سایت خبری پیام ما آنلاین | مردم استان حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشتند فریاد رهایی قدس، رساتر از همیشه

مردم استان حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشتند فریاد رهایی قدس، رساتر از همیشه





۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰:۴۰

مردم استان حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشتند
فریاد رهایی قدس، رساتر از همیشه

مردم کرمان بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت و همبستگی خود را در حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و ستم به نمایش گذاشتند. به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم روزه‌دار در سراسر استان کرمان دیروز با حضوری به‌یادماندنی در خیابان‌ها ندای حمایت از مظلوم و بیزاری از ظالم را در هر کوی و برزن طنین‌انداز کردند. راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور گسترده مردم و مسئولان استان از چهارراه طالقانی به سمت مصلی بزرگ امام علی (ع) آغاز شد. مردم روزه‌دار و انقلابی کرمان مسیر خیابان‌های طالقانی، قدس، فلسطین، شورا و بلوار شهید عباسپور را با حمل پلاکارد و پارچه نوشته‌هایی در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش و سردادن شعارهای ضد استکباری پیمودند و بار دیگر نشان دادند با ملت‌های مظلوم منطقه همراه و هم‌صدا هستند.
راهپیمایان در این مسیر شعار دادند: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این‌همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، داعشی و تکفیری عامل اسرائیل است، با همه جنایت گروهکی ذلیل است، خون نبی در رگ ما می‌جوشد، بر ضد اسرائیل می‌خروشد، این سخن جاوید روح خداست، هیچ غلطی نمی‌کند آمریکا، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌کنیم.
راهپیمایان روز قدس امسال همچنین با محکومیت جنایات گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه بر وحدت و انسجام ملت‌ها و کشورهای اسلامی در مقابله با این جریان تأکید کردند. تجمع پایانی راهپیمایان در محل مصلای امام علی (ع) با قرائت قطعنامه سراسری برگزار و سپس نماز جمعه به امامت آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان اقامه شد.
راهپیمایی روز قدس 95 با شعار محوری ‹وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین، بیزاری از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری› در سراسر ایران اسلامی برگزار شد. این راهپیمایی از سال 1358 به دنبال نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هرسال با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه برگزاری راهپیمایی با اشاره به حمایت‌های ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، به خبرگزاری مهر گفت: «مردم دیار کریمان بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و این حضور و همدلی دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید و مأیوس می‌کند.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *