پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مروری بر صحبت‌های محمودی نیا در روز معارفه‌اش

مروری بر صحبت‌های محمودی نیا در روز معارفه‌اش





۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۴۴

مروری بر صحبت‌های
محمودی نیا در روز معارفه‌اش
محمود محمودی نیا در آیین معارفه خود به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان در تاریخ 19 خرداد 93 بیش از هر چیز بر اتحاد و همدلی در ورزش تأکید کرد. اتفاقی که در 2 سال مدیریت او رخ نداد و او به‌عنوان سیاست‌گذار اصلی ورزش کرمان، با برخی اقدامات سیاسی نه تنها در این راستا کاری نکرد که اتحاد و همدلی در ورزش کرمان را کمرنگ‌تر کرد. گزیده صحبت‌های او را در زیر بخوانید:
در ورزش کرمان به دنبال اهداف زیادی هستم. ما باید در کنار نظام برنامه‌ای هدفمند و با چشم‌اندازی مناسب به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی در خانواده ورزش باشیم و همه افراد تأثیرگذاری که به نحوی از ورزش فاصله گرفته‌اند باید در مسیر کمک به اعتلای ورزش کرمان در قالب یک گروه گرد هم جمع شده و برای توسعه و پیشرفت ورزش استان پیش‌قدم شوند.
برای توسعه ورزش استان پنج برنامه کلیدی را دنبال می‌کنم و این برنامه‌ها با کمک و یاری اهالی ورزش استان قطعاً به نتیجه می‌رسند و ما شاهد توسعه و پیشرفت ورزش استان در کشور می‌شویم.
طرح ارتقای فنی و افزایش نقش تربیتی مربیان استان، طرح بهره‌وری، استانداردسازی و زیباسازی فضاها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، طرح توسعه ورزش همگانی، طرح مشارکت حامیان مالی و اسپانسرینگ به‌منظور توسعه و پیشرفت در ورزش قهرمانی و طرح راه‌اندازی آکادمی‌های تخصصی برای تحول اصولی در ورزش پایه ازجمله اهداف و برنامه‌هایی است که در قالب پنج سرفصل برای توسعه ورزش کرمان دنبال می‌شود.
موقعیت فعلی بیشتر اهالی ورزش در سروسامان دادن به موقعیت و جایگاه فعلی ورزش کرمان اتفاق‌نظر دارند. تمام ظرفیت برای ایجاد بستر و فضای تغییر و دگرگونی در استان موجود است و ما باید با اتکا به نیروی انسانی و منابع مادی مسیر تغییر و تحول را در ورزش استان ایجاد کنیم.
استان کرمان 11 درصد از خاک ایران اسلامی را تشکیل داده است و پهناورترین استان کشور است، وضعیت جغرافیایی کرمان و قرار داشتن استان در مسیر ترانزیتی مواد مخدر جوانان این استان را در معرض آسیب‌ها و خطرات جدی قرار داده، بنابراین از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان تقاضا می‌کنم با در نظر داشتن این مسئله توجه جدی خود به ایجاد زیرساخت‌های مناسب در ورزش کرمان و اختصاص منابع مالی را در نظر داشته باشند.
همدلی و اتحاد در خانواده ورزش می‌تواند انرژی و تمرکز وی را معطوف به حل‌وفصل دیگر مباحث ورزش استان کند، هرگاه اتحاد و همدلی بوده، موفقیتی نیز به دنبال آن هدف آمده است.
احترام به پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران در یک فضای ارزشی با رعایت احترام و اصول جوانمردی ازجمله برنامه‌هایی است که می‌تواند، خانواده ورزش استان کرمان را کنار هم قرار داده و زمینه رشد و ترقی ورزش را فراهم کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *