سایت خبری پیام ما آنلاین | جوابیه

جوابیه





۹ تیر ۱۳۹۵، ۰:۲۲

چند روز پیش در شماره ی 656 که چهارشنبه دوم تیرماه منتشر شد مطلبی تحت عنوان خطر به شهرک پدر نزدیک می شوید پیش کش نظر شما شد که گویا آن مطلب شرکت توزیع برق را به نوشتن جوابیه ای وامیدارد که هم اکنون آن جوابیه پیش کش نظرتان می شود و اگر مشتاق باشید تا آن مطلب را دوباره مطالعه کنید و ارتباط این جوابیه را با مطلب پیدا کنید می توانید به سایت پیام ما مراجعه کنید.
جوابیه

مدیرمسئول محترم روزنامه پیام ما
با سلام و احترام
با توجه به درج مطلبی با عنوان»خطر: به شهرک پدر نزدیک می شوید» در شماره 656 مورخ 2/4/95 نشریه وزین پیام ما ، خواهشمند است دستور فرمایید متن جوابیه ذیل جهت اطلاع خوانندگان محترم در آن نشریه درج گردد:
آنچه که مسئله اصلی در مسیر عدم اصلاح و ساماندهی شبکه برق این مناطق می باشد، اجرای ماده 8 قانون منع فروش واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی مصوب 6/5/81 مجلس شورای اسلامی است که بر اساس این قانون، واگذاری انشعاب منوط به ارائه مدارک مثبته مربوط به ساخت و ساز، از قبیل پروانه ساختمان،پایان کار و یا گواهی عدم خلاف ساختمانی است که اهالی شهرک مذکور فاقد هرگونه مدارک فوق می باشند. لذا وفق مقررات و قوانین، احداث شبکه و واگذاری انشعاب جهت ساکنین این شهرک امکان پذیر نمی باشد.
این شرکت تاکنون بارها و بارها در راستای سیاست های استان و دولت علاوه بر مشارکت در مانورهای تخریب و مبارزه با حاشیه نشینی که توسط فرمانداری شهرستان طراحی شده، با برنامه ریزی و جدیت تمام و لحاظ نمودن جنبه های مختلف کار و استفاده از پیمانکار مربوطه(پلیس برق) مرتبا اقدام به قطع و جمع آوری برقهای غیرمجاز نموده و این اقدامات همه ساله علاوه بر آنکه هزینه های بسیار بالایی را به صنعت برق از جهت نیروی انسانی و ماشین آلات تحمیل می کند، استفاده غیرمجاز از انرژی اندازه گیری نشده(به صورت غیرمتعارف و حدودا 2.5 برابر یک انشعاب قانونی و معتبر) باعث ایجاد خسارت هایی درشبکه از جمله سوختن ترانسفورماتورها و کابلها آنهم به طور مکرر می شود که هزینه های این خسارت ها نیز بسیار بالا می باشد. لذا آنچه که می تواند در این مسیر راهگشا باشد، ساماندهی شرایط موجود است که به حمدا… در دستور کار استان قرار داشته و ان شاا…. به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.
در خاتمه اعلام می شود رسالت ما در صنعت برق تامین روشنایی مناسب برای همشهریان عزیز بوده و افتخار می کنیم روشنی بخش زندگی این عزیزان باشیم و امیدواریم در آینده شرایط به گونه ای شود که بتوانیم هرچه بهتر به وظایف خود عمل کنیم.
امیر صفی جهانشاهی
مدیر دفتر روابط عمومی

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *