پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به همت هیأت شهدای کارگر صورت گرفت؛ شادی فرزندان شبه خانواده صنعتی با طعم جایزه

به همت هیأت شهدای کارگر صورت گرفت؛ شادی فرزندان شبه خانواده صنعتی با طعم جایزه





۴ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۳۷

به همت هیأت شهدای کارگر صورت گرفت؛ شادی فرزندان شبه خانواده صنعتی با طعم جایزه

به میمنت سالروز تولد کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و به همت هیأت شهدای کارگر، دوشنبه شب هفته گذشته، مراسم جشنی در محل پرورشگاه صنعتی کرمان برگزار گردید.
این مراسم که با هدف تکریم از ایتام در ماه مبارک رمضان و با حضور رضا اسماعیلی، مدیر کل اداره کار رفاه و اموراجتماعی، محمد صنعتی خیر و معتمد اجتماعی کرمانی و جمع دیگری از مدیران و مسئولین و همچنین تعدادی از فرزندان پرورشگاه صنعتی، برگزار شد با برنامه های شاد و متنوعی نیز همراه بود که باعث طراوت میان حاضرین و به خصوص بچه های پرورشگاه صنعتی گردید.
در ابتدای این مراسم، مهندس اسماعیلی، رئیس اداره کار ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) از حضور در جمع بچه های پرورشگاه صنعتی افزود: هیات شهدای کارگر استان کرمان هر سال در نیمه دوم ماه مبارک رمضان جشنی را در یکی از واحدهای کارگری برپا می کند، امسال بنا بر پیشنهاد پرورشگاه صنعتی، تصمیم گرفتیم این مراسم را در این محل برگزار کنیم تا افطار را در کنار بچه های عزیز این پرورشگاه باشیم. امیدواریم پس از این هم بتوانیم باعث خیر و منفعت برای مردم این خطه باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت کارگری کرمان افزود: کرمان علیرغم اینکه کمترین مجموعه تولیدی را در سطح ایران دارد اما تعداد زیادی کارگر داریم که در واحدهای تولیدی و معادن و کارخانجات مشغول به کار هستند و همه توان من و همکارانم این است تا بتوانیم بهترین خدمات را برای این قشرعزیز و زحمتکش فراهم سازیم.
در بخش دیگری از مراسم، محمد صنعتی پیشکسوت و خیر کرمانی در سخنانی کوتاه با اعلام اینکه از حضور در میان کودکان و بچه های پرورشگاه خوشحالم، اضافه کرد: از مهندس اسماعیلی و سایر همکارانشان در اداره کل کار و امور اجتماعی که این فرصت را فراهم آوردند تا در کنار پرورشگاه صنعتی باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم. از این مجموعه که بیش از 250 کودک در سطح استان و 95 کودک در پرورشگاه صنعتی کرمان، در آن حضور دارند افراد بزرگی مانند دکتر رجبعلی پور و سید علی اکبر صنعتی، از دل همین مجموعه برخاسته اند. مطمئنم شما کودکان نیز در آینده با تلاش و زحمات خود به افراد موفقی تبدیل خواهید شد.
حجت الاسلام وحید مهری، امام جمعه نگارهم با بیان تبریک میلاد امام حسن و دعای قبولی طاعات و عبادات روزه داران در پیشگاه خداوندمنان، از کار نیک برگزارکنندگان این مراسم در پرورشگاه صنعتی قدردانی کرد و همه را به انجام کارهای خیر و خداپسندانه سفارش کرد.
وی همچنین همه را به خواندن کتاب رهگذار عمر محمد صنعتی، برای آشنایی بیشتر با تاریخ کرمان دعوت کرد.
در ادامه این مراسم رجب پور مسئول روابط عمومی پرورشگاه صنعتی از محمد صنعتی، اداره کار و هیات شهدای کارگر که زحمت تهیه هدایا و جوائز این کودکان را متقبل شده اند تشکر کرد. این هدایا بعد از برگزاری برنامه های شاد و مفرح به فرزندان صنعتی اهدا شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *