پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۵

حاج‌اسماعیل‌زاده معاون فنی باشگاه مس شد
از سوی امجد مسعود‌زاده مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان، حمید حاج‌اسماعیل‌زاده به عنوان معاون فنی باشگاه مس کرمان انتخاب شد.
حمید حاج‌اسماعیل‌زاده که سابقه‌ی همکاری با باشگاه صنعت مس کرمان را در سه نوبت به عنوان سرپرست و معاون فنی داشته است، از امروز همکاری خود را با این باشگاه از سر گرفت.
وی که از فرهنگیان و مدرسان مطرح فوتبال کرمان می‌باشد صبح امروز طی مراسمی به کارمندان باشگاه مس معرفی شد تا کار خود را آغاز نماید.
حاج‌اسماعیل‌زاده با بیان اینکه باشگاه مس کرمان توانایی و پتانسیل بسیار زیادی در زمینه ورزش استان دارد تاکید نمود که این توانمندی فقط با برنامه‌ریزی صحیح و صبر برای نتیجه دادن آن است که به بار می‌نشیند و من امیدوارم با همکاران باشگاه و اتحاد تمام کرمان باشگاه مس در تمامی تیم‌های ورزشی خود به جایگاه واقعی‌اش دست پیدا کند.

مس و 9تیم دسته اولی بدون سرمربی!
با اعلام باشگاه سپیدرود رشت هومن افاضلی هدایت این تیم را برعهده گرفت. او هشتمین مربی معرفی شده از سوی باشگاه های دسته اولی بود و هنوز 10 تیم هستند که سرمربی خود را مشخص نکرده اند. 10 تیمی که در بین آنها مدعیان هم دیده می شوند. استقلال اهواز، نساجی مازندران. مس کرمان. فجر سپاسی و…تیم های نامبرده شده و هم چنین دیگر تیم هایی که سرمربی خود را معرفی نکرده اند از برنامه زمان بندی شده برای آماده سازی عقب هستند. در فوتبال حرفه ای تیم ها برای آماده سازی حداقل شش هفته با همه نفرات تمرین می کنند اما در ایران تکمیل تیم از شروع تمرینات آماده سازی آغاز می شود و گاها تا پایان تمرینات ادامه خواهد داشت که این برخلاف اصول است! این فعل و انفعالات در حالی است که قرار است در فصل جدید لیگ یک همانند لیگ برتر به صورت حرفه ای برگزار شود. بر این اساس حضور تیم دوم باشگاه های لیگ برتر در لیگ یک ممنوع است و از همه مهمتر در پایان فصل جاری تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. این بدین معنی است مدعیان برای صعود کار سختی را پیش رو دارند.

همایش یوگا در پارک بانوان
به مناسبت یکم تیرماه روزجهانی یوگا، همایش یوگا در پارک بانوان رفسنجان برگزار شد.
زهرا ملامومنایی از پیشکسوتان یوگای استان کرمان و مسئول پژوهش های علمی یوگا در استان در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت: امروز یکم تیرماه روزجهانی یوگا است که همه یوگاکاران ایران و سراسر جهان به مناسبت این روز ،دور هم جمع می شوند با برگزاری همایش از این ورزش حمایت می کنند .
وی به درخشش بانوان رفسنجانی در حیطه یوگا و دیگر رشته ها اشاره کرد و افزود : رفسنجان در آموزش و پژوهش از بهترین مربیان را در سطح استان دارد .
مسئول یوگای استان از تاثیر مفید ورزش یوگا در بانوان یاد کرد و گفت :یوگا اتحاد و هماهنگی اندیشه ،سخن ،کردار و عمل است در یوگا اتحاد بین سطوح جسمی ،ذهنی و احساسی توسعه می یابد و چگونگی تاثیر هر سطحی بر سطح دیگر و چگونگی تعارض آنها با یکدیگر آشکار می شود .

اسقبال با شکوه از بانوی پارالمپیکی کرمان
آئین استقبال از سمیه عباسپور ورزشکار توان یاب کرمانی که اخیرا در مسابقات تیر اندازی انتخابی پارا المپیک در کشور جمهوری چک، موفق به کسب سهیمه بازی های پاراالمپیک ریو شده بود ، دیروز با حضور جمعی از مسئولان ساعت ۹ و۳۰ دقیقه با شکوه فراوان در فرودگاه کرمان برگزار شد. کماندار پارالمپیکی ایران با بیان اینکه مسابقات جهانی چک برای خیلی از شرکت کنندگان حکم تدارکات بازیهای پارالمپیک ریو را داشت، خاطرنشان کرد: مسابقات خیلی شلوغ بود حتی در بخشی که برای کسب سهمیه برگزار شد، به همین دلیل تلاشم را دو برابر کردم تا بتوانم نتیجه لازم را بگیرم. خدا را شاکرم که کمک حالم شد تا بتوانم از تلاشم و حمایت هایی که مسئولان داشتند به نتیجه برسم و صاحب سهمیه شوم. وی در این رابطه ادامه داد: داشتن یک فرزند کوچک یک و نیم ساله شرایطم را تا حدی سخت کرده بود اما همسرم در این رابطه حمایت و همراهی لازم را از من داشتند. حالا هم که کسب سهمیه کردم دست از تلاش بر نمی دارم چون مدال پارالمپیک را هم می خواهم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر