پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مسئولان در روز قدس چه گفتند؟

مسئولان در روز قدس چه گفتند؟





۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰:۴۱

مسئولان در روز قدس چه گفتند؟
مسئولان با شرکت در مراسم روز قدس ضمن تجدید میثاق با با آرمان قدس به بیان اظهاراتی در خصوص مسائل متعدد از جمله مساله فیش های حقوقی نجومی پرداختند. در زیر گزیده ای از اظهارات مسئولان به نقل از ایلنا آمده است:
محمد رضا عارف نماینده مردم تهران: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در موضوع فیش‌های حقوقی قصور کرده‌است.
رحمانی فضلی وزیر کشور: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این است که با مقاومت و استقامت می‌توانیم بر هر ظلم و ظالمی پیروز شویم.
ناطق‌نوری: باید منافذ فرار قانونی فیش‌های حقوقی مسئولان را مسدود کرد. مسئولان نباید بگویند که این شرکت‌ها و کسانی که در جایگاه مدیر عامل و جایگاه هیات مدیره قرار گرفته‌اند و به طور کلی به دریافت این مبالغ اقدام می‌کنند تحت عنوان شرکت‌های خصوصی هستند.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی: در حال حاضر نمی‌توانیم درباره موضوع حصر صحبت کنیم و گزارش آن را بدهیم.
علیرضا محجوب نماینده مردم تهران: دولت روحانی تلاش‌های بسیاری داشته است به علاوه آنکه تاکنون ریاست جمهوری یک دوره‌ای در کشور سابقه نداشته است. از این رو باید با دولت کنونی همراه باشیم.
سید محمود علوی وزیر اطلاعات : سربازان گمنان امام زمان (عج) با همکاری دستگاه‌ها در نظام بر همه مرز‌ها تسلط دارند.دشمنان تهدید می‌کنند، اما مطمئن باشید آنها جرأت عملی کردن هیچ اقدامی علیه کشورمان را ندارند.
علی مطهری نماینده مردم تهران: عادی‌سازی روابط میان ترکیه و اسرائیل یک خیانت به تمامی مسلمانان و جهان اسلام به شمار می‌آید.
سید حسین هاشمی شهردار تهران: در بحث فیش‌های حقوقی نجومی قانون و نظارت ما مشکل دارد.
امیر احمدرضا پوردستان: ملت ایران از تحریم‌ها خوشحال می‌شوند و هرچه حلقه این تحریم‌ها تنگ‌تر شود ملت بالنده‌تر می‌شوند.
حسن روحانی رییس جمهور: ملت مسلمان فلسطین ۷۰ سال است از وطن اصلی خودشان دور مانده‌اند و اشغالگران نیز متاسفانه به قوانین بین‌المللی و همچنین اصول انسانی پایبند نیستند.
فرید موسوی نماینده مجلس: ما معتقدیم اتحاد نیروهای انقلابی در داخل نیز می‌تواند خدعه استکبار را نقش بر آب کند. اگر این اتحاد فارغ از جناح‌های مختلف شکل بگیرد تفکرات داعشی دیگر اقدامی نمی‌توانند انجام دهند.
امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص): سامانه موشکی S300 در حال استقرار بوده و محموله‌های بعدی نیز در حالی ارسال به ایران است.
بهروز نعمتی نماینده مردم تهران: سه‌شنبه آینده جلسه غیرعلنی مجلس با حضور شمخانی برگزار‌ می‌شود
سردار اسکندر مومنی: قوه قضائیه باید در بحث فیش‌های حقوقی نجومی در جایی که تخلف شده است جلوی تخلف را بگیرد.
آیت الله هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری: هر حرکت و عملی که به مسلمین و حکومت اسلام آسیب برساند و وحدت مسلمانان را خدشه دار کند همفکری و هم هدفی با اسرائیل است.
محمود احمدی نژاد: مستکبران رو به نابودی هستند و باید بدانند این ملت‌های آزاده‌اند که آینده جهان را رقم می‌زنند.
معصومه ابتکار معاون محیط زیست رییس جمهور : ما روی موضوع فیش های حقوقی حساس هستیم و همه تلاش ما براین است که بتوانیم فضای صمیمانه و صحیحی را در این رابطه با مردم داشته باشیم. حقایق باید به مردم گفته شود.
علی طیب نیا وزیر اقتصاد: شاهد نوعی جوسازی و جریان‌سازی رسانه‌ای در رابطه با فیش های حقوقی هستیم، با این حال دولت مصمم است که نظام پرداخت‌ها را ساماندهی کند. در این مسیر، گام‌هایی موثر برداشته و در آینده‌ای نزدیک نیز اقدام‌ها و گام‌های اثربخش دیگری برخواهد داشت.
محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد: تشکیل اسرائیل یک پروسه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ساله بوده است و بازپس‌گیری فلسطین نیز پروسه زمانی طولانی را می‌طلبد.
دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش: نباید بگذاریم ذهن مسلمانان از مسئله فلسطین منحرف شود. مسلمانان با بصیرت و حرکت در خط ولایت باید علیه گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی آگاه باشند.
ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور: با همه متخلفان مربوط به فیش‌های حقوقی برخورد خواهیم کرد البته در این میان یک عده مقاومت‌هایی دارند. بسیاری از این فیش‌های حقوقی در چارچوب قانون وضع شده است و نمی‌توانم به آن‌ها با عنوان پرونده کیفری نگاه کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی: دوستان سابق فلسطینی‌ها، آرام گرفته و سکوت اختیار کرده‌اند و حوادث منطقه نشان می‌دهد که باید هوشیار‌تر از سابق باشیم.
علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها: مسئله فیش‌های حقوقی ناشی از ضعف قوانین و ضعف نظارتی است. دولت در این زمینه کار خود را انجام داده است اما عدم نظارت و قوانین ناقص هم وجود دارد.
سردار رادان جانشین اسبق نیروی انتظامی: نقش آمریکا و اسرائیل به عنوان پیاده‌نظام در منطقه برای برهم زدن اتحاد مسلمانان است. در حالی که این مولود نامبارک به زودی دامان خود آنها را خواهد گرفت
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی: جریان اجتماعی بزرگ برای تغییر فرآیند قدرت در حال شکل‌گیری است
علی لاریجانی رییس مجلس: حضور مردم نشانه حساسیت آنها نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان است

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *