پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۱۸

وزارت کشور: حدادعادل هنوز هیچ سندی در مورد دخالت دولت در انتخابات مجلس نداده است
مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا غلامعلی حدادعادل و اسماعیل کوثری مستندات ادعای خود درباره انتخابات 94 را به وزارت کشور ارائه کرده اند یا خیر؟ گفت: تا امروز هیچ گونه مستنداتی از سوی کسی ارائه نشده است.
سردار اشتری: مطالب را علیه ناجا منتشر می کنند
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز مسایلی اتفاق می‌افتد که اگر هوشیار نباشیم به ما ضربه میزند، البته ما کارگروهی گذاشتیم که اینها را رصد می‌کند و اگر صحیح باشد با مامور برخورد می‌کنیم. البته برخی از اینها خلاف واقع است، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که خانمی را در حضور شوهرش سوار خودروی پلیس می کنند، این تصویر برای چهارسال پیش بود، من بررسی کردم دیدم این خانم به همراه آن آقا وارد منازل می‌شده و یک بچه را گروگان گرفته بودند، این فرد تحت تعقیب بود و ماموران ما او را دستگیر کردند، اما در فضای مجازی گفتند این خانم با همسرش در حال قدم زدن بوده که او را گرفتند. در این شرایط حالا چه کسی می‌خواهد از ناجا دفاع کند؟ چه کسی می‌خواهد بیاید و با خانواده کودکی که ربوده شده صحبت کند؟ ما شب و روز در حال برخورد با قانون‌گریزان هستیم اما مطالب را بر عکس منتشر می‌کنند.
سیداحمد خاتمی: اگر کسی پس از صحبت های اخیر رهبری دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد ولایت فقیه است
انتخاب نوشت: آیت الله احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چندین ماه از برجام گذشته و ذره‌ای وضعیت مردم تغییر نکرده است، قرار بود، تحریم‌ها یک جا لغو شود در حالی که چنین اتفاقی نیفتاد، مقام معظم رهبری فرمودند «مذاکره با آمریکا راه حل نیست»، معنی این است که برخی‌ها آدرس غلط ندهند چرا که امریکا در پی سلطه است. وی عنوان کرد: اگر کسی پس از این صحبت رهبری دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد ولایت فقیه است و ولایتمداری یعنی باور این واقعیت که همه بدانند پرونده آمریکا منحصرا فقط و فقط در دست مقام معظم رهبری است و کسی دیگر نمی‌تواند دخالت کند و متن قانون اساسی تصمیم ولایت است، یعنی همان طور که مردم ولایتمدار هستند، مسوولان هم عملا باشند که این همراهی را در بسیاری از موارد می‌بینیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش: با دورهم نشستن ۴ وزیرخارجه، دشمنی ما با آمریکا تمام نمی‌شود
امیر احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با دورهم نشستن چهار وزیر امور خارجه، دشمنی ما با آمریکا تمام نمی‌شود، مشکل ما با آمریکا ریشه‌ای است، ما امروز با جنگ‌های ترکیبی رو‌به‌رو هستیم، آمریکا همه توانش را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفت اما به جایی نرسید.
علم الهدی: یک آقایی می‌گوید با برجام عزت پیدا کردیم
چه عزتی؟
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه آیا ورود شرکت مدلینگ ایتالیایی نتیجه عزتمندانه برجام است گفت: چرا شرکت‌های دانش بنیان خارجی حاضر نیستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. آنطور که انتخاب نوشته، آیت الله علم الهدی افزود: ده‌ها و صدها فروشگاه مدلینگ می‌خواهند ایجاد کنند و جوان ما را منحرف کند و یک پیچ و مهره از دستگاه الکترونیکی خود را نیز حاضر نیستند به ما بفروشند. یک آقایی نیز می‌گوید با برجام عزت پیدا کردیم. چه عزتی؟ اینکه شرکت مدلینگ ایتالیایی بیاید عزت است؟ این را در برجام پیش بردید؟ چرا دستگاه‌های دانش بنیان خارجی حاضر نیستند سرمایه گذاری کنند؟ این عزت است؟ خطیب جمعه مشهد مقدس گفت: عزت متعلق به خدا و پیغمبر و مومنان است، این عزت آوردن جنس بنجل مدل خارجی به کشور است یا دشمنی با کفار و مشرکان است و دشمن ستیزی و استکبار ستیزی است؟ این عزت مال این شهید محمدزاده است که 30 سال هر روز و هر شب شهید بود.
آیت‌الله موحدی کرمانی:کسی که حقوق‌ نجومی دریافت می کند مثل کسی است که با آب نجس وضو گرفته است
خبرآنلاین نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اینکه یک عضو هیئت مدیره چند ساعت در جلسه بنشیند و در پایان ماه حقوقش دهها میلیون باشد و کارگر بیچاره یک یا دو میلیون بگیرد از نظر عقلی و شرعی قابل تحمل نیست. آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با اشاره به موضوع فیش های حقوق نجومی، اظهار کرد: باید این اموال به بیت المال بازگردانده شود؛ مثل آن ها مثل کسانی است که ندانسته با آب نجس وضو گرفته باشند.
انتقاد یک امام جمعه از جناحی شدن و مشکل‌آفرینی برخی تریبون‌های نماز جمعه
ایرنا نوشت:امام جمعه شهرستان نقده گفت: تخریب افراد از تریبون نماز جمعه بر خلاف شرع اسلام است و جناحی شده این تریبون مقدس امید مردم را به یاس تبدیل می کند. ابراهیم سرخابی افزود: تضعیف دولت و تخریب عملکرد خدمتگزاران نظام از طریق تریبون نماز جمعه بر خلاف شرع اسلام بوده و به عبارتی تضعیف اسلام است. وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محلی برای تسویه حساب و جناح بندیهای سیاسی نیست، اظهار کرد: نمازجمعه شرایط و قواعدی دارد و در این شرایط نهی از منکر و امر به معروف مشخص شده است.
کدخدایی خبرداد: رایزنی با جریان‌های مختلف سیاسی برای اصلاح قانون انتخابات
تسنیم نوشت: کدخدایی از رایزنی شورای نگهبان با نمایندگان مجلس و جریانات مختلف سیاسی برای اصلاح قانون انتخابات خبر داد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از رد صلاحیت مینو خالقی منتخب پنجم مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع کرد، اما بحثهای ایجاد شده پیرامون این موضوع را ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی شورای نگهبان پس از انتخابات 7 اسفند 94 دانست. سخنگوی شورای نگهبان همچنین از رایزنی‌‌های خودش با رئیس مجلس پیرامون اصلاح قانون انتخابات نیز خبر داد.
آیت‌‌الله یزدی: دستگاه قضایی بگوید دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان چه کسانی بودند تا ذهن مردم پاک شود
ایلنا نوشت: آیت الله محمد یزدی گفت: نخستین بار که پرداخت حقوق های کلان را شنیدم گفتم قطعاً این موضوع اشکال دارد. رئیس اسبق قوه قضائیه پرداخت حقوق های کلان را برای پرداخت کنندگان و دریافت کنندگان قطعاً خلاف شرع دانست و تصریح کرد: نتیجه این پرداخت‌ها این می‌شود که آقایی که ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون حقوق می‌گرفته است در شمال ویلا دارد، در مشهد صاحب خانه است، چندین دستگاه خودرو دارد و باز هم سیر نمی‌شود و این ناشی از طبع دنیاست. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بار دیگر تاکید کرد: دستگاه قضایی حتماً‌ باید ذهن مردم را در این زمینه پاک کند و بگوید اینها چه کسانی بودند و چرا این حقوق‌ها را گرفته اند و حتماً از آنان پس گرفته شود گرچه اعلام شده است مقداری از آن را پس گرفته‌اند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *