سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰

رکورد جدید رسیدگی به شکایات مردمی در شرکت نیروی برق شمال کرمان
به گزارش پایگاه خبری توانیر، در جلسه ای با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران امورهای اجرایی وضعیت رسیدگی به شکایات و درخواست های سه ماهه دوم و شش ماهه اول سال 94 شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت. امیر صفی جهانشاهی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ضمن تشکر از تمامی همکاران و مدیران این شرکت در خصوص رسیدگی مناسب به شکایات و درخواست های مردمی گفت: این شرکت با همت و تلاشهای همکاران و مدیران توانسته است با میانگین مدت زمان پاسخگویی 1 روزه مناسب ترین وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی را داشته باشد.
وی همچنین افزود: این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مشترکین از دریافت شکایات و درخواست های مردمی استقبال و کانال های ارتباطی زیادی را در این خصوص تعریف و پیاده سازی نموده است. جهانشاهی ضمن معرفی سایت این شرکت گفت : با توجه به دریافت بیشترین آمار شکایات و درخواست های مردمی از طریق تلفن مرکز اتفاقات 121 و احتمال تاخیر در پاسخگویی به تلفن های اتفاقاتی و اضطراری پیشنهاد می شود مشترکان کرمانی از کانال های جایگزین مانند سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.nked.co.ir و شماره تماس دفتر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی با شماره 32520333 استفاده کنند.

دو نمانید از توضیحات فانی قانع نشدند
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه دیروز کمیسیون متبوعش جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد. عبدالوحید فیاضی گفت: تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از وزیر مطرح کردند که سوالات در خصوص مشکلات موجود در دانشگاه فرهنگیان و علت عدم اجرای ماده 23 قانون برنامه پنجم و مباحث دیگر بود. وی ادامه داد: آقای کوچکی نژاد و آصفری از توضیحات وزیر قانع نشدند وسوالات آن‌ها به صحن علنی مجلس می‌رود. بنده نیز سوالی مطرح کردم که برای حل آن به وزیر زمان داده شد. فیاضی افزود: پرداخت پاداش‌های فرهنگیان بازنشسته یکی محورهای پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش بود که در این زمینه نیز موضوعات مختلفی مطرح شد.

تخریب راه 32 روستا در ریگان
بارش شدید باران در شهرستان کویری ریگان موجب جاری شدن رودخانه ها در این شهرستان و تخریب راه 32 روستا شد. به گزارش ایرنا بخشدار مرکزی ریگان گفت: بر اثر بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها در شبانه روز گذشته راه های بیش از 32 روستا در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان تخریب شد. علیرضا غلام شاهزاده افزود: با توجه به اینکه بارش باران از شدت بیشتری در مناطق کوهستانی برخوردار بود باعث جاری شدن رودخانه ها در این مناطق شد. وی گفت: سه روستا در محاصره سیل بودند که با همکاری نیروهای امدادی ساکنان این روستاها از محاصره سیلاب بیرون آمدند. بخشدار مرکزی ریگان افزود: بارش باران راه ارتباطی این مناطق را دچار مشکلاتی کرده است و این راه ها به تسطیح نیاز دارند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *