سایت خبری پیام ما آنلاین | ایده تولید بوگاتی گالیبیر دوباره روی میز قرار گرفت

ایده تولید بوگاتی گالیبیر دوباره روی میز قرار گرفت





۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲:۰۰

ایده تولید بوگاتی گالیبیر دوباره روی میز قرار گرفت

شایعاتی وجود دارد که بوگاتی گالیبیر روی پلتفرم MSB فولکس واگن تولید خواهد شد و یک اتومبیل موتور وسط متمایل به جلو میباشد.
بوگاتی پیش از این نیز جسته و گریخته درباره تولید کانسپت گالیبیر صحبت کرده بود اما به نظر میرسد این بار ماجرا جدی است.
مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با مجله استرالیایی درایو، تایید کرد که بوگاتی مجددا امکان تولید یک سدان بر پایه کانسپت گالیبیر که در سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد را بررسی میکند.
ولفگانگ دورهیمر در این باره گفت : « در حال حاضر ما چهار ایده راهبردی را دنبال میکنیم. یکی از آنها گالیبیر است و در مورد بقیه الان نمیتوانم چیزی بگویم. »
دورهیمر هرگز نتوانسته علاقه خودش به تولید یک سدان چهار در را مخفی کند. وی در ابتدای سال نیز گفته بود : « فکر تولید یک لیموزین لوکس از ذهن من بیرون نمیرود. این ایده انقدر ذهن مرا درگیر کرده که ممکن است پروژه بعدی بوگاتی شود. »
دورهیمر اولین بار این ایده را در سال ۲۰۱۱ یعنی بازه اول مدیریتش بر بوگاتی، به طور جدی پیگیری نمود. در سال ۲۰۱۳ هیئت مدیره تغییر کرد و برنامه ها به طور کلی تغییر نمود. اما اکنون وی برگشته و طرح تولید سدان بوگاتی دوباره روی میز قرار دارد.
وی ادامه میدهد : « قلب من هنوز برای چنین اتومبیلی میتپد، چرا که ما ایده های انقلابی در تولید آن بکار خواهیم برد که تا کنون در هیچ خودروی تولید انبوهی در این کلاس مشاهده نشده است. من چند ایده مبتنی بر فناوری بر خودروی بعدی، یعنی گالیبیر دارم که مبنای آن زمانی که اولین بار مدیرعامل این شرکت بودم در ذهنم شکل گرفت. من معمولا در نمایشگاه های خودرو اطراف اتومبیل های لوکس میگردم تا ببینم آنها به من چه میگویند. نه تنها در زمینه ظرافت و لوکس بودن بلکه در زمینه فنی و تکنیکی. »
به نظر میرسد دورهیمر بخواهد به خط تولید بوگاتی تنوع ببخشد، که در حال حاضر تنها به تولید چیرون مشغول است. اما یک مقام اجرایی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه ای گفته است ما نمیخواهیم همه چیز را با تولید مدلی یک مدل دوم خراب کنیم. «در بوگاتی ایده های زیادی وجود دارد، اما ما نیازی به تولید چند محصول در خط تولید نداریم. به عنوان یک مهندس به شما میگویم وقتی مشغول اجرای یک ایده هستید بهتر است آن را تمام کرده و سپس به سراغ ایده بعدی بروید.» معنای این صحبت ها میتواند این باشد که تا اتمام تولید چیرون شاهد تولید گالیبیر نخواهیم بود.
شایعاتی وجود دارد که این بوگاتی روی پلتفرم MSB فولکس واگن تولید خواهد شد و یک اتومبیل موتور وسط متمایل به جلو میباشد. قیمت آن میتواند در حدود قیمت فعلی چیرون یعنی ۲،۷ میلیون دلار باشد و با این قیمت باید انتظار تولید یک اتومبیل بسیار فراتر از سایر لیموزین های گروه فولکس واگن، مانند بنتلی مولسان را داشته باشیم. این فقط یک حدس است اما به احتمال زیاد میتوانید یکی از سه ایده راهبردی دیگر بوگاتی را تولید یک اس یو وی بدانید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *