سایت خبری پیام ما آنلاین | شهردار کرمان: پروژه میدان آزادی زودتر از موعد تمام شود مدیر پروژه‌های خاتم در کرمان: اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازیم

شهردار کرمان: پروژه میدان آزادی زودتر از موعد تمام شود مدیر پروژه‌های خاتم در کرمان: اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازیم





۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۶

شهردار کرمان: پروژه میدان آزادی زودتر از موعد تمام شود
مدیر پروژه‌های خاتم در کرمان: اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازیم

پیام ما- بحث بر سر زمان تحویل پروژه‌هاست. قرارگاه خاتم‌الانبیا در کرمان چندین پروژه در دست دارد و مسئولان شهر می‌خواهند برخی از این پروژه‌ها زودتر از زمان مقرر تمام شوند. خصوصاً پروژه میدان آزادی. دلیل این عجله هم افزایش مشکلات شهر کرمان با بسته شدن برخی مسیرهاست. هم‌اکنون در مرکز شهر کرمان بخش‌هایی از میدان آزادی و چهارراه ولیعصر برای احداث تقاطع غیره مسطح بسته‌شده و در دیگر نقاط هم پروژه‌ها در حال اجراست. افزایش ترافیک در مرکز شهر و اعتراض گاه‌وبیگاه مردم باعث شده تا مسئولان شهر از قرارگاه خاتم بخواهند زودتر کار را تمام کند.
نمونه‌اش اظهارات شهردار کرمان در روز گذشته. علی بابایی در بازدید از تقاطع‌های غیره مسطح در دست‌ساخت قرارگاه خاتم بابیان این‌که مردم و کسبه با اجرای یک پروژه‌ عمرانی به‌زحمت می‌افتند، اظهار داشت: «از مردم عذرخواهی می‌کنیم که مسائل و مشکلاتی برای آن‌ها ایجادشده، اما تمام تلاش ما و پیمان‌کار این است که پروژه‌ها به‌ویژه زیرگذر میدان آزادی در اولین فرصت و زودتر از روزشماری که نصب‌شده، به پایان برسند.» این صحبت‌های شهردار کرمان اما بی‌پاسخ نماند. مدیر پروژه‌های قرارگاه خاتم در کرمان به‌طور غیرمستقیم جواب شهردار کرمان و دیگر مسئولانی که می‌خواهند زودتر پروژه‌ها تمام بشوند را داد. موسی نجفی بابیان این‌که تمام تلاشمان این است که تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمان، باکیفیت بسیار بالا و درعین‌حال به‌سرعت ساخته شوند، افزود: «مجموعه‌ای از بهترین متخصصان و مشاوران پل‌سازی، برای ساخت این تقاطع‌های غیره مسطح در کرمان مشارکت دارند».
وی اظهار داشت: «قرارگاه خاتم در سال گذشته در مسابقات ابر پروژه‌ها، مقام چهارم سدسازی و مقام دوم ساخت پل طبیعت را در بین پیمان‌کاران بزرگ دنیا کسب کرده است؛ بنابراین، چنین مجموعه‌ای هیچ‌گاه اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازد.» این صحبت مدیر پروژه‌های قرارگاه خاتم شاید پاسخی باشد به عجله‌ای که برخی مسئولان دارند.
توضیحات بابایی درباره
تقاطع امیرکبیر
شهردار کرمان روز گذشته در ارتباط با پروژه‌ای که اخیراً شروع‌شده صحبت کرد. علی بابایی گفت: «با توجه به این‌که دستگاه‌ها و امکانات قرارگاه خاتم معطل بودند و درست نبود کار تعطیل و به زمان دیگری موکول شود، قرار شد پروژ‌ه‌ تقاطع غیره مسطح امیرکبیر نیز شروع شود.» به گزارش مهر وی بابیان این‌که مهم عدد و رقم بالای اعتباراتی است که شهرداری باید برای این پروژه‌ها تأمین کند، تصریح کرد: «باتدبیری که شورای اسلامی شهر اندیشیده، قرارداد چهار تقاطع غیره مسطح منعقدشده و قرار است مابقی پروژه‌ها هم در سال آینده تأمین اعتبار و شروع شوند.» شهردار کرمان با اشاره به این‌که نگرانی در خصوص ردیف‌های بودجه‌ای شهرداری نیست، تأکید کرد: «امسال شورای اسلامی شهر، ۲۰۰ میلیارد تومان برای تقاطع‌های غیره مسطح مصوب کرده و این مبلغ در بودجه‌ شهرداری کرمان دیده‌شده است.» وی درباره‌ زیرگذر میدان آزادی بابیان این‌که عملیات خاک‌برداری خیابان استقلال در حال انجام است، گفت: «تاکنون ۱۰۰ متر از کار خاک‌برداری این محدوده پیش رفته است؛ ضمن این‌که در قسمت بالا هم، سقف محدوده‌ خیابان استقلال و بلوار جمهوری اسلامی در حال ساخت است.» شهردار کرمان اظهار داشت: «در خیابان بهمنیار نیز تمام شمع‌ها ریخته شده و فقط ۱۰ شمع باقی‌مانده که با پایان یافتن این تعداد شمع، عملیات خاکی این محدوده نیز آغاز خواهد شد.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *