پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

برگزاری مراسم اختتامیه ششمین یادواره یادمان ولایت در جیرفت
مراسم اختتامیه ششمین یادواره یادمان ولایت در جیرفت با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران این شهرستان و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.
ایسنا حجت الاسلام رضا کرمی‌پور در مراسم اختتامیه ششمین یادواره یادمان ولایت در این شهرستان با بیان اینکه نیاز به رهبر برای جامعه یکی از اساسی‌ترین نیازها است، گفت: اگر جامعه‌ای رهبر نداشته باشد، هر کسی به آن ضربه می‌زند اما وقتی جامعه‌ای رهبر داشته باشد، کسی جرأت نمی‌کند به آن متعرض شود. وی افزود: جهان استکبار علیه ایران جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی راه انداخته اما در همه این زمینه‌ها شکست خورده است و هیچ راهی برای رسیدن پیروزی آن‌ها نیست و این‌ها به دلیلی تبلور اسلام در رهبری است.
حجت الاسلام کرمی‌پور با بیان اینکه با حضور مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود، بیان کرد: یکی از برنامه‌های دشمن بحث نفوذ است، وقتی بحث نفوذ مطرح است، شگردهای دشمن عوض می‌شود، تاکنون تاکتیکی کار می‌کرد، امروز با جنگ فرهنگی وارد شده است که مقام معظم رهبری تأکید کردند که دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا قصد نفوذ به کشور را دارند که مردم باید هوشیار باشند و راه‌های نفوذ را ببندند.
وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ فرهنگی وارد شده، همه باید آماده و حاضر در سنگر نسبت به خنثی کردن نفوذ دشمن باشیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، زیبا جلوه نشان دادن، دشمن حربه نفوذ جدید دشمن است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مصداق‌های دشمن را به خوبی به مردم معرفی کردند.
گفتنی است در این مراسم از کتاب سبک ویژگی‌های مدیریتی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس رونمایی شد.

صدور روادید برای 19 هزار زائر عتبات عالیات در استان کرمان
رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: دو موکب توسط استان کرمان تعیین شده که می توانند روزانه حداقل پنج هزار و حداکثر 10 هزار غذا را در اختیار زائران قرار دهند و بیش از دو هزار چادر مسافرتی برای اسکان موقت زائران نیز از سوی استان کرمان تهیه و ارسال شده است و این امکانات در کنار امکانات تعیین شده در سطح کشور است.
به گزارش ایسنا روح ا… پورشعبان در در کمیسیون امنیتی ویژه ستاد اربعین با اشاره به اینکه شروع عملیات پیش ثبت نام سفر اربعین از 14 شهریورماه با معرفی سامانه سماح انجام شد، ادامه داد: این سامانه در سال گذشته به صورت آزمایشی تست شده و امسال با رفع مشکلات این سامانه، همه اطلاعات مروبوطه زائران ثبت می شود. روح ا… پور شعبان به راه اندازی سیستم پیامکی برای ارتباط با زائران اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی برای تسهیل این سفر انجام شده است و در حال حاضر هماهنگی های لازم برای اعزام و انتقال زائران به مرزها انجام شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 650 دستگاه اتوبوس هماهنگ شده تا به زائران استان کرمان خدمات رسانی کنند، عنوان کرد: تاکنون 55 هزار و 406 نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 29 هزار و 55 نفر هنوز در سامانه در حال ادامه کار هستند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *