سایت خبری پیام ما آنلاین | درگوشی با خبر

درگوشی با خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۱۴

درگوشی با خبر
در روزهای گذشته تعدادی از روسای هیات های ورزشی خود را به یکی از نامزد های صاحب نفوذ شهر کرمان در انتخابات اسفند ماه امسال رسانده و برای فعالیت انتخاباتی وی اعلام آمادگی کرده اند. شایان توجه است که در هفته های پیش خبرهایی مبنی بر دخالت ایشان در روند انتخاب روسای هیات ها داشتیم.

شنیده ها خبر از سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان به کشور چین دارد. هدف از این سفر اما مشخص نیست . در هفته های پیشین و در محافل ورزشی اخباری مبنی بر کنار گذاشتن وی شنیده می شد. گویا بعد از اینکه آب ها از آسیاب افتاد محمودی نیا راهی کشور چشم بادامی ها شده است .

گفته می شود تا پایان هفته جاری حکم شهردار توسط وزارت کشور به وی ابلاغ می شود. بابایی با دریافت حکم خود می تواند با آرامش به سراغ تغییرات شهرداری برود. شنیده های ما حکایت از انتصاب سعیدی شهردار منطقه یک شهرداری بعنوان معاون خدمات شهری دارد . لازم به ذکر است فعلا شهردار کرمان معاون خدمات شهری و معاون مالی ندارد.

بعد از معرفی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان طهان زاده معاون اداری مالی این باشگاه که به همراه حاج جعفری از باشگاه رفت مصاحبه ای کرده و تلویحا از تغییرات جدید در کادر مدیریتی آن انتقاد کرده است . وی برخی سیاست های فعلی ایجاد شده در باشگاه را بازگشت به عقب ذکر کرده و گفته است: تا جایی که بنده مطلع هستم تمامی تصمیمات اجرا شده بنده و اقای حاج جعفری دقیقا همان بود که هیات مدیره از ما می خواست. حال اینکه مجددا روال به شکل گذشته برگشته و تفاوت 180 درجه ای دارد .

روز گذشته خبرهایی مبنی بر استعفای محمدرضا نعمت زاده ( وزیر صنعت ، معدن و تجارت) در فضای مجازی منتشر شد. گویا این خبر در روزهای آینده رسانه ای می شود.البته پیش از این خبرهایی مبنی بر برگشتن این وزارت خانه به شکل سابق خود یعنی وزارت صنعت و معدن و وزارت بازرگانی شنیده می شد.شایان ذکر است نعمت زاده یکی از وزرایی بود که نامه انتقادی در خصوص اقتصاد کشور خطاب به ریس جمهور را امضا کرده بود.

فست فود کی اف سی حلال که در ماه گذشته به صدر اخبار آمد و پلمپ شد قرار است فک پلمپ شود. مدیر عامل رستوان یاد شده از مذاکره با مقامات وزارت بازرگانی و پلیس اماکن برای فک پلمپ این رستوران خبر داده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *