پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در پایان مسابقات انتخابی تیم استان کرمان با حضور مهندس داوری رییس هیات برترین های تنیس دختران معرفی شدند

در پایان مسابقات انتخابی تیم استان کرمان با حضور مهندس داوری رییس هیات برترین های تنیس دختران معرفی شدند





۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۱۰

در پایان مسابقات انتخابی تیم استان کرمان با حضور مهندس داوری رییس هیات
برترین های تنیس دختران معرفی شدند

رییس هیات تنیس استان کرمان گفت: 28 دختر تنیسور کرمانی به منظور انتخاب تیم استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان برترین های هر رده سنی معرفی شدند.
سیدمظفر داوری در این خصوص اظهار داشت: این دوره از مسابقات در 5رده سنی و به صورت دوره ای و گروهی انجام برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها آیلا دوست محمدی و فریما فرحی در رده سنی زیر 10سال، جیران محمدی و شبنم اکبری در رده سنی زیر 12سال، رعنا بارزمان و جیران رشیدی در گروه سنی زیر 14سال، رعنا بارزبان و سارا چاوشیان در رده سنی زیر 16سال و کیمیا عامری و دریا امیری در رده سنی زیر 18سال به ترتیب مقام های اول و دوم هر رده سنی را به خود اختصاص دادند.
رییس هیات تنیس استان کرمان تصریح کرد: سرداوری این مسابقات را فرانک حسنی و داوری این رقابت ها را نیایش میرزایی و کیمیا عامری بر عهده داشتند.
داوری همچنین از مسعود علی خراسانی، سارا کرباسی، نگین روح الامینی و کمیته های داوران، مسابقات و پزشکی هیات و از آقای رحیمی و خانواده محترم شان که مقدمات برگزاری خوب مسابقات را با آماده سازی زمین و سرویس دهی مطلوب فراهم آوردند، تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است مراسم اختتامیه مسابقات انتخابی تیم تنیس دختران استان عصر چهارشنبه 13مرداد در محل باشگاه اقبال برگزار و به افراد برتر هدایایی تعلق گرفت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *