پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰

کشف ۵۸۶ کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون در راور

حبیب رحمانی، راور-سرهنگ هادی میرزایی، فرمانده انتظامی شهرستان راور که به دنبال موفقیت های اخیر در کشفیات مواد مخدر، از سوی سردار بنی اسدی، فرمانده انتظامی استان کرمان به مدت 4 سال دیگر در مقام خود ابقا شده است در این باره گفت: با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی پلیس مشخص شد، فردی اقدام به جاساز مواد مخدر در یک دستگاه کامیون آمیکو کرده و قصد انتقال این مواد را به استان‌های شمالی دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان راور افزود: از این رو بلافاصله با تشدید کنترل محورهای راور به مرکز در نهایت ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید جهانگرد(چشمه شور) کامیون مورد نظر را که خالی به مقصد مشهد در حال حرکت بود، شناسایی و متوقف کردند.
وی عنوان کرد: با توقف خودرو ماموران در بازرسی دقیق و فنی از آن مقدار ۵۸۶ کیلوگرم تریاک را که داخل لاستیک و کفی جاساز کرده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان راور همچنین خاطرنشان کرد: در این رابطه ضمن توقیف کامیون، یک نفر متهم با هویت ع.ج دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.
وی همچنین به کشف 54 کیلو تریاک و 5/4 کیلو هروئین در سه ماهه اخیر در بازرسی از ماشین های عمومی و شخصی خبر داد و افزود: این مقدار هروئین در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف گردید که در آن دو مرد و یک زن با بستن مواد به دور کمر قصد حمل آنها را داشتند که دستگیر و با مواد مکشوفه تحویل مفامات ذیصلاح گردیدند.

کلاهبرداری با ترفند کمک های خیرخواهانه مردمی و
جمع آوری فطریه

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در آستانه عید فطر در خصوص شیوه های جدید کلاهبرداری با ترفند کمک به نیازمندان و جمع آوری فطریه هشدار داد.
سرهنگ جواد جهانشیری گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک شاهد راه اندازی کانال و گروه هایی در فضای سایبری هستیم که به شهروندان پیشنهاداتی از قبیل دریافت کمک های مردمی و خیرخوهانه و شناسایی مستقیم نیازمندان را پیشنهاد می دهد در حالی که مجوزهای لازم برای این منظور را ندارند. وی افزود: در این روش کلاهبرداران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از افراد بی خانمان یا کودکان بیمار، احساسات انسان دوستانه کاربران روزه دار را تحریک و با معرفی درگاه های جعلی و تماس و پیام های ارسالی اقدام به کلاهبرداری می کنند. جهانشیری تصریح کرد: کاربران مراقب این فراخوان‌ها باشند زیرا در سال‌های گذشته کلاهبرداران با عنوان کمک‌های مردمی به افراد نیازمند، فعالیت های مجرمانه‌ای داشتند که پلیس فتا اقدام به شناسایی و دستگیری این قبیل کلاهبرداران و سوء استفاده گران کرده است. رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: کاربرانی که قصد دارند فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق فضای مجازی یا تلفن ‌بانک پرداخت کنند، می‌توانند فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق شرکت‌ها و موسسات شناخته شده در کشور که توسط رسانه‌های جمعی (رادیو ، تلویزیون) اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی می‌کنند اقدام کنند و از واریز فطریه یا کفاره روزه خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *