پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رونمایی از پیراهن تیم فوتبال مس کرمان

رونمایی از پیراهن تیم فوتبال مس کرمان





۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲:۰۶

رونمایی از پیراهن تیم فوتبال مس کرمان
هادی کاربخش- سه شنبه شب و در آستانه‌ی آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، جشن اتحاد لاله‌های نارنجی برگزار شد تا تمام کرمان با همدلی راهی این مسابقات شود.
در این مراسم که تعدادی از مسئولین و ورزشکاران و هواداران مس از جمله، محمد صنعتی پیشکسوت ورزش،علی بابایی، شهردار کرمان، فرشید فلاح، مدیر کل حوزه استاندار، منصوردامغانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان،ماشاالله ایران منش، رییس هیات هاکی و عضو هیات رییسه فدراسیون و جمع دیگری از مقامات حضور داشتند برنامه‌های مفرح و شادی از جمله اجرای چند آهنگ توسط محمودشاهی، خواننده و هنرمند مطرح کرمانی اجرا شد.
در ابتدا امجد مسعودزاده، مدیرعامل باشگاه مس ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، از تمام کسانی که در شکل گیری تیم مس و برگزاری این جشن همت کردند تشکر و قدردانی کرد و در ادامه نیز از تیم‌های مقام آور باشگاه مس در فصل گذشته مانند تیم‌ تنیس روی میز بانوان مس که عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فصل قبل را کسب کرد، تیم هندبال مس که عنوان سوم لیگ برتر را آن خود کرد، تیم دوچرخه‌سواری مس که نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم فوتبال امیدهای مس که عنوان سومی لیگ برتر امیدهای کشور را به دست آوردند، تقدیر شد. تجلیل از ورزشی نویسان کرمانی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و خانم ها زهرا نعمتی و سمیه عباسپور تیراندازان بانوی باشگاه مس کرمان که در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک رقابت خواهند کرد از دیگر برنلمه های این مراسم بود.
از پیمان نصیری دونده پارالمپیکی پرافتخار کشورمان و مرادی مربی وی و ایمان فرح بخش، مربی تیم ملی نابینایان کشورمان، و خانم عشرت کردستانی پرچمدار کرمانی کاروان پارالمپیک نیز قدردانی شد. منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان، با اشاره به شعار این جشن که به نام اتحاد نارنجی پوشان کرمانی نام گداری شده، از لازمه وفاق و همکاری و متحد بودن برای تشکیل یک تیم قوی و حضور در مسابقات ماراتن گونه لیگ دسته اول نام برد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم تیمی با پشتوانه خوب راهی مسابقات کنیم که اگر به لیگ برتر صعود کرد، ابزار لازم را برای ماندن در این لیگ داشته باشد.
درپایان بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان به نشانه‌ی اتحاد پرچم تیم فوتبال مس کرمان را امضا نمودند و از پیراهن این فصل تیم فوتبال مس کرمان نیز با مراسم آتش‌بازی باشکوهی رونمایی شد. از حواشی این مراسم می توان به تاخیر یک ساعته در شروع جشن و همچنین حضور محمود محمودی نیا مدیر مستعفی حوزه ورزش و جوانان کرمان اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *