سایت خبری پیام ما آنلاین | تشییع پیکر شهدای گمنام نام آوران دیارکریمان

تشییع پیکر شهدای گمنام نام آوران دیارکریمان





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۲۵

تشییع پیکر شهدای گمنام نام آوران دیارکریمان
پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در استان کرمان تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش ایرنا آیین بدرقه و تشییع شهدای گمنام دیروز با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در شهرهای خانوک و گلباف برگزار شد. چهار شهید والامقام پنجشنبه هفتم مرداد با استقبال مردم و مسئولان استان وارد کرمان و تا حسینیه ثارالله این شهر مشایعت شدند.
دو شهید از این شهدا هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر گلباف و دو شهید نیز در شهر خانوک به خاک سپرده شدند. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: «آیین وداع با چهار شهید گمنام پنجشنبه‌شب در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان محل ساخت گنبد امام حسین (ع) و در یادواره شهدا برگزار شد.» سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی افزود: «شهدا روز جمعه هشتم مرداد به‌طرف شهرهای گلباف و خانوک اعزام شدند.»
وی گفت: «شهدای شهر گلباف از مسیر ماهان، سیرچ، جوشان و گلباف و شهدای خانوک نیز از مسیر هوتک، چترود، ده زیار و خانوک مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفتند.» وی اظهار کرد: «دو شهید 17 ساله از شهدای عملیات خیبر و والفجر چهار در شهر گلباف تشییع و دفن شدند.» ابوالحسنی بابیان اینکه دو شهید دیگر که در شهر خانوک دفن شدند 40 و 17 ساله هستند و در عملیات کربلای چهار و بیت‌المقدس شهید شدند، افزود: «تاکنون 190 شهید گمنام در 57 مکان در استان کرمان و هفت مکان در شهر کرمان به خاک سپرده‌شده‌اند.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *