پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۲

هشدار منتجب‌نیا به اصلاح‌طلبان: معرفی کاندیدایی به‌جز روحانی در سال 96، بازی در زمین مخالفان است
خبرآنلاین نوشت: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی می‌گوید: تا پایان این دوره ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان قطعاً باید حمایت خود از دولت را بی چون‌وچرا ادامه دهند و ایجاد تردید یا القای شبهه نکنند. رسول منتجب نیا با اشاره به برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: در رابطه بااینکه گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 96 چه کسی است هنوز بحثی انجام نگرفته و در جلسات به‌طورجدی وارد بحث نشدیم که آیا گزینه فقط آقای روحانی است یا گزینه دیگری هم وجود دارد. در حال حاضر نیز نظراتی که از سوی شخصیت‌های جناح اصلاح‌طلب مطرح می‌شود که نظرات شخصی است، حتی خود من هم در مصاحبه‌هایم گفتم نظرم روی ریاست جمهوری آقای روحانی است اما به‌هرحال هنوز نظر جمعی اعلام‌نشده است. وی بابیان اینکه امروز هرگونه تردید و القای شبهه می‌تواند موجب تضعیف دولت شود، افزود: من با بعضی دوستان که افراد دیگری را به‌عنوان گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری مطرح می‌کنند، موافق نیستم و کار درستی نمی‌دانم. این کار بازی در میدان مخالفان دولت است، ما اکنون باید به‌طور قاطع از آقای روحانی حمایت کنیم.
سید مهدی طباطبایی خطاب به جهانگیری: اجازه ندهید هیاهوی سیاسی منتقدان، دولت را مشغول کند
در پی بستری شدن حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز در بیمارستان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به ملاقات وی رفت. این استاد اخلاق در این دیدار با اشاره به هجمه‌ها علیه دولت خطاب به جهانگیری گفت: اجازه ندهید هیاهوی سیاسی منتقدان، دولت را مشغول کند اشتغال و معیشت مردم را در اولویت فعالیتتان قرار دهید . وی با اشاره به سالهای حضور جهانگیری در مجلس گفت: شمارا از قدیم و دورانی که در مجلس بودید به خاطر دارم که بسیار فعال و اهل فکر بودید. تلاش کنید امروز هم برای افرادی که استعداد و توانایی دارند فضای کار و شکوفایی فراهم کنید.
کرباسچی:ثروت محصولی، علی‌آبادی و سعیدلو بیش از تمامی وزرا و روسای جمهور گذشته است
24آنلاین به نقل از کانال تلگرامی یاران امید خبری را که چند سال پیش غلامحسین کرباسچی داده بود منتشر کرد و نوشت: دبیر کل کارگزاران از محصولی، علی‌آبادی و سعیدلو به‌عنوان سه تن از اعضای هیئت دولت احمدی‌نژاد یاد کرد که ثروت آن‌ها بیش از تمامی وزرا و روسای جمهور دولت‌های گذشته است. غلامحسین کرباسچی با اشاره به مفقود شدن ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری در دوره خدمت احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: هیچ سندی مبنی بر چگونگی هزینه کرد این مبلغ هنگفت وجود ندارد اما شورای شهر و مجلس هم خط با شهرداری تهران اجازه ندادند که تحقیق و تفحص برای پیدا کردن این مبلغ انجام شود. این در حالی است که تحقیق و تفحص مذکور در کمیسیون‌های مجلس هفتم به تصویب رسیده بود اما آقای حداد عادل که دوست آقای احمدی‌نژاد هستند مانع از انجام آن شدند. وی در ادامه از احمدی‌نژاد به‌عنوان فردی یاد کرد که دنبال گرفتن دزد است. کرباسچی در همین راستا ادامه داد: ما هم اگر بخواهیم دزد بگیریم باید راجع به حضور پسر آقای احمدی‌نژاد در شستا و معاملات اقتصادی‌شان در کیش اشاره‌کنیم. علاوه بر موضوع مفقود شدن ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرداری تهران، آقای احمدی‌نژاد باید توضیح بدهد که چرا مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان از بودجه شهرداری را در شب پیروزی‌شان در انتخابات ریاست جمهوری، هزینه کرده و به مردم شیرینی دادند. پس از افشای این مسئله، آقای سعیدلو به‌سرعت آمدند و این پول را به شهرداری بازگرداندند.
سید علی خمینی:تلاش می‌کنند بین سیدحسن‌آقا و رهبری جدایی بیندازند
مهر نوشت: نوه حضرت امام خمینی (ره) گفت: خانواده امام خمینی(ره) پشت سر رهبری بوده و هست و جدا کردن بیت امام و رهبری به سود منافقین و آمریکاست. حجت‌الاسلام سید علی خمینی در خصوص برادرش، سید حسن خمینی، بیان داشت: خیلی از سایت‌های خارجی و کسانی در خارج از کشور و دنباله‌رو داخلی و عوام سیاسی برنامه‌ریزی کردند تا ایشان را از رهبری و نظام جدا کنند اما موفق نشدند. علی خمینی تصریح کرد: در پاسخ برخی‌ها که به ما می‌گویند کجا از ولایت دفاع کردید، می‌گوییم ما دفاع کردیم شما ندیدید.
علم‌الهدی: رهبر انقلاب در برابر همه مخالفت‌ها ایستاده و رهبری سیاسی و مرامی را به نمایش می‌گذارند
تسنیم نوشت:نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آمیختگی رهبری «سیاسی و مرامی» در سیره ائمه اطهار(ع) گفت: انقلاب فرهنگی و سیاسی ابعاد اصلی سیره امام صادق(ع) است. آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با اشاره به اینکه رهبری در برابر همه عداوت‌ها و مخالفت‌ها ایستاده و رهبری سیاسی را آمیخته با رهبری مرامی به نمایش می‌گذارد، بیان کرد: بعد از دوران عصمت، این آرزو و آرمان قطعی ولایت را شیعه در قبه الاسلام این کشور و تلفیق دو نوع رهبری می‌بیند. نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تأکید کرد: اگر انقلاب سیاسی امام صادق(ع) نبود، چرا ایشان را به شهادت رساندند؟ منصور ملعون 5 بار برای به شهادت رساندن امام برنامه‌ریزی کرد.
انتقاد سید احمد خاتمی از اردوهای مختلط
ایسنا نوشت:امام‌جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در مصلای ابهر برگزار شد تأکید کرد که مقابله با انحرافات فرهنگی باید فرهنگی باشد. آیت‌الله سید احمد خاتمی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص اینکه اجازه ندهند شبکه‌های ماهواره‌ای با برنامه‌های خود، سم به خورد فرزندان‌ آن‌ها بدهند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان چشم بیدار این امت مکرراً به مسئله نفوذ تأکید کرده‌اند. مسئولان آگاه باشند که برگزاری اردوهای مختلط، یعنی شکستن حریم محرم و نامحرم، این در حالی است که در این خصوص مسئولی می‌گوید که می‌خواهیم شیوه تعامل را به جوانان یاد دهیم!، این همان جلوه نفوذ است؛ چراکه رهبر فرزانه انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که اردوهای مختلط با هویت اسلامی ما سازگاری ندارد.
سه عضو کمیسیون امنیت مجلس به سوریه می‌روند
تسنیم نوشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در سفری ۵ روزه به کشور سوریه می‌روند. هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر تعدادی از اعضای این کمیسیون به کشور سوریه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، قرار است گروهی با ترکیب علا‌ء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس، بنده و شهروز برزگر سفر 5 روزه‌ای به کشور سوریه داشته باشیم.
وکیلی:‌ انسجام فراکسیون امید بی‌نظیر است
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:‌عضو فراکسیون امید مجلس درباره انتظارات احزاب اصلاح‌طلب بیرون مجلس از فراکسیون امید، توضیحاتی ارائه داد. محمدعلی وکیلی به موضوع انشقاق در بین اعضای فراکسیون امید مجلس، واکنش نشان داد. نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه پس از انتخابات هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون امید، باید شاهد گام‌های محکمی درروند فعالیت این فراکسیون باشیم، بیان داشت: انسجام فراکسیون امید بی‌نظیر است. وکیلی ادامه داد: معتقدم انسجام فراکسیون امید به‌مراتب از فراکسیون ولایت بیشتر است.
ذوالنور: طرف غربی برجام یواشکی کشورها را نیشگون می‌گیرد که کسی جرات نکند با ایران ارتباط برقرار کند
عصر ایران نوشت:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ طرف مقابل ما در برجام آدم‌های معمولی نیستند ما باید در طراز خباثت آن‌ها زیرکی، کیاست و قاطعیت به خرج دهیم. مجتبی ذوالنور در مورد نحوه اجرای برجام در یک سال گذشته گفت:برجام مثل یک قراردادی است که مالکی که خانه کلنگلی دارد برای ساخت خانه خود قرارداد مشارکتی می‌بندد و دو طرف در آن دخیل هستند ،ما الان خانه‌مان را داده‌ایم، آن را تخریب کرده‌اند. ذوالنور بابیان اینکه رفتار طرف غربی برجام را کاملاً منافقانه، مغرضانه و با دورویی در اجرای برجام می‌بینیم گفت:آن‌ها به کشورها اعلام می‌کنند که با ایران ارتباط پیدا کنید اما آنجا یواشکی نیشگون می‌گیرند که کسی جرات نکند با ایران ارتباط برقرار کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *