پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۶

پس از زهرا نعمتی، دومین بانوی کرمانی هم راهی ریو شد
عباسپور در راه پاراالمپیک
بانوی تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو شد.
در دومین روز از مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی پارالمپیک، سمیه عباسپور با کسب نشان برنز به سهمیه کامپوند پارالمپیک ریو دست یافت.
رقابت‌های نیمه نهایی پنج شنبه هفته گدشته برگزار شد و عباسپور که قبلا با غلبه بر حریفان در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم در یک قدمی فینال قرار گرفته بود، در این مرحله مقابل نماینده اوکراین مغلوب شد و به فینال نرسید.
عباسپور برای کسب سهمیه پارالمپیک می‌بایست به نشان برنز دست می‌یافت و بر این اساس مقابل نماینده آمریکا به میدان رفت و با غلبه بر حریف ضمن دست یابی به مدال برنز، سهمیه پارالمپیک در رشته کامپوند را نیز به‌دست آورد.
این سهمیه، اولین سهمیه ایران در کامپوند بانوان است و با کسب آن سهمیه‌های ایران برای حضور در بازی‌های پارالمپیک تکمیل شد.

کشف
جسد کوهنورد مفقود شده سیرجانی
کوهنورد ۵۵ ساله سیرجانی به نام «برکت صادقی» که ساکن بندرعباس بود و به تنهایی بیشتر قله ها را صعود کرده بود، 30 اردیبهشت سفر خود برای فتح قله دماوند را آغاز می کند که متاسفانه در راه صعود دچار حادثه شده و مفقودی وی توسط همراهانش به امداد نجات هلال احمر اعلام می شود.
در روزهای نخست مفقودی عملیات جست و جوی وی آغاز شد که در طی دو مرحله بالگردهای امداد کوهستانی موفق به پیدا کردن وی نمی شوند که با تلاش های مجدد بالاخره پس از ۲۸ روز در ساعت ۱۹:۳۰ عصر پنجشنبه ۲۷ خرداد جسد وی در ارتفاع ۴۳۰۰ متری دماوند در یال شمال‌شرقی ارتفاعات البرز واقع در منطقه یخ‌آرا پیدا شد! رییس جمعیت هلال احمر آمل ضمن تایید این خبرافزود: تیم پایگاه امداد کوهستان هلال احمر آمل مستقر دَر پلور به محض اطلاع از حادثه بِه منطقه اعزام شد.
وی گفت: تلاش هایِ بسیاری اَز چندین روز گذشته بَرای پیدا کردن کوهنورد مفقودشده صورت گرفت و سرانجام گروه کوهنورد ی اَز همدان جسدکوهنورد مفقودشده را پس از 28 روز پیدا کردند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *