پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان: کارخانه فرآوری مس در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان: کارخانه فرآوری مس در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود





۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:
کارخانه فرآوری مس در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود
رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: قصد داریم کارخانه پایین دستی فرآوری مس را احداث کنیم و نیازمند تسهیلات بانکی هستیم.
«محمود اسکندری‌نسب» اظهار داشت: 89 جلسه رفع موانع تولید در جنوب استان کرمان برگزار شده که 417 مصوبه داشته و 70 درصد مصوبات یعنی 299 مصوبه در حال اجرا است و امیدواریم که در یک ماه آینده به شکل کامل اجرا شوند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به اینکه یک هزار نفر در زمینه فرش در جنوب کرمان فعال هستند، گفت: 3500 نفر غیرفعال هستند که با کمک دولت و ارائه تسهیلات بانکی حدود 4000 نفر می‌توانند، فعال شوند. اسکندری‌نسب خاطرنشان کرد: اولین معادن مس شهرستان جنوب پنج معدن بودند که از این تعداد سه معدن پروانه بهره‌برداری گرفتند و دومعدن در حال اقدام هستند. وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان قصد داریم کارخانه پایین دستی فرآوری مس را احداث کنیم که نیازمند تسهیلات بانکی هستیم بیان کرد: بزرگترین کارخانه فرومنگنز کشور در جنوب استان کرمان قرار دارد که با مشکل تأمین برق روبرو است و در سال 86 با 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *