پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۲

شکایت مهدی هاشمی از نشریه رمز عبور
ایلنا نوشت: وکیل مهدی هاشمی در ارتباط با دادگاه شکایت مهدی هاشمی از نشریه رمز عبور گفت: مدیرمسئول این نشریه قبلاً مدیرمسئول روزنامه ایران بود و در آن زمان نیز در همین رابطه به حبس محکوم شد.
هکر تعدادی از سایت‌های دولتی دستگیر شد
میزان نوشت: وی که بانام «مافیا هکینگ تیم» فعالیت می‌کرد، هکر سایت‌های معروف ایرانی مانند سایت سازمان ثبت‌اسناد کشور، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از دانشگاه‌های کشور است
حسین فریدون: دیدار با تاج‌زاده کاملاً اتفاقی بود
تسنیم نوشت: حسین فریدون در توضیح این دیدار و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و اینکه گفته‌شده است به نیابت از جانب رئیس‌جمهور به ملاقات تاج‌زاده رفته است، با رد این مطلب گفته:‌ بنده آن روز به دیدار یکی از آشنایان به آن ساختمان رفته بودم و اصلاً خبر نداشتم که منزل تاج‌زاده هم در همان ساختمان است. حین برگشت در آسانسور بودیم که درب آسانسور باز شد و آن‌ها ما را دیدند و مجبور شدیم از آسانسور بیرون رفته و با وی احوالپرسی کنیم که در همان زمان عکس‌هایی از ما گرفته‌ و در فضای مجازی پخش کرده‌اند.
ظریف آزادسازی فلوجه را تبریک گفت
به گزارش خبر آنلاین محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی آزادسازی شهر فلوجه توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق از دست تروریست‌ها را به وزیر خارجه عراق تبریک گفت.
شروع اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه 95 مقررشده درصورتی‌که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرائم معوق رانندگی خود تا پایان سال 94 اقدام کنند، دو برابری دیرکرد آن‌ها بخشوده شود. رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به راهنمایی و رانندگی ندارند و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020، مراجعه به مراکز پلیس +10 یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی rahvar120 نسبت به دریافت صورت‌وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.
مرسی به حبس ابد محکوم شد
ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی فرانس-24 از اعلام حکم ابد دستگاه قضایی مصر درباره محمد مرسی رئیس‌جمهوری مخلوع این کشور خبر داد. بر اساس این حکم، دستگاه قضایی مصر مرسی را به جرم جاسوسی علیه کشور به حبس ابد محکوم کرد.
«عباسعلی کدخدایی» مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری شد
تسنیم نوشت: عباسعلی کدخدایی با حکم آیت‌الله جنتی مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری شد. عباسعلی کدخدایی با حکم آیت‌الله احمد جنتی، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری شد.
حسین شریعتمداری: هیچ خبری از محمود احمدی‌نژاد نیست
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره دستاوردهای «برجام» اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از دستاوردهای «برجام» محقق نشده است. مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور و یا عدم حضور «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور سابق در انتخابات ریاست جمهوری 96 افزود: هیچ خبری نیست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *