پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۰

سلطانی سخنگوی کرمانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:
تبریز میزبان رقابت های انتخابی تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام
رضا سلطانی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با سایت این فدراسیون اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ طی روزهای 3 لغایت 5 شهریور ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی در سالن 6 هزار نفری شهید پور شریف برگزار می شود. وی در ادامه گفت: ورود تیم ها و آئین وزن کشی مسابقات روز چهارشنبه 3 شهریور ماه ساعت 15 الی 19 انجام می شود و رقابت های پرورش اندام جوانان در دو وزن -75 کیلو گرم و +75 کیلوگرم و همچنین رده سنی پیشکسوتان در اوزان 70، 80، 90 و +90 کیلو گرم روز پنجشنبه 4 شهریور ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. سلطانی تصریح کرد: ورزشکاران بادی کلاسیک ساعت 15 عصر در 5 دسته قدی 168، 171، 175، 180 و +180 سانتیمتر برابر حریفان خود صف آرایی خواهند کرد و در نهایت پرورش اندام بزرگسالان در اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵، ۱۰۰ و +۱۰۰ کیلو گرم ساعت 10 صبح روز جمعه 5 شهریور ماه برگزار می گردد. سخنگوی فدراسیون یادآور شد: نفرات اول رقابت های انتخابی تیم ملی، برگزیدگان کمیته فنی، مدال آوران و قهرمانان رقابت های آسیایی و جهانی 2015 مجوز ورود به جلسه بازبینی فنی اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی 2016 را دریافت خواهند کرد. وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق اعلام تقویم فدراسیون جهانی (IFBB) اوزان 55 و 60 کیلو گرم پرورش اندام در لیست مسابقات جهانی 2016 حذف و رقابت بین این اوزان برگزار نمی شود.

استاندار کرمان در دیداربا زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو:
ورزش بانوان کرمان می تواند به رشد فزاینده ای برسد
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دیدار با بانوی قهرمان المپیک و پرچمدار مسابقات المپیک برزیل گفت: ورزش کرمان نیازمند مشاوره شما است و ان شالله با مشاوره به هیات ورزشی و کمک دستگاه های دولتی بتوانیم بخش های ورزشی بانوان استان کرمان را پرنگ و فعال نماییم. وی با اشاره به اینکه شاید تاریخ کرمان تا مدت ها امثال زهرا نعمتی و عشرت کردستانی را نداشته باشد، افزود: وجود شما ها و این افتخار آفرینی و مدال آوری برای ایران اسلامی با حفظ پوشش اسلامی می تواند برای جوانان این سرزمین و مخصوصا دختران و زنان ایرانی و کرمانی انگیزه و اراده به همراه داشته باشد. رزم حسینی با تاکید بر فعالیت بانوان معلول که نماینده شایسته ای برای المپیک و پارالمپیک کشور هستند، تصریح کرد: این امر وظیفه ی شما را به عنوان الگوی نسل جوان کشور مضاعف می کند و بایستی برای فرهنگ سازی و کار برای نسل جوان با کمک مسئولین تلاش نمایید. وی همچنین به لزوم معرفی این بانوان به دانش آموزان و دانشجویان تاکید و از زهرا نعمتی در خواست کرد: به دنبال جامعه هدف باشید و مسئولیت اجتماعی خود را با نقش آفرینی فرهنگی و ورزشی پوشش دهید. در پایان این دیدار زهرا نعمتی بانوی طلایی المپیک و پاراالمپیک ایران در رشته نیراندازی با کمان با توضیح اینکه هفته آینده عازم کره و پس از آن به برزیل خواهد رفت، گفت: با دعای مردم خوب ایران ان شالله با مدال های رنگارنگ برای ایران اسلامی افتخار خواهیم افرید. وی به تشکیل انجمن توانمند سازی معلولین از طریق ورزش در تهران اشاره نمود و افزود: برای جامعه ورزش کرمان و جامعه معلولین استان پس از المپیک برنامه های مدون فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت.

هندبال مس کرمان در لیگ ستارگان ایران
تیم هندبال مس کرمان که در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر کشور عنوان سومی مسابقات را کسب کرد، فصل آینده در لیگ ستارگان کشور به بازی خواهد پرداخت.
تیم هندبال مس کرمان که در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر کشور عنوان سومی مسابقات را کسب کرد، فصل آینده در لیگ ستارگان کشور به بازی خواهد پرداخت. مسابقات جام ستارگان هندبال کشور در نیمه اول شهریور ماه و مسابقات لیگ برتر در نیمه اول مهر ماه برگزار می‌شود. تیم‌های منیزیم فردوس، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس کرمان، هپکو اراک، کفش ملی تهران، شهرداری کاشان، سنگ آهن بافق، شهرداری تبریز، پاس همدان، نیروی زمینی تهران، برق جدید فارس، شهرداری ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی و استقلال تهران باید تا تاریخ 12 تیر ۱۳۹۵ آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند در غیر این صورت به منزله انصراف آن باشگاه از حضور در لیگ تلقی می‌شود. علاو بر برگزاری لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم در فصل جاری، لیگ برتر و ستارگان نیز برگزار خواهد شد و 8 تیمی که در لیگ برتر وارد مرحله نهایی لیگ فصل گذشته شدند از جمله تیم مس کرمان،در لیگ ستارگان خواهند بود. برگزاری لیگ ستارگان با 8 تیم قطعی است اما ممکن است 10 تیم هم اعلام امادگی کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *