پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۱ تیر ۱۳۹۵، ۲:۳۷

پیش‌نویس «فراکسیون سوم» مجلس نهایی شد
غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت گفت: برخی از تشکیل فراکسیون سوم در مجلس مضطرب شده‌اند. فراکسیون سوم مشی مستقل و اعتدالی دارد. فراکسیون سوم پس از تشکیل کمیسیون‌های مجلس به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند. در حال حاضر پیش‌نویس فراکسیون سوم به اتمام رسیده است و پس از ابلاغ به تصویب اعضای فراکسیون می‌رسد. در حال حاضر آقای جلالی در رأس مجموعه فراکسیون سوم قرار دارد.
دعوت فردوسی پور از رئیس‌جمهور!: بعید می‌دانم جلوی مصاحبه شما گرفته شود
عادل فردوسی پور که در ضیافت افطار رئیس‌جمهور با ورزشکاران المپیکی حضور یافته بود پس از پایان این مراسم دیداری با حسن روحانی داشت و خطاب به ایشان گفت: خواهش می‌کنم شما دعوت من را برای گفت‌وگو با برنامه 90 بپذیرید. وی سپس با خنده گفت: بعید می‌دانم جلوی مصاحبه شما گرفته شود!
توضیح غروی درباره ماجرای نامه جامعه مدرسین به روحانی: بین اعضا درباره دولت اختلاف‌نظر است
سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تأیید و تکذیب‌هایی درباره نامه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به روحانی گفت: ‌ مسئله ارسال یا عدم ارسال این نامه نیست. مسئله این است که اگر بنا باشد یک موضوع محرمانه بماند، دیگر لزومی ندارد به عرض خبرنگاران برسد و آن‌ها نیز این مسئله را دنبال کنند. وی همچنین اظهار داشت: قبول دارم بین اعضا درباره دولت اختلاف‌نظر است. تلقی یک عده این است که مسائل فرهنگی و برخی اظهارنظرها با نقطه‌نظرهای مقام معظم رهبری زاویه دارد. یا مسائل مربوط به برخی وزرا که مطرح می‌شود خیلی دل‌چسب برخی حضرات نیست. این اختلاف‌سلیقه همه‌جا هست. اگر واقعاً قرار باشد نسبت به دولتی که موفقیتش، موفقیت نظام است، ناصح باشیم، لازم است بهتر برخورد کنیم و همه دست‌به‌دست هم بدهیم و کمک کنیم. اما اگر ته دلمان به‌طورکلی با دولت خوب نیست، در این‌یک سال باقی‌مانده وقت آن است که دولت را بیشتر اذیت کنیم! بی‌انصافی است اگر در جمع‌بندی بگوییم که دولت موفق نبوده است. در موفقیت دولت به‌طورکلی جای تردیدی نیست و وزرا زحمات زیادی کشیده‌اند. البته ممکن است کسی هم در کل نظرش مثبت نباشد.
روزنامه الوطن قطر خبر داد: شکایت شبکه bein قطر از تلویزیون ایران!
روزنامه الوطن قطر فاش کرد: شبکه bein قطر از تلویزیون ایران شکایت کرد. علت شکایت آن‌ها پخش رقابت‌های یورو بدون پرداخت حق پخش است.
از امروز ایران «قانون» ندارد
به دنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، روزنامه «قانون» از سوی دادستانی توقیف شد.
فلاحت پیشه: مردم به‌خوبی تخریب‌کنندگان دولت را می‌شناسند
حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد گفت: افراد با شناسنامه صحبت می‌کنند و بدون شناسنامه نمی‌توانند گفته‌های خودشان را منعکس نمایند. به اعتقاد من مردم به‌خوبی می‌دانند چه کسانی در حال تخریب کردن دولت هستند. می‌توان با نقد، کارهای سازنده انجام داد و هم می‌توان با مصداق‌های اغراق‌آمیز کار غیر سازنده شکل داد. به نظر من در این مقطع سکوت در برابر تخریب‌ها به نفع دولت است.
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ها شد
کاظم جلالی در ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ابقا شد. او از حامیان علی لاریجانی است.
تکذیب برکناری گودرزی
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای برکناری محمود گودرزی را تکذیب کرد.
موسی قربانی: احمدی‌نژاد برخی دستورات رهبری را با ناراحتی انجام می‌داد
موسی قربانی نماینده 4 دوره مجلس گفت: احمدی‌نژاد حتماً در انتخابات حاضر خواهد شد منتهی به شرطی که بتواند موانع ایجادشده را از پیش پای خود بردارد. در زمان ریاست‌جمهوری او اتفاقات زیادی افتاد. احمدی‌نژاد اعلام کرد قانون را اجرا نمی‌کنم و اجرا هم نکرد. دستورات رهبری را با کندی یا با ناراحتی اجرا می‌کرد. یکی از معاونان احمدی‌نژاد در مورد نمایندگان گفته بود که پرونده 200 نفر از نمایندگان زیر بغل من است.
آیت‌الله مقتدایی: مجلس گذشته در کار دولت کارشکنی می‌کرد
آیت‌الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدوارم مجلس دهم مثل مجلس قبل کارشکنی نداشته باشد. ان شاالله کارها بهتر پیش رود. امید زیادی نسبت به این مجلس وجود دارد و انتخاب آقای لاریجانی امیدبخش بود.
تکذیب جابجایی نعمت زاده
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر نعمت زاده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد و این موضوع بارها از سوی سخنگوی دولت و مقامات ارشد دولتی عنوان‌شده است.
نوبخت: گزارش بررسی حقوق‌های میلیونی به مردم ارائه می‌شود
محمدباقر نوبخت در مورد حقوق میلیونی برخی مدیران دولتی و همچنین بودجه‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حال حاضر میزان حقوق تمام مدیران دولتی در حال بررسی است و به‌زودی گزارش آن به مردم ارائه می‌شود.
بیانیه وزارت اطلاعات درباره خنثی‌سازی عملیات انتحاری تهران
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های تروریستی گروه‌های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد. در طرح جنایتکارانه ی گروهک ضد اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب‌گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده‌شده بود که با توکل و توسل و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد.
رمضان زاده: عبور از روحانی طرح فرصت‌طلبان است
وقایع اتفاقیه نوشت: عبدالله رمضان سخنگوی دولت اصلاحات گفت: گزینه عبور از روحانی، درواقع آغاز جنگ روانی علیه او است و از سوی اشخاص رانت‌خوارِ فرصت‌طلب انحصار جویی صورت می‌گیرد که در دولت قبلی به همه‌چیز رسیده‌اند والان دستشان کوتاه شده است. با توجه به وضعیت آقای روحانی و مخالفت‌هایی که از سوی جناح‌های مختلف و نهادهای قدرت علیه او می‌شود، روحانی توانسته حداکثر استفاده را از اختیارات کند و اگر بخواهد بیشتر ازاین‌روی اختیاراتش اصرار کند، باعث ایجاد تنش در کشور می‌شود.
محمد محبیان: حبیب هرگز به احمدی‌نژاد نامه ننوشت
شرق نوشت: خبرگزاری فارس به خاطر آنچه «شبهات و ابهامات ایجادشده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور» نامید، متن نامه منتشرنشده او را خطاب به محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت دهم، منتشر کرد. این در حالی است که محمد محبیان، فرزند حبیب گفته بود: «پدرش هرگز به احمدی‌نژاد نامه ننوشته است». بعد از فوت حبیب محبیان، حرف‌های زیادی درباره رابطه‌اش با دولت احمدی‌نژاد مطرح شد، ازجمله اینکه اجازه ورود به ایران و قول مجوز برای ادامه فعالیت‌هایش توسط رئیس‌جمهور دولت قبل داده‌شده بود البته هیچ‌وقت به حبیب محبیان مجوزی داده نشد
دادخواست برای کامران دانشجو و ۱۶ مسئول وزارت علوم در پرونده بورسیه‌ها
انتخاب نوشت: دادستان دیوان محاسبات با اشاره به تخلف در پرونده بورسیه‌ها از ارسال دادخواست علیه ۱۷ نفر در این پرونده خبر داد. در این پرونده دادخواستی علیه 17 فردی که در این پرونده مسئولیت داشتند و از مسئولان و متولیان وقت وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان به شمار می‌رفتند، صادرشده است. دانشجو هم یکی از مسئولان ذی‌مدخل است که تصمیماتشان این موضوع را به اینجا رساند، دادخواست صادرشده در هیئت مستشاری در حال رسیدگی است.
کوهپایه زاده: شریکان خارجی بابک زنجانی برای تودیع وثیقه اعلام آمادگی کرده‌اند
وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به سخنان معاون اول دستگاه قضایی ابراز خرسندی کرد و گفت:‌ شریکان تجاری خارج از کشور موکلم رسماً اعلام کرده‌اند که حاضرند در صورت صدور قرار وثیقه، معادل ریالی مبلغ موردنظر را از طریق برخی صرافی‌ها در صندوق دادگستری تودیع کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *