پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

روابط عمومی سپاه: انتساب هرگونه کانال به سپاه در شبکه‌های اجتماعی جعلی است
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانال به سپاه در شبکه‌های اجتماعی را جعلی دانسته و تأکید کرد: سپاه در شبکه‌های اجتماعی کانال رسمی ندارد. به گزارش خبر آنلاین، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر فعالیت کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بانام سپاه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانال به سپاه را جعلی دانسته و تأکید کرد: سپاه در شبکه‌های اجتماعی کانال رسمی ندارد. همچنین در این اطلاعیه تصریح‌شده است: اخبار و گزارش‌های رسمی مربوط به مأموریت‌ها، عملکرد و مواضع سپاه صرفاً از طریق سایت سپاه نیوز به نشانی www. Sepahnews. com منتشر و در اختیار افکار عمومی و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
سایت نزدیک به احمدی‌نژاد: مشاور رئیس‌جمهور سابق به 91 روز زندان محکوم شد
24آنلاین نوشت:یک سایت خبری نزدیک به احمدی‌نژاد از محکومیت علی‌اکبر جوان فکر خبر داد. بر اساس خبر سایت دولت بهار، علی‌اکبر جوان فکر، مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و سه نفر از خبرنگاران ایران به نام‌های عبدالرضا سلطانی، سعید یوسفی پور و حسن قاسمی، هریک به ۹۱ روز حبس محکوم شدند. این حکم در مورد جرمی صادرشده که اکبر جوان فکر به دنبال صدور حکم مرجع قضایی برای گذراندن دوره محکومیتش از اجرای آن سر باز زد و هنگامی‌که مأموران برای جلبش به محل کار وی مراجعه کردند، با جوسازی و تحریک افرادش قصد جلوگیری از بازداشت خود را داشت.
نامه فرزند آیت‌الله کاشانی به رئیس صداوسیما: ادعای نواب درباره نقش کاشانی در قتل رزم‌آرا غلط است
به دنبال پخش سریال «معمای شاه» و برگزاری یک میزگرد برای بررسی آن در شبکه اول سیما،دکتر محمود کاشانی در نامه‌ای به رئیس صداوسیما به آن اعتراض کرد. در نامه محمود کاشانی آمده است: نواب صفوی اقرارهایی، نه به زیان خود بلکه ادعاهایی علیه آیت‌الله کاشانی و گروهی دیگر از نمایندگان مجلس دوره شانزدهم مطرح کرد تا به‌اصطلاح پای آنان در پرونده قتل رزم‌آرا به میان کشیده شود. این اقرارها در هنگامی انجام‌شده‌اند که نواب صفوی زیر سایه اجرای حکم اعدام و در پای چوبه دار بوده است. دادسرای نظامی با گرفتن این اقرارها، روز 18 دی‌ماه 1334 با این دستاویز پوچ که پیگرد متهمان قتل رزم‌آرا ملازمه با رسیدگی به توطئه ترور حسین علاء دارد خود را صالح برای رسیدگی به پرونده متهمان قتل رزم‌آرا اعلام کرد. شخصیت‌های سیاسی دیگری که نواب صفوی علیه آنان اقرارهایی کرده بود، ازجمله دکتر مظفر بقایی، علی زُهَری، دکتر شایگان، محمود نریمان، حسین مکی و عبدالقدیر آزاد روزهای 16 تا 18 دی‌ماه 1334 بازداشت شدند و بازپرسی‌هایی در زمینه این اقرارها و در حقیقت ادعاهای نواب صفوی از آنان انجام شد. ولی همگی آنان ادعای این‌که در جلسه‌ای پیش از قتل رزم‌آرا در خانه‌ای که نواب در آنجا بوده است حضور یافته و خواستار قتل نخست‌وزیر وقت شده باشند را تکذیب و مردود اعلام کردند.
زاکانی: اصولگرایان در انتخابات سال 92
به خودشان باختند
ایسنا نوشت:نماینده اصولگرای مجلس نهم گفت: اصولگرایان در انتخابات 92 به خودشان باختند نه رقیب. زاکانی افزود: در این انتخابات 4 کاندیدای اصولگرا به‌جای رقابت با کاندیدای طرف دیگر، با خود رقابت کردند که معلوم است درنهایت می‌بازند. در انتخابات مجلس دهم نیز بسیار بهتر از این می‌شد عمل کرد. ما دقتمان تنها ناظر به وحدت بود حال اینکه موارد دیگری نیز باید مورد دقت قرار می‌گرفت و دنبال می‌شد که فرصت نشد و محدودیت زمانی این فرصت را از ما گرفت.
شهریه مدارس گران شد
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: امسال، شهریه مدارس غیردولتی با توجه به شرایط جغرافیایی هر منطقه تا ۱۵ درصد افزایش‌یافته است. سقف شهریه مدارس غیردولتی برای پایه پیش‌دانشگاهی حداکثر 10 میلیون و 500 هزار تومان، دوره دوم متوسطه 8 میلیون، دوره اول متوسطه 6 میلیون و 900 و برای دوره ابتدایی حداکثر 5 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.
انتقال نماینده جیرفت از کمیسیون اصل 90
به کمیسیون قضایی
هیات رئیسه مجلس برای حل مشکل کم بودن تعداد اعضای کمیسیون حقوقی- قضایی دست به دامن کمیسیون اصل نود شده و پنج نفر از هشت عضو ثابت کمیسیون اصل نود به کمیسیون قضایی- اجتماعی رفته‌اند. این پنج نماینده محمدعلی پور مختار، علی کاظمی، حسن نوروزی، حسین رضازاده و یحیی کمالی پور هستند.
نتیجه جلسه اضطراری در وزارت کشور؛ ظریف مسئول پیگیری بحران گردوخاک شد
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بابیان اینکه منشا حداقل 80 درصد ریز گردها در خارج از کشور است، از تأکید رئیس‌جمهور بر حل این موضوع و پیگیری آن از سوی وزارت امور خارجه خبر داد. وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام‌شده از طریق دیپلماسی خارجی و کمک دستگاه‌های مربوطه بتوانیم این موضوع را حل کنیم اما واقعاً نمی‌توان زمان خاصی برای آن اعلام کرد.
جامعه مدرسین نامه محرمانه به رئیس‌جمهور ننوشته است
آیت‌الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی مطالب در سایت‌ها مبنی بر نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی در انتقاد از رویکردهای فرهنگی و سیاسی را مورد تائید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ندانست. دو نفر از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به چنین نامه‌ای با چنین محتوایی که در سایت‌های امروز آمده، ابراز بی‌اطلاعی کردند.
«هت‌تریک» فردوسی پور در تلویزیون اینترنتی
عادل فردوسی پور این روزها تولید برنامه‌ای اینترنتی برای جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) را به دست گرفته که در کنار پخش زنده این مسابقات، گزارش‌ها و گفت‌وگوهایی از این مسابقات را هم روی آنتن می‌برد.
در «هت‌تریک» که بعد از مسابقات روزانه پخش می‌شود، کار‌شناسان به تحلیل فوتبال‌های برگزارشده خواهند پرداخت. در معرفی این برنامه‌اینگونه عنوان‌شده است، «ناگفته‌های یورو ۲۰۱۶ از زبان عادل فردوسی پور را به‌طور اختصاصی در تلویزیون اینترنتی آیو ببینید.» برنامه «هت‌تریک» در آیو که یک تلویزیون اینترنتی است قابل‌دسترسی است.
محسنی اژه‌ای: با اصل کنسرت مخالفتی نداریم
محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: مسئله دستگیری نازنین زاغری امنیتی است و از بیان جزییات آن معذورم؛ پرونده وی از کرمان (محل دستگیری) به تهران آمده و در مرحله تحقیقات مقدماتی است. با اصل کنسرت مخالفتی نداریم اگر مخالف بودیم با 300 مورد مخالفت می‌شد نه 9 مورد./ اتهام جهرمی فسادمانی نبود؛اگر اتهامی داشته به نظر میرسد سهل‌انگاری در نظارت بوده و حکم وی قطعی شد.
مطهری: راه برای ورود مینو خالقی به مجلس باز می‌شود
علی مطهری نایب‌رئیس مجلس از اعلام وصول طرح استفساریه قانون انتخابات مجلس درباره‌ غیرقانونی بودن رد صلاحیت نامزدهای انتخابات بعد از اعلام نتیجه انتخابات خبر داد و گفت که این طرح برای جلوگیری از تکرار موضوع منتخب اصفهان در آینده نوشته‌شده اما در صورت تصویب نهایی راه برای ورود مینو خالقی به مجلس هم باز می‌شود.
فرودگاه‌‌ها در ۶ شهر به حالت عادی بازگشتند
فرودگاه‌های آبادان، اهواز، کرمان، ایلام، خرم‌آباد و سنندج که روز گذشته به دلیل گرد و غبار و کاهش دید از حالت عملیاتی خارج‌شده بود، از بعدازظهر روز گذشته دوباره به حالت عادی بازگشت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

این جامعه پر از سؤال است

گزارش سخنرانی «محمدجواد غلامرضاکاشی» دربارهٔ لزوم بازتعریف مفاهیم جامعهٔ مدنی

این جامعه پر از سؤال است

سیل، بلای جان تاریخ

با نگاهی به تجربه‌های تخریب ناشی از سیلاب در کشورهای مختلف

سیل، بلای جان تاریخ

میانکاله روی خط بحران

محیطبانان پناهگاه حیات‌وحش میانکاله جلوی ورود مصالح غیرمجاز به منطقه را گرفتند

میانکاله روی خط بحران

سردار رادان: حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است

در تجمع روحانیون قم در دفاع از «طرح نور» چه گذشت؟

سردار رادان: حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است

گرفتاری بیش از ۲۶۰۰ نفر از در سیل

گرفتاری بیش از ۲۶۰۰ نفر از در سیل

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

در سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی مطرح شد

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

رئیس انجمن متخصصین بهداشت حرفه‌ای مطرح کرد

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

بند خاکی روستای «سالک‌آباد» شکسته شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

بند خاکی روستای «سالک‌آباد» شکسته شد

روزگار سپری‌شدهٔ مخمل‌

هنر مخمل‌بافی در ایران بیش از هزار سال قدمت دارد

روزگار سپری‌شدهٔ مخمل‌

نگهبان باستان‌شناسی ایران

مراسم بزرگداشت «حکمت‌الله ملاصالحی»، باستان‌شناس پیشکسوت برگزار شد

نگهبان باستان‌شناسی ایران

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *