سایت خبری پیام ما آنلاین | جمعه، روز قدس، حمایت از مردم فلسطین حماسه‌ای دیگر درراه است

جمعه، روز قدس، حمایت از مردم فلسطین حماسه‌ای دیگر درراه است





۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۶

جمعه، روز قدس، حمایت از مردم فلسطین
حماسه‌ای دیگر درراه است

پیام ما- هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم کرمان فردا با حضور گسترده و پرشور درراهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حماسه دیگری خواهند آفرید. مسئولان مختلف استان کرمان هم از مردم برای شرکت درراهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در پیامی مشترک تأکید کردند: «روز جهانی قدس امسال در حالی فرامی‌رسد که شرایط حساس منطقه‌ای و جنایات شبانه‌روزی گروهک‌های تکفیری در سرزمین‌های اسلامی، مسئولیت عاشقان اسلام راستین را مضاعف نموده و بر دامنه احساس تکلیف شرعی همه پیروان آیین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) افزوده است.»
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این پیام می‌افزاید: « بی‌تردید مردم مؤمن و انقلابی کرمان همانند سایر مردم میهن اسلامی با شور و هیجان بیشتری در کنار خدمتگزاران خود در این گردهمایی اسلامی حضور خواهند یافت و پس از کسب فیض در لیالی قدر، با باطنی آراسته به نور حق، همبستگی خود را با ستمدیدگان عالم نشان خواهند داد.»
مجمع نمایندگان استان کرمان هم در پیامی مردم استان کرمان را برای شرکت درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در این پیام آمده است: «یاد و خاطره امام بزرگوار گرامی باد که حمایت از مستضعفان و ظلم دیدگان جهان در رأس همه برنامه‌هایشان قرار داشت و حمایت از مظلومان از اصول انقلاب اسلامی آن امام عزیز می‌باشد. امام (ره) با بنیان نهادن روز قدس حداقل‌هایی را فراهم کرد که آزادی خواهان جهان، مردم مظلوم فلسطینی را فراموش نکنند.»
به گزارش ایسنا در ادامه این پیام آمده است: «کم‌هزینه‌ترین راهی فراهم‌شده که مردم جهان در مقابل اشغال و اشغالگری بی‌تفاوت نشوند و این مسیر نزدیک به چهار دهه است که با جدیت توسط ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی ادامه دارد.» این پیام می‌افزاید: «مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز، رجاء واثق دارد که ملت بزرگوار و آزاده استان کرمان در اقصی نقاط این دیار پهناور به یاد آن مردم مظلوم در روز قدس بر خواهند خواست.»
طبق گفته صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، راهپیمایی روز قدس رأس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از چهارراه طالقانی تا مصلی شهر کرمان برگزار می‌شود.
به گزارش مهر در تجمع پایانی ضمن اقامه نماز جمعه قطعنامه پایانی قرائت می‌شود. نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی و دیگر برنامه‌های این روز در قالب فعالیت‌های علمی فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، ورزشی، مراسم و غیره برگزار می‌شود. ایستگاه پاسخ به شبهات، ویژه ‌برنامه‌های ادارات و نیروهای مسلح و کودکان و نوجوانان و مسابقات ورزشی و عکاسی از جلوه‌های راهپیمایی هم از دیگر برنامه‌های روز قدس است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *