پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | منصور ابراهیم زاده سرمربی؛ تیم منتخب لیگ برتری های لیگ یک

منصور ابراهیم زاده سرمربی؛ تیم منتخب لیگ برتری های لیگ یک





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۸

منصور ابراهیم زاده سرمربی؛ تیم منتخب لیگ برتری های لیگ یک

حضور تیم های متمول در لیگ دسته اول پیش رو باعث شده تا به نسبت سالیان گذشته بازیکنان سابقا لیگ برتری بیشتری به تیم های لیگ یکی بپیوندند.به همین بهانه در ادامه مروری خواهیم کرد بر تیمی منتخب از 11 بازیکن سابق لیگ برتری حاضر در لیگ یک فصل 95-96.
1-دروازه بان:محسن فروزان(خونه به خونه بابل)
گلر شمالی فصل گذشته تیم های سیاه جامگان و راه آهن تهران که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد این فصل به تیم متمول خونه به خونه بابل پیوسته است.
2-مدافع وسط:حنیف عمران زاده(خونه به خونه بابل)
مدافع وسط آبی های پایتخت در فصل نقل و انتقالات تابستانی جنجال به پا کرد و پس از آنکه ابتدا با مسئولان صنعت نفت آبادان به توافق رسیده بود نهایتا به خونه به خونه بابل پیوست.
3-مدافع وسط:ابراهیم کریمی(راه آهن تهران)
مدافع وسط با تجربه راه آهنی ها پس از آنکه همراه این تیم 11 فصل پی در پی را در لیگ برتر توپ زد با سقوط لوکوموتیورانان فصل آینده را همراه این تیم در لیگ دسته اول خواهد گذراند.
4-مدافع راست:حسین کعبی(سپیدرود رشت)
مدافع راست خوزستانی که از وی به عنوان دومین مدافع راست برتر فوتبال ایران پس از انقلاب یاد می شود پس از یک فصل دوری از میادین به تیم لیگ یکی سپیدرود پیوسته است.
5-مدافع جپ:محسن ایران نژاد(گل گهر سیرجان)
مدافع چپ سابق تیم های شاهین بوشهر،سپاهان اصفهان و راه آهن تهران این فصل را در تیمی توپ خواهد زد که فوتبال را از آن آغاز کرده است.وی که متولد سیرجان است پس از 7 فصل بازی در لیگ برتر این فصل را در گل گهر سیرجان در لیگ دسته اول توپ خواهد زد.
6-هافبک دفاعی:مازیار زارع(خونه به خونه بابل)
هافبک سابق ملوان و پرسپولیس تهران که با پرسپولیس سابقه قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد روز گذشته به خونه به خونه پیوست تا فصل آینده را در لیگ دسته اول سپری کند.وی تا پیش از این هیچ گاه در این لیگ توپ نزده بود.
7-هافبک طراح:محمد آبشک(ملوان بندرانزلی)
هافبک رشتی ملوان که حضورش در این تیم در دو فصل پیش حواشی زیادی برایش ایجاد کرد فصل آینده را همراه این تیم در لیگ دسته اول توپ خواهد زد.وی در فصول اخیر همراه داماش گیلان،مس کرمان و راه آهن تهران در لیگ برتر توپ زده بود.
8-وینگر:امین منوچهری(بادران تهران)
وینگر-مهاجم فصل گذشته سپاهان که سابقه بازی در استقلال تهران،نفت تهران و راه آهن را نیز در کارنامه دارد پس از یک دهه حضور در سطح اول فوتبال ایران این فصل به تیم لیگ یکی بادران پیوسته است تا شاگرد میثاقیان شود.
9-امیرحسین فشنگچی(خونه به خونه بابل)
وینگر فصل گذشته فولاد خوزستان که در فصول گذشته در تیم هایی چون پرسپولیس تهران و ملوان نیز توپ زده است این فصل را در تیم لیگ یکی خونه به خونه سپری خواهد کرد.وی این فصل برای اولین بار در لیگ دسته اول توپ خواهد زد.
10-فوروارد:محمد عباس زاده(نساجی مازندران)
فوروارد فصل گذشته راه آهن که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد امروز رسما به نساجی پیوست.وی که زاده قائمشهر است سه فصل پیش همراه نساجی آقای گل لیگ یک شده بود.
11-فوروارد:میلاد میداوودی(راه آهن تهران)
فوروارد گلزن سابق تیم های استقلال اهواز،استقلال تهران،استقلال خوزستان و سایپا که سابقه بازی در فوتبال امارات را هم در کارنامه دارد، 29 بار پیراهن تیم ملی را به تن کرده است و 6 گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *