پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۲۳

«حسین کعبی»
قلابی دستگیر شد!
کلاهبرداری از مردم با نام حسین کعبی، بازیکن معروف خوزستانی توسط پلیس فتا برملا و کلاهبردار دستگیر شد.
حسین کعبی در این باره گفت: شخصی با جعل کارت لیگ برتر فوتبال من، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد که از نظر چهره نیز شباهت کمی به من دارد. وی افزود: در مدت اخیر چند نفر به منزل پدر من رفته و به دلیل کلاهبرداری، طلب پول کردند تا اینکه تعداد این اشخاص به حدود 55 نفر رسید.
کعبی گفت: شخص کلاهبردار، نه تنها پول بلکه تعداد زیادی تلفن همراه و لبتاب نیز از مردم کلاهبرداری کرده است. این بازیکن فوتبال بیان کرد: بالاخره یکی از دوستان بنده در یک آیین عروسی، این کلاهبردار را شناسایی کرد و با پیگیری قضیه و گزارش به پلیس فتا و تشکیل پرونده، این شخص در مسیر اصفهان دستگیر شد.
وی ادامه داد: این کلاهبردار با بیان اینکه پول هایم در دبی تعلیق شده و با ادعای اینکه به محض رسیدن به شما پس خواهم داد، و نشان دادن کارت جعلی لیگ برتر، از مردم کلاهبرداری و سرقت می کرد.پلیس فتای خوزستان نیز با تایید این موضوع تعداد شاکیان این پرونده را حدود 55 نفر اعلام کرد و بر دستگیری این کلاهبردار صحه گذاشت.

جلوگیری از واردات فراری، مازراتی و استون‌مارتین به ایران
پس از تغییر شرایط واردات خودرو به منطقه آزاد اروند، از ورود سه خودروی میلیاردی به این منطقه جلوگیری شد.
پس از تغییر شرایط واردات خودروهای لوکس به مناطق آزاد، منطقه آزاد اروند تصمیم گرفت به جای اعمال شرایط واردات خودروهای لوکس به مناطق آزاد با حجم خودروی کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی، شرط اخذ مجوز برای خودروهای با قیمت بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار را لحاظ کند.
در هفته‌ای که گذشت برخی افراد قصد داشتند سه خودروی لوکس میلیاردی را به این منطقه وارد کنند که با مخالفت مسئولان، اجازه وارد کردن این خودروها داده نشد و از گمرک ترخیص نشده و بازگردانده شدند. این سه دستگاه خودرو به نام‌های فراری (حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان)، استون‌مارتین (حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) و مازراتی (حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) بودند که مجوز ترخیص آنها توسط مسئولان گمرک داده نشد و علت مرجوع شدن آنها نداشتن مصرفی خاص در منطقه عنوان شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *