پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۲

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمان متلاشی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر راین از توابع شهرستان کرمان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری افزود: طی رصد اطلاعاتی بر باندهای کلان مواد مخدر متردد به استان کرمان، ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان موفق به شناسایی و انهدام این باند قاچاق مواد مخدر و کشف 108 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به میزان یکهزار و 80 کیلوگرم شده اند. وی گفت: در درگیری بین نیروهای عمل کننده و قاچاقچیان مسلح یکی از اعضای این باند قاچاق به نام (الف.خ) به هلاکت رسید و سه دستگاه خودرو و تعدادی دستگاه تلفن همراه از اعضای باند کشف و ضبط شد. دادستان کرمان با بیان اینکه در این عملیات دو نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شده اند افزود: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات، منزل سایر اعضای باند در شهر کرمان مورد بازرسی ماموران اداره کل اطلاعات کرمان قرار گرفت که در این بازرسی مقدار 185 کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز کشف و ضبط شد.

سرمایه خیّران به سمت توسعه کتابخوانی سوق داده شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان گفت: هر نقطه از استان کرمان ظرفیت‌های ویژه خود را دارد و امیدواریم سرمایه خیّران به سمت توسعه کتابخوانی سوق داده شود. به گزارش فارس محمدرضا علیزاده بعد از ظهر دیروز در همایش مدیران و کتابداران استان کرمان در کتابخانه مسجد الزهرا(س) رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ما به‌عنوان یک ایرانی مسلمان باید در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم. وی بیان داشت: ایرانیان پیشینه فرهنگی قوی دارند و شخصیت‌های فرهنگی بزرگی در کشور پرورش یافته و انقلاب ما هم انقلاب فرهنگی است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب امسال استان فروش خوب بوده است، عنوان کرد: اما اگر قرار باشد کتاب‌ها در قفسه نگهداری شود و خاک بخورد به مطالعه لطمه می‌زند. علیزاده افزود: کتاب باید در متن زندگی مردم قرار گیرد، معمولا بر پرهیز از موازی‌کاری توصیه می‌شود، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب«در بحث کتاب و کتابخوانی اگر صدها موازی‌کاری هم باشد بازهم جا دارد».

انجام دومین مرحله ممیزی سیستم مدیریت کیفیت فرودگاه بین المللی کرمان
محمد نخعی مدیر کل فرودگاه های استان حرکت براساس موازین و با محوریت استاندارد سازی را قطعی دانست و تاکید کرد : در پنج فرودگاه عملیاتی استان، کارگروه های تخصصی از هر بخش با رصد به موقع ،نقاط ضعف وقوت را گزارش و مرتفع می نمایند . در ادامه مصطفی عرفانی نسب نماینده شرکت ممیزی پس از بازدید و بررسی های تخصصی برابر میزان های مصوب در سیستم مدیریت کیفیت اظهار داشت : کارهای بزرگ وموثری در تمامی حوزه ها خصوصا تکریم مردم صورت گرفته وهمچنین مواردی نیز وجود دارد که لازم است بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در یایان نیز مهدی ابو سعیدی کارشناس مسئول بازرسی ونظارت اداره کل دفتر استاندارهای فرودگاهی در این ارتباط گفت : مرحله دوم ممیزی سیستم مدیریت کیفیت فرودگاه بین المللی کرمان با موفقیت انجام شد و در مرحله آتی ارزیابی از تمامی ادارات و واحدها و به صورت کامل و با دقتی به مراتب بالاتر و لحاظ مواردی همچون بررسی عمیق مدیریت ریسک و مدیریت استراتژیک خواهد بود.

20 میلیارد ریال خسارت ناشی از سیلاب اخیر در جنوب کرمان
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: خسارت ناشی از بارندگی شامگاه شنبه به حوزه راه های این منطقه 20 میلیارد ریال برآورد شد. به گزارش ایرنا محمد ساردویی دیروز افزود: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بخشی از راه های این منطقه از جمله راه های روستایی دچار خسارت شد. وی بیان کرد: سیلاب به زیرساخت های راه شهرستان رودبار جنوب، 14 میلیارد ریال و به حوزه راه های شهرستان عنبرآباد نیز شش میلیارد ریال خسارت وارد کرده است. وی گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب در شهرستان رودبار جنوب بخشی از راه های روستایی این شهرستان مسدود و بلافاصله بعد از فروکش کردن سیلاب کار بازگشایی این محورها توسط راهداران آغاز شد که بخشی از این محورها بازگشایی شده است. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: در شهرستان عنبرآباد نیز سیلاب به یک دستگاه پل در محور مردهک به نرگسان خسارت وارد کرد که این محور برای مدتی مسدود و سپس بازگشایی شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *