پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آبفا

آبفا





۳ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰

واگذاری بیش از یک هزار فقره انشعاب آب در استان
طی ماه گذشته 1067 فقره انشعاب آب در استان کرمان واگذار شد. محمد طاهری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اعلام این خبر گفت: «انشعاب آب به‌منظور ارائه خدمت به مشترکین جدید در شهرستان‌های سیرجان (167)، کهنوج (180)، بافت (51)، کرمان (218) ،رفسنجان (161)، بردسیر (18) ،جیرفت (82) ،بم (63)، شهربابک (48)، زرند (48) و عنبرآباد (28) فقره به متقاضیان واگذار گردید.» وی افزود: «در مدت‌زمان مذکور به‌منظور جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه توزیع، کاهش حوادث، اتفاقات، تعدیل و تقویت فشار در شبکه آب‌رسانی 35 کیلومتر و 888 متر شبکه آب‌رسانی در سطح استان بازسازی شد.» مدیرعامل آبفای استان کرمان اظهار کرد: «همچنین طی این مدت 23 کیلومتر و 513 متر شبکه آب‌رسانی در شهرهای مختلف استان به واگذاری انشعاب به مشترکین جدید توسعه یافت.»

راه‌اندازی سیستم هوشمند فروش آب تانکری در امور
آب کرمان
به منظور نظارت و کنترل دقیق فروش آب تانکری، سیستم هوشمند فروش آب تانکری در امور آب کرمان راه‌اندازی شد. غلامرضا زین‌الدینی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در این رابطه گفت: «طی تیرماه به‌منظور نظارت و کنترل دقیق فروش آب تانکری، سیستم هوشمند فروش آب تانکری شامل طراحی ، خرید و نصب سخت‌افزار و نرم‌افزار ،اجرای خط برق فشار ضعیف و شبکه اتصال آب در این امور راه‌اندازی شد.» وی افزود: با راه‌اندازی این سیستم دقیق‌ترین اطلاعات از آخرین وضعیت حجم آب فروخته‌شده و حجم آب حمل شده توسط هر تانکر به دست می‌آید.»

تخصیص فضای مناسب در سطح شهر به تبلیغات امور آبفای بم
در دیدار مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمان با شهردار شهر بم، بر همکاری شهرداری بم با امور آبفای این شهر در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب تأکید شد. حسین غفاری مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان در دیدار با ریاضی شهردار بم مشکلات و مسائل آب‌رسانی در این شهر را مطرح کرد. در این دیدار غفاری بر لزوم فرهنگ‌سازی عمومی با اعمال تبلیغات وسیع شهری در بم اشاره‌کرده و از شهردار خواست کمال همکاری را در زمینه تبلیغات شهری با امور آبفا شهر بم به عمل آورد. ریاضی ضمن استقبال از مسئولین آبفا، بر همکاری مجدانه در زمینه تخصیص فضای تبلیغاتی سطح شهر تأکید نمود. در این دیدار شهردار بم، معاون فرهنگ شهرداری را مسئول برقراری ارتباط مدیران آب شهرستان معرفی نمود و مقرر شد ضمن تخصیص بیلبوردهای شهر به مدت دو ماه برای فرهنگ‌سازی مصرف آب و پرداخت آب‌بها ،از فضای دیوارنویسی سطح شهر نیز بهره‌برداری لازم به انجام رسد.

جمع‌آوری بیش از 534 هزار مترمکعب فاضلاب کرمان
طی تیرماه سال جاری 534 هزار و 824 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان جمع‌آوری شد. هادی دهقانی مدیر بهره‌برداری فاضلاب شهر کرمان در این رابطه گفت: «طی ماه گذشته ورودی فاضلاب به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان 534 هزار و 824 مترمکعب می‌باشد که از این مقدار 524 هزار و 127 مترمکعب تصفیه شد.» دهقانی همچنین از انجام 304 مورد آزمایش طی این ماه خبر داد. میزان فاضلاب جمع‌آوری‌شده در تیرماه نسبت به ماه قبل از آن، بیش از 62 هزار مترمکعب بیشتر می‌باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *