پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵

زهرا نعمتی ثابت کرد هر آرزویی دست یافتنی است
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: زهرا نعمتی با موفقیت در کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ثابت کرد هر آرزویی دست یافتنی است. به گزارش ایرنا، شهیندخت مولاوردی ظهر دیروز در مراسم تقدیر از زهرا نعمتی بانوی کماندار ایرانی اظهار داشت: من از نزدیک خانم نعمتی را بارها دیده ام و همواره منتظر این فرصت بودم که مجددا وی را ببینم. وی افزود: این بانوی کماندار ایرانی با توجه به توانمندی های خاص توانست بار دیگر با افتخارآفرینی خود پرچم ایران را در رقابت های آسیایی و جهانی برافراشته کند و البته این افتخار آفرینی وی به طور مضاعف موجب شعف و شادی است. معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: بخشی از این افتخارات به عزم جدی ورزشکار بر می گردد.همچنین در مسیر افتخارآفرینی، متولیان امر هم با فراهم کردن تمهیدات لازم می توانند شرایط بهتری را برای ورزشکاران فراهم کنند. وی ادامه داد: هرچند متولیان امر تمهیدات و شرایط لازم را برای توسعه ورزش فراهم کرده اند اما هنوز به وضعیت مطلوب دست نیافته ایم.

داعش در ایران امکان اقدامی ندارد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به گرو های تکفیری اشراف اطلاعاتی کامل داریم ، گفت: اگر لازم باشد با این گروه ها برخورد می کنیم. به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا داعش اقدامی در ایران می تواند انجام دهد گفت: با شرایطی امنیتی که داریم اقداماتی که داعش در دیگر کشورها انجام می دهد، نمی تواند در ایران به انجام برساند. سرلشکر جعفری درباره دستگیری شبکه ای از گروه های تکفیری گفت:با توکل به خدا توانستیم یکی از این شبکه ها را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنیم. وی ادامه داد: بقیه اعضای گروه های تکفیری نیز در اشراف اطلاعاتی قرار دارند و اگر لازم باشد با آنها برخورد می شود. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین درباره همکاری روسیه با ایران نیز تصریح کرد: همکاری روسیه با ایران این است که آنها زودتر از غربی ها پی به خطر این گروه های تکفیری پی برده اند و در واقع وحدتی بین همه کشورهایی که با این خطر بزرگ یعنی گروه های تکفیری مواجه هستند در حال شکل گیری است.

به دلیل مشغله کاری از کمیسیون اقتصادی هیات دولت کناره گیری کردم
وزیر نفت درباره دلیل حذف وی از کمیسیون اقتصادی هیات دولت گفت: به درخواست خودم و به دلیل مشغله کاری از این کمیسیون کناره گیری کردم. به گزارش ایرنا، ابلاغ حکم حذف وزیر نفت از کمیسیون اقتصادی دولت توسط اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، ابهامات و پرسش هایی را درباره علت این تصمیم مطرح کرد.
در حکم جهانگیری که در اواخر آبان ماه منتشر شد، آمده بود: هیات وزیران در جلسه 17 آبان ماه امسال به استناد اصل یکصد و سی و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد وزیر نفت از ترکیب کمیسیون اقتصاد موضوع بند (1) ماده (6) اصلاحی آئین نامه داخلی هیات دولت حذف شود. با توجه به اینکه وزارت نفت از مهمترین وزراتخانه های اقتصادی دولت به شمار می رود، اتخاذ این تصمیم، باعث بروز ابهاماتی شد. وزیر نفت در گفت و گو با ایرنا، علت این کناره گیری را ناشی از مشغله کاری اعلام کرد.

روابط اقتصادی ایران و ترکمنستان به 60 میلیارد دلار افزایش می یابد
رئیس جمهوری بر تحکیم روابط دوستانه و برادرانه با ترکمنستان تاکید کرد و گفت: تصمیم دو کشور بر این است که ظرف 10 سال سطح روابط اقتصادی به 60 میلیارد دلار برسد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی دیروز در نشست خبری مشترک با قربانقلی بردی محمداف رئیس جمهوری ترکمنستان که به برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز به ایران سفر کرده است، این مطلب را بیان کرد. وی افزود: همچنین همکاری های دو کشور در زمینه گاز، برق، حمل و نقل جاده ای و ریلی و همچنین در زمینه صنعت، کشاورزی، توریسم و مسایل فرهنگی مورد تاکید دو طرف قرار گرفت. رئیس جمهوری افزود: یکبار دیگر به رئیس جمهوری ترکمنستان و هیات همراه به خاطر قبول دعوت اینجانب برای شرکت در اجلاس مجمع صادرکنندگان گاز به عنوان مهمان ویژه خوشامد می گویم. روحانی ادامه داد: همچنین در دیدار دو جانبه؛ در جلسات عمومی و خصوصی امروز دو طرف بر تحکیم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کردند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *