پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | قانون برای مواردی مثل پسر پرحاشیه تلگرام افساد فی‌الارض پیش‌بینی‌کرده است

قانون برای مواردی مثل پسر پرحاشیه تلگرام افساد فی‌الارض پیش‌بینی‌کرده است





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

قانون برای مواردی مثل پسر پرحاشیه تلگرام افساد فی‌الارض پیش‌بینی‌کرده است

سخنگوی دستگاه قضایی در نشست خبری این هفته خود به سوالات مختلفی پاسخ داد؛ از جمله پسر پرحاشیه تلگرام، افتراهای بابک زنجانی به دولت در دادگاه، پرونده جیسون رضاییان، بازداشت پسر عطاا… مهاجرانی و … . گزیده صحبت های محسنی اژه ای درباره مسائل مختلف را در ادامه به نقل از خبرآنلاین بخوانید:
بابک زنجانی: یکی دو بار من تذکر دادم که نه متهم حق توهین و افترا دارد و نه کسی دیگری حق دارد. متاسفانه در این مدت، شاهد هر دو طرف بودیم. برخی بیرون از دادگاه، به متهم حرفهایی را نسبت می دهند که صحیح نیست. قانون اجازه نمی دهد کسی که به حکم قانون بازداشت شده و به زندان رفته، توهین و تحقیر به او بشود. از ناحیه متهم نیز حق نیست این کار شود.
پسر پرحاشیه تلگرام: این مطلبی که گفتید بسیار زشت و قبیح و جرم است و در قانون در پاره ای موارد حکم افساد فی الارض را دارد. این مورد را دقیقا نمی تواند جزء چیست. در مواردی در قانون افساد فی الارض برای این کارها پیش بینی شده.
حمله به موسوی لاری در ورامین: همه باید قانون را رعایت کنند. هم سخنران، هم دعوت کننده و هم کسانی که بخواهند تعرضی خلاف قانون کنند. اگر سخنرانی دعوت شود که از پیش معلوم است، می خواهد فضا را بهم بریزد، دعوت نکنند.
جیسون رضائیان: اجمالا محکومیت به حبس است ولی معذورم از بیان جزئیات دیگر.
بازداشت پسر یکی از وزرای دولت هفتم: اصل بازداشت و این پرونده درست است ولی اینکه چقدر نقش دارد، اطلاع ندارم و امکان بازگویی آن هم نیست.
بورسیه ها: دستگاه قضایی تاکنون اجازه ورود نداشت و دستگاه قضایی الان فقط در این خصوص اجازه ورود یافته.
حادثه شیراز: کیفرخواست در دادگاه رفته و متهمان تقاضا کرده اند آخرین لوایح را تقدیم کنند. دادگاه منتظر اخذ آخرین دفاعیات است.
فساد سه هزار میلیاردی: متهمان در حال محاکمه هستند. بعید می دانم محاکمه شان تمام شده باشد و حکمی صادر شده باشد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *