پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در حاشیه

در حاشیه





۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

مراسم سخنرانی یک اصلاح‌طلب دیگر ناتمام ماند
آذر منصوری قرار بود دیروز برای افتتاح دفتر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد واحد یاسوج در این دانشگاه حضور پیدا کرده و ضمن افتتاح این دفتر در جمع دانشجویان سخنرانی کند که با برخورد فیزیکی برخی از حاضران مراسم نیمه کاره رها شد. عارف یزدانی، دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این زمینه گفت: این برنامه با مجوز هیات نظارت دانشگاه و مصوبه شورای تأمین شهرستان و مجوز فرمانداری برگزار شد. وی افزود: مسئول حراست دانشگاه با هماهنگی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اعلام کردند که تنها دانشجویان دانشگاه در این جلسه حضور پیدا کنند، اما برخی از قبل وارد سالن شده بودند که به محض حضور خانم منصوری به سمت وی رفتند و شعارهایی را نیز سر دادند. فردی هم پشت تریبون رفت شروع به شعار دادن کرد که خانم منصوری با دیدن این وضعیت از سالن خارج شد و با کمک نیروهای حراست دانشگاه از ساختمان دانشکده علوم انسانی بیرون آورده شد و ایشان را به استانداری منتقل کرده‌ایم. برخی نیز جلوی استانداری به نشانه اعتراض تجمع کرده‌اند. وی گفت: از مسئولان استان انتظار داریم این مسایل را پیگیری و بررسی کنند تا با توجه به این‌که در آستانه انتخابات هستیم دیگر شاهد چنین مسایل و مشکلاتی نباشیم. نشاطی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور بین تجمع کنندگان اعلام داشته که عوامل این اغتشاش شناسایی و به مراکز قضایی معرفی می‌شوند و از تجمع کنندگان خواسته که محل را ترک کنند.

تولد نوزاد در داخل قطار اهواز – تهران
قطار اهواز – تهران به هنگام حرکت شاهد به دنیا آمدن نوزاد یکی از مسافران بود. یکی از مسافران قطار اهواز – تهران فرزند خود را در قطار و با کمک مسافران و کادر قطار به دنیا آورد. این مسافر ساکن روستایی در اندیمشک (خوزستان) در قطار در حال حرکت از مبداء اهواز به تهران فرزند پسر خود را به دنیا آورد. به گزارش روابط عمومی گروه حمل و نقلی توسعه ترابر ایرانیان، مسافری که به همراه همسر، مادر و خواهر خود از ایستگاه «تنگه 5» عازم ایستگاه «درود» لرستان بود ، پس از بروز درد زایمان در نزدیکی ایستگاه «چم سنگر» لرستان، با کمک خانواده و پرسنل قطار، فرزند پسر خود را به دنیا آورد. پدر این نوزاد متولد 1371 است و نخستین فرزندش در قطار به دنیا آمد. این اتفاق در روز چهارشنبه گذشته روی داده است. این قطار که متعلق به شرکت مهتاب سیر جم بود از اهواز عازم تهران بود و پرسنل این شرکت، پس از اینکه متوجه درد زایمان در این مسافر شدند با فراهم آوردن وسایل کمک های اولیه، آب جوش و ملحفه های تمیز و در اختیار قرار دادن آن به خانواده مسافر و فراهم کردن فضایی محصور به زایمان این مسافر کمک کردند. گفتنی است مسیر اهواز به تهران به ویژه در منطقه لرستان، مسیری صعب العبور به شمار می آید که مردم منطقه به ویژه در فصل سرما با استفاده از قطار خود را به نقاط دارای امکانات بیشتر می رسانند و در منطقه ای که مسافر این قطار وضع حمل کرد فاقد امکانات لازم برای انتقال به مرکز درمانی مطلوب بود. همچنین در صورت عدم اقدام به موقع در قطار احتمال خطرات جانی برای مادر می رفت.

کار جالب یک زن
پس از خیانت همسرش!
لورا آرنولد laura arnolds که 42 سال سن دارد برای تنبیه همسر خیانت‌ کارش نقشه‌ی بی‌نقصی را پیاده کرده است و در غیاب وی خانه‌شان را فروخته است. به گزارش»توریسم آنلاین» به نقل از باشگاه خبرنگاران،مانی که همسرش پس از سفری کاری‌اش به خانه بازگشته است، از دیدن قفل‌های عوض‌شده درها و شش دانشجویی که در خانه‌اش زندگی می‌کردند، یکه خورده است. ماجرا از زمانی شروع شده است که لورا تصادفاً پیامی را که خیانت آشکار همسرش را آشکار می کرد، در گوشی همسرش پیدا کرده است. این پیام مربوط به وقتی بود که او سفری کوتاه به آمریکا داشته است و ظاهراً فراموش کرده بود این پیام را پاک کند. لورا که شدیداً شوکه شده بود، به جای لو دادن جریان، تصمیم گرفت شبانه خانه را از طریق وبسایتی که در زمینه ی فروش سریع املاک تخصص دارد، به چند دانشجوی دانشگاه وارویک بفروشد، سپس چمدان هایش را ببندد ، وسایل خانه را بسته بندی کند و به خانه ی والدینش برود. اندکی پس از این ماجرا، خبر به به سرعت در منطقه پخش شده و جنجالی شده است. این مرد که اکنون ساکن لندن است در گفت‌وگویی با یکی از رسانه گفته است: باورم نمی‌شود که لورا تمام این کارها را تنها ظرف دو هفته‌ی ایام تعطیلات انجام داده باشد. او مجموعه‌ی وسایل باشگاه گلف، رادیوی قدیمی و حتی میز و صندلی که از پدر مرحومم به ارث برده بودم را همراه با خانه به دانشجویان فروخته است.

شاهرخ به خاطر زن چهارمش مادرم را بیرون کرد
اختلافات برادران حاضر در فوتبال ایران از دیرباز وجود داشته اما هرگز آنها راضی به رسانه ای کردن این اختلافات نشده اند. به گزارش کاپ حاشیه های مستند «من ناصر حجازی هستم» بهانه ای شد تا یک زخم کهنه سر باز کند و شاهین بیانی صحبت هایی تکان دهنده را علیه برادر کوچکترش، شاهرخ بر زبان آورد. پیشکسوت استقلال به افشاگری علیه برادرش پرداخت و خطاب به او گفت: آقای شاهرخ خان! همین حالا که این حرف ها را بر زبان می آورم پیش مادرمان هستم. در شهر ساری. آمده ام به او سر بزنم. راستی خوب شد گفتم که مادرمان ساری است. تو اصلا می دانی که او کجاست و چه روزهایی را سپری می کند؟ از همه شما که دنبال این هستید شاهرخ را در مسائل مختلف استقلال شریک کنید می خواهم از او بپرسید چند وقت است به مادرش حتی یک تلفن هم نزده است. مادری که به خاطر ازدواج چهارمش او را از خانه بیرون انداخت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *