پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | قاتل سرمایه گذار مشهورجیرفتی دستگیرشد

قاتل سرمایه گذار مشهورجیرفتی دستگیرشد





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۰

قاتل سرمایه گذار مشهورجیرفتی دستگیرشد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل مرحوم کرامت دهدشتی سرمایه گذار مشهورجیرفتی در شهرستان رودبارجنوب خبرداد.
به نقل از روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان، یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه این دادستانی قرار گرفت.
وی ادامه داد:پس از 20روز تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی وپلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی وتحقیقاتی پیچیده قاتل به نام (ر.خ) در محل مخفیگاهش در شهرستان رودبار جنوب شناسایی و دستگیر شد.
این مقام قضائی اعلام داشت: در این رابطه شش متهم در شهرهای مختلف دو استان کرمان وسیستان و بلوچستان دستگیر و از این تعداد 4 نفر با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده اند. وی افزود:علت وانگیزه اصلی قتل اخاذی وسرقت اتومبیل لوکس خارجی مقتول بوده است.
شایان ذکر است مقتول درشامگاه 08/08/94توسط آدم ربایان درباغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده می شود و به جهت مقاومت مقتول مورد ضرب وجرح شدید قرار گرفته که متاسفانه بر اثر شدت جراحات فوت می نماید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *