پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۵

معرفی XBOX SCORPIO رئیس پلی‌استیشن را متعجب کرد
مدیر بخش سرگرمی های تعاملی سونی یعنی «اندرو هاوس» (Andrew House) به تازگی اعلام کرده که انتظار معرفی Project Scorpio در مراسم E3 را نداشته و از این بابت متعجب شده است.هاوس در مصاحبه با The Guardian در رابطه با این موضوع گفته است: «از بابت معرفی محصولی که بیش از یک سال تا عرضه آن زمان باقی مانده، شگفت زده شده ام. پویایی صنعت تکنولوژی شرایطی را بوجود آورده که جلب رضایت طرفداران در لحظه بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت پیدا کرده است. در رابطه با این موضوع می توان به سیاست «هم اکنون در دسترس» کمپانی Apple اشاره کنم.»
اندرو هاوس در ادامه به تصمیم سونی مبنی بر تایید PS4 NEO قبل از مراسم E3 و عدم پرداختن به آن در جریان مراسم اشاره کرد و در این رابطه گفت: «تصمیم تایید حقیقت PlayStation 4 NEO و اعلام برنامه های کلی برای آن در هفته گذشته، به این خاطر بود که آن دسته از طرفدارانی را که به این خاطر به مراسم می آمدند و انتظار پرداختن به آن را داشتند، ناامید نکنیم.»
بر طبق گفته این مدیر اجرایی سونی، این کمپانی نمی خواهد طرفداران را ناامید کرده و پشت آنها را خالی کند. او معتقد است که بهترین کار فراهم کردن موقعیتی است که طرفداران بتوانند شرایط با درک کرده و با آنها کنار بیایند.
وی در ادامه بار دیگر تاکید کرد که سخت افزار جدید «نسخه ارتقا یافته PlayStation 4 است و باعث تغییر نسل نخواهد شد». از این طریق سونی قصد دارد با رشد بازار PC گیمینگ مقابله نمایند. «ما به وضوح می دیدیم بخشی از اصلی ترین مخاطبانمان را که بعضا جذب PC های قدرتمند می شدند و در حقیقت این بخش از جامعه، افرادی هستند که عملکرد و گرافیک بهتر را ترجیح می دهند.»
«بنابراین PlayStation Neo فرصت مناسبی را فراهم می کند تا آنها را در اکوسیستم خود حفظ کنیم.»

ابزار جدید
Refresh Windows امکان نصب آسان ویندوز 10 را فراهم می‌کند
برای بسیاری اتفاق افتاده است که پس از مدتی استفاده از ویندوز، مجبور به نصب مجدد آن می‌شوید تا از مشکلات و کندی اجرای نرم‌افزارها رها شوید. مایکروسافت ابزار تازه‌ای به نام Refresh Windows را معرفی کرده است که فرایند نصب مجدد ویندوز 10 را ساده می‌کند.
مایکروسافت ابزار تازه‌ای را برای کاربران ویندوز اینسایدر ارائه کرده است که به کمک آن می توانید نسخه‌ی تمیز و بدون نرم‌افزار از ویندوز ۱۰ را به سادگی بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و جایگزین سیستم‌عامل فعلی خود کنید. این ابزار که Refresh Windows نامیده می‌شود در نسخه‌ی ۱۴۳۴۲ ویندوز ۱۰ قرار دارد و قرار است به همراه آپدیت سالیانه‌ی ویندوز ۱۰ تابستان امسال در اختیار عموم کاربران ویندوز 10 قرار گیرد.
فرایند جایگزین شدن نسخه‌ی تمیز ویندوز ۱۰ با نسخه‌ی فعلی آن سریع و بسیار آسان خواهد بود.
برای دانلود Refresh Windows می‌توانید به صفحه مربوط به آن در سایت مایکروسافت مراجعه کنید. اما پیش از آن در نظر داشته باشید که برای استفاده از این ابزار باید حداقل ۳ گیگابایت دانلود کنید و همچنین اینترنت شما باید آنقدر سریع باشد که بتوانید فایل ایمیج ویندوز ۱۰ را از طریق خود این بازار دریافت کند. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از این ابزار باعث می‌شود تا تمام نرم‌افزارهایی که خودتان بر روی ویندوز نصب کرده‌اید پاک شوند و تنها نرم‌افزارهای استاندارد مایکروسافت مانند مجموعه‌ی آفیس بر روی دستگاه باقی می‌ماند. البته تنظیمات و فایل‌های ذخیره شده در آفیس نیز پاک خواهند شد و همه چیز به حالت روز اول نصب کردن نرم‌افزارها باز می‌گردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *