پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار

اخبار





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۳۰

کوه‌پیمایی به مناسبت سالروز تأسیس انتقال خون
مراسم کوه‌پیمایی و ورزش صبحگاهی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان انتقال خون در مسیر شماره یک کوه‌های صاحب‌الزمان برگزار شد. صبح روز جمعه جمع کثیری از دوستداران ورزش و دهندگان دائمی خون در محل پارک پردیسان قائم با شرکت در همایش ورزشی این سالروز را گرامی داشتند. در این میان کارکنان و مدیرکل این سازمان نیز در این همایش ورزش شرکت کرده بودند. این مراسم در دو قسمت که قسمت اول شامل کوه‌پیمایی و قسمت دوم ورزش زیبای ایروبیک بود، در جمعی شاد و صمیمی ادامه داشت و در پایان ضمن پذیرایی از شرکت‌کنندگان تعداد زیادی «پک لوازم بهداشتی» و دو عدد پلوپز به‌قیدقرعه هدیه داده شد. این مراسم هرساله به همت سازمان انتقال خون در محل پارک پردیسان قائم برگزار می‌شود. سازمان انتقال خون ایران بالاترین و تنها مرجع تصمیم‌گیری در زمینه تأمین و توزیع خون و فرآورده‌های خونی سالم در ایران است. این سازمان در سال ۱۳۵۳ تأسیس شد.

فرماندار جیرفت:
بحر آسمان کلکسیونی از
نعمت های خدادادی است

فرماندار جیرفت در بازدید از منطقه بحر آسمان از توابع شهرستان جیرفت که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان همراه بود گفت: «سرمایه‌های متعددی در این منطقه وجود دارد که از همه مهم‌تر سرمایه نیروی انسانی است.» احمد امینی روش ادامه داد: «چهره‌های علمی ، فرهنگی و سیاسی در کشور از این منطقه برگرفته است که این نشان از تعامل فرهنگی ، رشد و بالندگی این منطقه است.» وی افزود: «اگر ما نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم نشان از محرومیت منطقه نیست.» فرماندار جیرفت بابیان اینکه مردم این منطقه ارزش‌های نظام را با هیچ‌چیز عوض نکردند گفت: «بیشترین پاسداری از انقلاب و نظام و جانباز و شهید از این منطقه است و بحر آسمان کلکسیونی از نعمت‌های خدادادی است.» وی بیان کرد: «این منطقه از ابتدایی‌ترین امکانات نظیر آب ،برق و راه بی‌بهره است و مردم این منطقه خم به ابرو نیاورده‌اند.» فرماندار جیرفت با اشاره به وجود معادن غنی در این منطقه گفت: «بهره‌برداری از این معادن باعث ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود و ما باید از این نعمت خدادادی استفاده نماییم.» احمد امینی روش در حاشیه یادواره ۱۸ شهید روستاهای قلاطوییه فراش و سید باقر گفت: «برگزاری یادواره شهدا منجر به حفظ فضای ایثار و شهادت در کشور می‌شود.» وی تصریح کرد: «شهادت اساس فرهنگ و تفکر اسلام است و این فرهنگ باعث می‌شود جوانان ما در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان حفظ شوند.» امینی روش بابیان این مطلب که مقاومت ملت ایران برای جهان الگو شده است خاطرنشان کرد: «امروز دنیا به اقتدار و مقاومت ملت ایران پی برده است و این مرهون خون شهدا است.» وی با تأکید بر اینکه جوانان شهدا را الگو قرار می‌دهند گفت: «جوانان به ولایت عشق می‌ورزند و این امر زیربنای مقاومت و ایستادگی است.» وی خاطرنشان کرد: «امروز دشمنان اسلام با ایادی مزدورشان در منطقه مانند آل خلیفه و آل سعود درصدد هستند که اسلام ساختگی را جایگزین اسلام ناب و واقعی کنند.» امینی روش به ایثارگری رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: «شهیدان مؤمنانی هستند که باخدای خود عهد و پیمان بسته و تا آخرین لحظه پای عهد خود ماندند.»

برگزاری ورزش صبحگاهی به میزبانی فنی وحرفه‌ای استان
صبح روز پنجشنبه ورزش صبحگاهی به همت انجمن صبح و ورزش و به میزبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان با حضور علاقه‌مندان به ورزش در محل این اداره برگزار شد. مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: «انجمن صبح و ورزش کار بسیار خوب و بنیادینی در جهت توسعه فرهنگ ورزش انجام می‌دهد.» جهانگیری یادآور شد که ورزش یک اصل مهم برای خوب زیستن است و کسانی که ورزش می‌کنند سالم‌تر درنتیجه شاداب‌تر هستند. ورزش نیاز امروزه تک‌تک افراد جامعه ماست و هرچه در زمینه ورزش همگانی سرمایه گزاری کنیم درواقع داریم هزینه‌های پزشکی را کاهش دهیم .وی گفت که در دو گروه خانم‌ها و آقایان ورزش‌هایی نظیر فوتبال ، والیبال و ورزش همگانی هرروزه و یک روز در میان برای کارمندان داریم . این مسئول از علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف دعوت می‌کند تا در دوره‌های آموزشی مهارت رایگان این سازمان شرکت کنند تا شانس ورود به بازار کار را برای خود افزایش دهند. در پایان این مراسم به‌قیدقرعه جوایز ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

شرایط نرمال آنفلوآنزا در کشور

شرایط نرمال آنفلوآنزا در کشور

واکسیناسیون علیه ویروس «HPV» ضروری است

مدیر گروه بیماری‌های زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی ایران:

واکسیناسیون علیه ویروس «HPV» ضروری است

یک قدم تا اوج‌گیری دوباره کرونا

وزارت بهداشت در مورد شیوع زیرسویۀ جدید اومیکرون هشدار داد

یک قدم تا اوج‌گیری دوباره کرونا

جان باختن ۴۲ بیمار کرونایی و شناسایی ۸۴۶ بیمار جدید

وزارت بهداشت روز گذشته از جان باختن ۴۲ بیمار کرونایی دیگر در روز ۱۹ فروردین‌ماه خبر داد

جان باختن ۴۲ بیمار کرونایی و شناسایی ۸۴۶ بیمار جدید

سرمای کمبود دارو گریبان آی.سی.یوها را گرفته است

موج‌ هشتم کرونا و آخرین وضعیت بخش مراقبت‌های ویژه

سرمای کمبود دارو گریبان آی.سی.یوها را گرفته است

آماده‌باش علیه موج هشتم کرونا

وزیر بهداشت و معاونانش از احتمال اوج‌گیری موج هشتم همه‌گیری کرونا و تمهیدات دولت برای مقابله با ۳ سویه جدید کووید ۱۹ سخن گفتند

آماده‌باش علیه موج هشتم کرونا

صدای پای موج جدید کرونا

نشست ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود

صدای پای موج جدید کرونا

افزایش دستمزد عامل تورم نیست

چطور سیاست‌گذاری یکپارچه و حمایت اجتماعی به ترمیم انسان‌محور پیامدهای همه‌گیری کووید-19 منجر می‌شود؟

افزایش دستمزد عامل تورم نیست

علیه امپراطوری

شهروندان چینی در اعتراض به سیاست «کووید صفر» دولت کمونیست، به خیابان‌ها آمدند

علیه امپراطوری

نفس تنگی مشکوک

همزمان با باران‌های پاییزی خوزستان ۴۵۶ نفر دچار عارضه تنفسی شدند

نفس تنگی مشکوک

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *