پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برخوردهای غیرقانونی از هر طرف محکوم است

برخوردهای غیرقانونی از هر طرف محکوم است





۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۳

برخوردهای غیرقانونی از هر طرف محکوم است
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هرکس قصد ورود به انتخابات را دارد باید تکلیفش را با فتنه 88 مشخص کند. گزیده صحبت های محمدرضا باهنر در نشست خبری صبح دیروزش را به نقل از خبرآنلاین بخوانید:
برای گرم کردن فضای انتخاباتی، باید چهار پنجم وقتمان را صرف «ایجاد وحدت» بکنیم! این تنها مشکل ما نیست و مشکل اصلاح طلبان و اعتدال گرایان هم هست.
تشکیل جمعیت رهروان ولایت تکذیب شد.
لیست های مطرح اصولگرایان در تهران حداکثر دو لیست خواهند بود اما لیست های پراکنده همیشه هست.
ما حرکت های خود سرانه را محکوم کرده ایم و معتقدیم برخوردهای غیرقانونی از هر طرف محکوم است. دستگاه های امنیتی باید با این قبیل حرکت ها برخورد و مراقبت کنند.
«اصولگرایان تند» می گویند نرم ها را اخراج کنید! اما این غلط است. طبیعی است اصلاح طلبان به بخشی از نیروهای ما طمع کنند تا آنها را جذب کنند. ما هم باید این کار را بکنیم. ما اصولگرایان متاسفانه نیروهایی داریم که اختلافاتشان با هم قبیله ای است.
در زمان تبلیغات مجلس سوم برخی از دانشجویان اصلاح‌طلبان مرا بازداشت کردند البته حد آنها پایین تر بود که بخواهند با ما این کار را کنند.
کارگزاران می گوید ما مرکز هستیم و گروه های دیگر هم همین را می گویند. در میان اصولگرایان هم همین وضع است. این شرایط فقط مخصوص اصلاح طلبان و یا اصولگرایان نیست.
{در پاسخ به ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات} دادستانی یکسری اختیارات قانونی دارد، ولی در باره اینکه چه کسی چه چیزی اعلام کرده را دیگر من نمی دانم.
آنها باید تکلیفشان را با فتنه 88 مشخص کنند. فتنه 88 یک توطئه عظیم بود و هر کس بخواهد وارد عرصه انتخابات شود، باید موضعش را درباره فتنه روشن کند.
«امام جماعت یک مسئولیت ساده در اسلام است»، حتی برای چنین مسئولیتی هم اصل بر برائت نیست و باید احصا شود که او عادل است و بعد به او اقتدا کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *