سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲

تلفن تاشو W2016 سامسونگ معرفی شد
گوشی‌های تاشو همچنان در بین کاربران ژاپنی و آسیایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. سامسونگ نیز از این علاقه‌ی کاربران غافل نشده و گوشی جدید با نام گلکسی گلدن ۳ را که دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم است، رونمایی کرده.با اینکه گوشی‌های هوشمند در عصر حاضر شکل جدیدی به خود گرفته‌اند، اما تلفن‌های کشویی و تاشو نیز همچنان علاقمندان خاص خود را دارند. لذت باز کردن گوشی برای پاسخ به آن و نیز استفاده از صفحه کلید فیزیکی، همگی مواردی هستند که همچنان بسیاری به آن علاقه دارند. سامسونگ نیز برای این افراد گوشی جدید با نام گلکسی گلدن ۳ را معرفی کرده است.گلکسی گلدن ۳ دارای صفحه‌نمایش ۳.۹ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که دارای حسگری مشابه حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی نوت ۵ است. به علاوه گلدن ۳ مجهز به دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل شده و بدنه‌ی آن ترکیبی از فلز و شیشه است.گلدن ۳ مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی است که رابط کاربری تاچ ویز بر روی آن تعبیه شده است. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی بر عهده‌ی باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ بی‌سیم و فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه سامسونگ وعده‌ی شارژدهی باتری طولانی مدت را نیز داده است.

تسلا 90 هزار خودروی مدل S را جمع‌آوری می‌کند
به دلیل بروز مشکل در کمربند ایمنی خودروهای مدل S، شرکت تسلا 90 هزار دستگاه از این خودرو که توسط مشتریان مختلف خریداری شده‌اند را جمع‌آوری کرده است.شرکت تسلا 90 هزار دستگاه اتومبیل مدل S خودش را به دلیل وجود مشکل در سیستم کمربند ایمنی جمع‌آوری می‌کند.شرکت تسلا اعلام کرده که این جمع‌آوری برای مشتریان هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت و این شرکت سیستم کمربند ایمنی این خودروها را بررسی خواهد کرد تا مشکلی نداشته باشند. در سال 2012 هم خبرهایی درباره‌‌ی وجود مشکلات امنیتی در مدل S شنیده شده بود که شرکت تسلا سریعا به آن‌ها واکنش نشان داد و مشکلات را برطرف کرد. اولین گزارش‌ها از وجود مشکل در سیستم کمربند ایمنی مدل S در اوایل ماه گذشته منتشر شده بود. کاربران در زمان استفاده از کمر ایمنی با پیغام وجود مشکل در آن مواجه شدند و این موضوع باعث شد که تسلا خودروهای خودش را جمع‌آوری کند. البته شرکت تسلا در ایمیلی که برای مشتریان خودش ارسال کرده، گفته که در تصادف‌های صورت گرفته، کمربند ایمنی خودروهای مدل S عملکرد خوبی داشته‌اند و کسی در تصادف‌ها صدمه ندیده است؛ اما این احتمال وجود دارد که در برخی تصادف‌ها، کمربند ایمنی نتواند به خوبی از سرنشین محافظت کند.
شرکت تسلا بعد از بررسی 3 هزار خودروی مدل S تصمیم گرفت که سیستم کمربند ایمنی تعداد بیشتری از این خودروها را مورد بررسی قرار دهد. افرادی که می‌خواهند اتومبیل خودشان را برای بررسی‌های لازم به شرکت تسلا ببرند باید در سایت این شرکت ثبت نام کنند یا به نزدیک‌ترین مرکز سرویس این خودروها بروند و وقت بگیرند.شرکت تسلا مدتی پیش بروزرسان رانندگی خودکار را به خودروهای خودش اضافه کرد.

آغاز انتشار اندروید 6.0.1 توسط گوگل
به گزارش اکانت تویتر LlabTooFer کمپانی گوگل انتشار آپدیت اندروید ۶،۰،۱ را آماده به کار داشته و برای موبایل های پروژه Android One آغاز نموده است. در صورت صحت خبر فوق این آپدیت فقط تغییرات و اصلاحاتی جزئی به همراه داشته و به کمک آن ثبات سیستم افزایش پیدا خواهد کرد.
از جمله موارد جدید گنجانده شده در این آپدیت هم December security patch گوگل خواهد بود. گفته شده است Cherry Mobile G1 که یکی از دیوایس های عرضه شده در فیلیپین تحت پروژه Android One گوگل است اولین موبایلی است که این آپدیت را دریافت می کند. به نظر می آید که گوگل در صدد است تا اولین بازخوردهای مربوط به آپدیت جدید سیستم عامل خود را بر روی محصولات سری Android One بررسی کند و سپس این ورژن را در اختیار دیگر موبایل های اندروید قرار دهد. انتظار می رود که به فاصله کمی، احتمالاً در هفته های آتی، شاهد آغاز انتشار آپدیت فوق برای دیوایس های سری نکسوس گوگل نیز باشیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *