سایت خبری پیام ما آنلاین | مخالفت با برگزاری کنسرت در جیرفت تا حفظ وحدت در خطبه‌های نماز جمعه استان

مخالفت با برگزاری کنسرت در جیرفت تا حفظ وحدت در خطبه‌های نماز جمعه استان





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۱

مخالفت با برگزاری کنسرت در جیرفت تا حفظ وحدت در خطبه‌های نماز جمعه استان

خطیبان جمعه استان بر لزوم حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه تأکید کردند.
به گزارش کرمان نو حجت‌الاسلام محمد مصباحی‌مقدم امام‌جمعه موقت کرمان در مصلای امام علی این شهر به این نکته اشاره داشت که دشمن از تفرقه و اختلاف در جامعه نتیجه گرفته است. او اعلام کرد که نباید به اختلاف و تفرقه در جامعه دامن بزنیم و امام راحل وحدت را عنصر اصلی می‌دانستند.
مصباحی مقدم از لزوم بهره‌گیری از عقل سیاسی گفت و ادامه داد که نباید باکسانی که مقصد و هدف مشترک داشته اما مسیری متفاوت داریم تفرقه و اختلاف داشته باشیم. چنین اختلافاتی منجر به شکست مشروطه شد. بااقتدار و قدرت نظام و هوش سیاسی در کنار هم، سرنوشتی مشابه مشروطه نداشته باشیم.
حجت‌الاسلام کرمی پور در جیرفت هم نسبت به غافل نبودن از آمریکا هشدار داد. او آمریکا را رأس فتنه و ضربه به‌نظام جمهوری اسلامی دانست . او به لزوم کار در راستای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.
وی همچنین مخالفت خود را با برگزاری کنسرت‌ها اعلام کرد. کرمی‌پور می‌گوید که می‌خواهند کنسرت‌های مبتذل را در منطقه ترویج دهند که نمی‌گذاریم.
کرمی پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: با ابراز تأسف مسئولان تونل آب می‌سازند و اقدامات پیمانکاری را انجام می‌دهند و سپس می‌گویند که این موضوع را کارشناسی می‌کنیم، آیا اکنون وقت کارشناسی است؟ و همچنین در زمینه کارشناسی باید از کارشناسان بی‌طرف استفاده شود، نه از کارشناسان خودشان که رأی را به نفع خود آ‌ن‌ها صادر کنند. او از مسئولان استان هم انتقاد کرد: مسئولان استان فقط صرفاً با سفر به جنوب کرمان و برگزاری جلسه‌های مختلف هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کنند و باید در راستای اقتصاد مقاومتی به سخن مردم نیز گوش دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی در خطبه‌های رفسنجان بر انجام کارها با محوریت اقتصاد مقاومتی تأکید داشت .
او معتقد است که اگر بخواهیم کشور در اوج قدرت بماند باید مشکلات اقتصادی با تکیه ‌بر توانمندی‌های داخلی که همان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، حل شود. رمضانی می‌گوید که مسائل اقتصادی جامعه باید با کمک مردم حل شود. او می‌خواهد که مسئولیت به جوانان سپرده شود و بازنشستگان به سرکار برنگردند.
حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه‌های نماز جمعه ریگان از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای به هلاکت رساندن شرور شرق و جنوب استان که اقدام به ناامنی می‌کرد، تقدیر و تشکر کرد.
وی نعمت امروز کشور را امنیت دانست و در موضوع فیش‌های حقوقی معتقد است که مسئولین باید برخورد با صاحبان این فیش‌ها را از نزدیکان خود شروع کنند

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *