پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۴

تولید خودرویی الکتریکی با برد 500 کیلومتر توسط بنز
مرسدس بنز می‌خواهد خودرویی برقی با محدوده حرکتی 500 کیلومتری معرفی کند. این اولین بار است که یک شرکت خودروسازی واقعا تلاش می‌کند تا پا به پای تسلا موتور در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت کند. هربار اسم یک خودروی الکتریکی یا اسم یک سازنده خودروهای الکتریکی به میان می‌آید، بلافاصله همه نظرشان به مبارزهای تسلا موتورز جذب می‌شود، حال مرسدس بنز در تلاش است تا با معرفی خودروهای الکتریکی متنوع و پرداختن به این بخش از صنعت خودروسازی، نام خود را همچون تسلا موتور در زمینه الکتریکی‌ها بالا بکشد. به همین خاطر چند روز پیش سخن از سیستم برق 48 ولتی خودروی S کلاس به میان آمد و حالا هم قصد دارد خودرویی الکتریکی با محدودی حرکتی حداکثر 500 کیلومتری معرفی کند. به گزارش نشریات اروپایی، کمپانی دایملر قصد دارد در زیر چتر برند مرسدس بنز در نمایشگاه اتومبیل پاریس که در ماه اکتبر پیش رو آغاز به کار می‌کند، از این خودروی تمام الکتریکی پرده برداری کند.

احتمال افزایش ۵ تا ۷ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو در فروش‌های ودیعه
ایران خودرو در نظر دارد در فروش ودیعه‌ای محصولات خود افزایش ۵ تا ۷ درصدی قیمت‌ها را اعمال کند و هر چند این تصمیم هنوز قطعی نشده ولی احتمال اجرایی شدن آن وجود دارد.بازار خودرو همانند ماه‌های گذشته همچنان راکد بوده و مردم تمایلی به خرید ندارد ،همین موضوع باعث شده تا بسیاری از فروشندگان خودرو از اوضاع بازار گله مند بوده و خواستار تدبیر جدی مسئولین برای رونق بازار باشند.در کنار این موضوع شرکت‌های خودروساز هم با حربه‌های مختلف در صدد رونق بازار هستند تا شاید بتوانند با افزایش فروش، هزینه‌های خود را جبران کنند. اخیراً با خبر شدیم شرکت ایران خودرو درصدد است در فروش ودیعه‌ای محصولات خود افزایش ۵ تا ۷ درصدی قیمت‌ها را اعمال نمایند. البته این موضوع هنوز اجرایی نشده اما نمایندگی‌های فروش این شرکت اعلام می‌کنند اگر این تصمیم نهایی شود هفته آینده لیست جدید قیمت ها به نمایندگی‌ها ارسال خواهد شد.براساس مصوبه شورای رقابت این شرکت فقط مجاز به افزایش ۱،۸۱ درصد قیمت محصولات خود است.

آنتون یلچین توسط خودرو خودش زیر گرفته شد
پیکر بی‌جان این بازیگر 27 ساله روبه‌روی خانه‌اش پیدا شد. به گفته مقامات مسئول او در تصادف با ماشین خودش کشته شده است. به گفته پلیس یلچین در شیب تند جاده کنار خانه‌اش از ماشین پیاده می‌شود، اما به دلیلی خودرو در جای خود ثابت نمانده و عقب عقب به سمت این بازیگر حرکت می‌کند. بازیگر «آلفا داگ» با برخورد ماشین به دیوار آجری و درب فلزی کوبیده می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.انتشار خبر درگذشت این بازیگر جوان با واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.جاستین لین که در سومین حضور یلچین در «پیشتازان فضا» کارگردان فیلم بود، توئیت کرد: «هنوز در شوک به سرمی‌برم. شور و اشتیاق وجودت تا همیشه با کسانی که شانس آشنایی با تو را داشتند همراه است.»جان چو از دیگر بازیگران پیشتازان فضا در توییتر نوشت:‌ «آنتون یلچین را خیلی دوست داشتم. او هنرمندی واقعی بود: کنجکاو، زیبا و شجاع. او یک دوست عالی و یک پسر فوق العاده بود. خبر درگذشتش ویرانم کرد.» یلچین بیشتر برای بازی در نقش شخصیت چخوف در سری فیلم‌های «پیشتازان فضا» از جمله «پیشتازان فضا» در سال 2009، «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» در سال 2013 و فیلم تازه «پیشتازان فضا ماوراء» شناخته می‌شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

معرفی تورهای خارجی ارزان

معرفی تورهای خارجی ارزان

محققی که سینما مدیون او است

«دیوید بوردول»، درگذشت

محققی که سینما مدیون او است

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

حسن روحانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد:

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

بم این‌بار پیش از زلزله فروریخت

«ملیکا محمدی» ملی‌پوش فوتبال زنان و بازیکن تیم خاتون بم در سانحهٔ تصادف جان باخت

بم این‌بار پیش از زلزله فروریخت

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *