پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ تیر ۱۳۹۵، ۰:۲۰

حضور 7 کرمانی در اردوهای تیم ملی ایران
علیرضا آرتا و امیرحسین امیرطاهری دو فوتبالیست جوان کرمانی با پیراهن تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال جمهوری اسلامی ایران خود را آماده‌ی شرکت در دور نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان، تیم فوتبال جوانان کشور هم اکنون در اردوی کشور آلمان به سر می‌برد و در چند بازی دوستانه در این کشور به میدان خواهد رفت. ضمن اینکه ازطرف فدراسون فوتبال، «شبنم بهشت و عارفه سیدکاظمی»دو دختر فوتبالیست کرمانی به اردوی تیمهای ملی زیر 19 سال فوتبال بانوان و»نرجس کریمی نسب، فهیمه کریمی نسب و مهسا محمدی» سه بانوی کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان که ازتاریخ 8 الی 15 فروردین در محل آکادمی تیم‌های ملی فوتبال در تهران تشکیل می شود، دعوت شدند.

رئیس هیأت کوهنوردی رفسنجان خبر داد‌
جشن ازدواج زوج کوهنورد رفسنجانی در بام ایران
رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان رفسنجان گفت: تیم منتخب کوهنوردی رفسنجان به قله دماوند صعود می‌کند و زوج کوهنورد رفسنجانی در این صعود ازدواج خود را جشن می‌گیرند
محمدرضا سلمانی دیروزدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تیم منتخب کوهنوردی شهرستان رفسنجان متشکل از کوهنوردان زبده گروه‌های کوهنوردی این شهرستان، طی تمرینات یک ساله خود در آخرین اردوی تدارکاتی خود به بام ایران صعود می‌کنند. وی عنوان کرد: این صعود به ‌منظور آمادگی برای صعود برون‌مرزی است که این هفته به قله 5 هزار و‌ 671 متری دماوند صورت می‌گیرد. سلمانی تصریح کرد: اتفاق جالب این صعود جشن ازدواج زوج این تیم عباس سربازپور دبیر هیأت کوهنوردی رفسنجان با طیبه اسدی تنها بانوی عضو تیم منتخب بر روی ‌قله دماوند است. رئیس هیأت کوهنوردی شهرستان رفسنجان عنوان کرد: رفسنجان 11 گروه کوهنوردی فعال دارد که طی سال به قله‌های متعدد با برنامه‌ریزی و برنامه‌های آموزشی صعود می‌کنند. سلمانی به صعودهای برون‌مرزی تیم کوهنوردی رفسنجان به قله‌های آرارات ترکیه، آراگاتس ارمنستان و نوشاخ افغانستان با ارتفاع 7 ‌هزار و 492 متر اشاره کرد و افزود:امیدواریم ‌بتوانیم با تأمین اعتبار مورد نیاز، تیم را برای صعود برون‌مرزی اعزام کنیم.

در مسابقات کیک‌ بوکسینگ اوراسیایی
ورزشکاران سیرجانی 2 مدال نقره و برنزکسب کردند
علی عتیقی نایب قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ اوراسیا ظهر دیروز در حاشیه مراسم استقبال، گفت: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی اوراسیایی به میزبانی باکو برگزار شد، موفق شدم در وزن 80 کیلوگرم که در قالب تیم منتخب جمهوری اسلامی اعزام شدم نایب قهرمان شوم و مدال نقره را کسب کردم.
وی افزود: این مسابقات با شرکت 400 نفر و حضور 11 کشور جمهوری اسلامی ایران، ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان و آذربایجان برگزار شد که در بخش تیمی کشور آذربایجان به مقام اول دست یافت و روسیه دوم شد و کشورهای ایران و ارمنستان سوم شدند.
محمدجواد بیگلری دیگر مدال‌آور سیرجانی این مسابقات گفت: سطح مسابقات بالا بود که در وزن 70 کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست یافتم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *