پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در حاشیه

در حاشیه





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۱۶

احمدی‌نژاد به غیر از بوتاکس‌، عمل‌های دیگری هم داشت
تماشاگران نوشت: رئیس جمهور سابق کشورمان غیر از بوتاکس اعمال دیگر زیبایی هم روی صورتش انجام داده بود. در اواخر سال 1392 که ماجرای بوتاکس احمدی‌نژاد شایع شده بود، مهدی خورشیدی، داماد او که پزشک هم هست، این ماجرا را تکذیب کرده و گفته بود: «تا جایی که من می‌دانم در سفرهای استانی و زیر آفتاب پوست ایشان خیلی اذیت شده بود که یک‌سری کرم‌هایی برای ایشان تجویز شد و خیلی بهتر شدند.» اما ابوالحسن فقیه، یکی از نزدیکان به احمدی‌نژاد که در دوره اول دولت او، رئیس سازمان بهزیستی بود و در دوره دوم، رئیس سازمان هلال‌احمر، در گفت‌وگو با «تماشاگران‌امروز» تأیید کرده بود که در روزهای ابتدایی دولت دوم احمدی‌نژاد، او تغییراتی را در صورتش داده بود: «نمی‌دانم چه کسی به او پیشنهاد داد، ولی او در صورتش تغییراتی داد. من از جزئیات کاری که کرد، خبر ندارم.» در آن زمان شایعه شده بود که این‌ فرد پیشنهاددهنده رحیم مشایی بوده که همزمان با احمدی‌نژاد با هم تزریق بوتاکس را انجام داده‌اند. تماشاگران امروز از چند پزشک متخصص جراحی زیبایی درباره تغییرات چهره احمدی نژاد سوال کرد.نظر قطعی آنها این بود که او بوتاکس کرده است.

لغو بازی آلمان – هلند جان 20 هزار نفر
را نجات داد!
هفته گذشته بازی آلمان – هلند به دلایل امنیتی و تهدیدهای تروریستی لغو شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سه شنبه شب آنگلا مرکل و کابینه‌اش آماده بودند تا برای تماشای بازی آلمان – هلند به ورزشگاه هانوفر بروند؛ اما هشدارهای امنیتی باعث شد صدراعظم آلمان و 17 هزار نفر دیگر به جای رفتن به ورزشگاه راهی اماکن امن و خانه‌هایشان شوند. حالا وبسایت آلمانی TZ.de گزارش داده لغو بازی دوستانه آلمان – هلند جان حدود 20 هزار نفر را نجات داده است. ماجرا از این قرار است که تروریست‌ها قصد داشتند 3 بمب در ورزشگاه، یک بمب در ایستگاه قطار و یک بمب در ایستگاه اتوبوس نزدیک استادیوم منفجر کنند. اطلاعات این حملات را نیروهای امنیتی و اطلاعاتی فرانسه به پلیس آلمان داده بودند. البته هنوز احتمال دارد حملات مشابهی در آینده رخ بدهد. گزارش این وبسایت می‌گوید پلیس فرانسه حتی اسم و نشانی افراد مهاجم را هم به پلیس آلمان داده‌ است. به این ترتیب در صورت برگزاری این مسابقه فوتبال، جان 17 هزار نفر در ورزشگاه و هزاران نفر اطراف ورزشگاه به طور جدی تهدید می‌شد.

بنیتز احتمالا اخراج می‌شود!
یکی از نشریات نزدیک به رئال مادرید خبر احتمال اخراج سرمربی این تیم را منتشر کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید در خانه برابر بارسلونا تحقیر شد و تماشاگران این تیم خطاب به کادر فنی باشگاهشان دستمال‌های سفید بلند کردند و اعتراضشان را به این شکل نشان دادند. حالا روزنامه مارکا -چاپ مادرید- که از نشریات نزدیک به باشگاه رئال مادرید است گزارش داده که این نارضایتی هواداران، هیات مدیره باشگاه را به وحشت انداخته است و تصمیم گرفته‌اند خیلی زود یک مربی دیگر را جانشین این مرد اسپانیایی کنند.

وزیر بهداشت طرفدار کدام تیم است؟
وزیر بهداشت چندی پیش به ملاقات وزیر ورزش رفت و همین مسئله باعث شد گرایش وی به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت مشخص شود. مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در این باره در صفحه شخصی خود نوشت: حضور هاشمی وزیر بهداشت موقع عیادت از وزیر ورزش همزمان بود با حضور مدیران آبی و قرمز، کری‌خوانی مختصری درگرفت و دیدیم بله، وزیر بهداشت خوش‌اخلاق ما تا دلت بخواد جدی قرمزه!

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *