پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در کنفرانس مایکروسافت چه گذشت؟

در کنفرانس مایکروسافت چه گذشت؟





۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳

در کنفرانس مایکروسافت چه گذشت؟

کنفرانس شرکت Microsoft برای 2016 E3 نیز به پایان رسید و اکنون با چکیده اتفاقاتی که طی این رویداد هیجان انگیز رخ داد، در خدمت شما هستیم.

معرفی Xbox One Slim
در ابتدای کنفرانس، کنسول Xbox One S معرفی شد. این کنسول 40% نسبت به دستگاه های فعلی کوچک تر است و قادر به اجرای ویدیو های 4K نیز می باشد. نسخه اسلیم کنسول اکس باکس وان، از هارد 2 ترابایت بهره می برد و طی ماه آگوست امسال (اواخر مرداد تا اوایل شهریور) با قیمت 299$ وارد بازار خواهد شد.

نمایش بازی Gears of War 4
نمایشی ویژه از بخش داستانی بازی Gears of War 4 پخش شد که طی این تریلر هیجان انگیز، حضور شخصیت محبوب «مارکوس فینیکس” (Marcus Fenix) (شخصیت اصلی سگانه چرخ دنده های جنگ) در این بازی نیز تایید شد.
علاوه بر این، بازی Gears of War 4 برای رایانه های شخصی نیز تایید شد. این بازی با بهره گیری از سرویس Xbox Play Anywhere ارتباط مستقیمی بین PC و Xbox One ایجاد می کند. به طوری که شما فقط کافیست یک بار بازی Gears of War 4 را خریداری کنید تا بتوانید آن را چه برروی PC و چه برروی Xbox One تجربه نمایید. تمامی عملکرد هایتان در بخش مالتی پلیر، بین دو پلتفرم منتقل خواهند شد.

معرفی بازی Forza Horizon 3
بازی Forza Horizon 3 برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 تایید شد. شماره سوم این فرنچایز در استرالیا حضور دارد و برای اولین بار در سری فورتزا، دارای co-op چهار نفره نیز خواهد بود.
همانند بازی Gears of War 4 ، عنوان Forza Horizon 3 هم از دو قابلیت Cross Buy و Cross Play پشتیبانی می کند. یعنی بازی را یک بار می خرید و همچنین می تواند از یک پلتفرم با بازیکنان پلتفرم دیگر، به انجام مسابقات آنلاین بپردازید.

نمایشی جذاب از گیم پلی بازی ReCore
نمایشی جذاب از گیم پلی بازی ReCore پخش شد. این بازی در در تاریخ 13 سپتامبر (سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵) در آمریکا شمالی، در 15 سپتامبر در ژاپن و در 16 سپتامبر در اروپا، برای پلتفرم های Xbox One و Windows 10 منتشر خواهد شد.

نمایشی از The Division: Underground و Battlefield 1
بسته الحاقی جدید بازی The Division با نام Underground به نمایش گذاشته شد. همچنین آقای Patrick Bach از شرکت EA نیز در کنفرانس حضور یافت و تریلر داستانی Battlefield 1 را پخش نمود.

ویژگی ها و قابلیت های جدید Xbox Live
مایکروسافت از ۳ قابلیت جدید و جذاب برای سرویس Xbox Live رونمایی کرد که اسامی آن ها بدین شرح است : Clubs و Looking for Group و Arena . نرم افزار Clubs مکانی برای چت و گفتوگو میان طرفداران می باشد. درحالی که Looking for Group قابلیتی است که به شما اجازه می دهد تا در مسابقات چند نفره، حریفی مناسب برای خودتان پیدا کنید.
همچنین قابلیت Arena در واقع یک پلتفرم تورنمنت آنلاین است و بسیاری از توسعه دهندگان، مثل Daybreak و EA Sports به خوبی از آن پشتیبانی خواهند کرد. برای شروع، بازی FIFA برای این پلتفرم آنلاین معرفی شد.

معرفی سرویس Xbox Play Anywhere و تقویت دو قابلیت Cross Platform و Cross Buy
کمپانی مایکروسافت برای ایجاد ارتباط بیشتر بین دو پلتفرم PC و Xbox One سرویس Xbox Play Anywhere را معرفی کرد.
از این پس، هرگز برای تجربه‌ی بازی های شرکت مایکروسافت، بیشتر از یکبار هزینه نکنید؛ بلکه بازی مورد علاقه خود را تنها یک بار بخرید و برروی دو پلتفرم از آن لذت ببرید!
به عنوان مثال، شما وقتی بازی Forza Horizon 3 را خریداری کنید، می توانید آن را هم برروی Xbox One و هم برروی Windows 10 تجربه نمایید. همچنین تمامی رکورد ها و عملکرد های شما، بین این دو پلتفرم منتقل می شوند. یا حتی می توانید در مسابقات آنلاین، با افرادی از یک پلتفرم دیگر هم به انجام بازی بپردازید.

نمایش ویژه Minecraft و ایجاد ارتباط
بین پلتفرم های مختلف
در E3 2016 مشاهده کردیم که سه فرد با سه دستگاه متفاوت، همزمان یک بازی را تجربه کردند. به عنوان مثال، دو شخص با استفاده از iPad و Windows 10 وارد بازی Minecraft شدند. سپس آقای «جان کارمک” (John Carmack) با استفاده از یک دستگاه واقعیت مجازی به آن ها پیوست و سه نفری به ماجراجویی در دنیای ماینکرفت مشغول شدند.
آینده ای که کمپانی مایکروسافت برای صنعت بازی های رایانه ای ترتیب داده، پر از ارتباطات است…

حضور بازی های مستقل ID@Xbox
چند بازی مستقل به نمایش گذاشته شدند. مثلا یک تریلر جدید از بازی We Happy Few دیدیم، تاریخ انتشار بازی Inside مشخص شد که برابر است با نهم ژوئن امسال (چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵) و در نهایت پشتیبانی بازی Ark Survival Evolved از سرویس Xbox Play Anywhere نیز تایید شد.
علاوه بر این، بازی Limbo نیز برای تمامی کاربران طلایی اکس باکس لایو رایگان شد!

معرفی بازی جدید شرکت CD Projekt RED
شرکت CD Projekt RED نیز در کنفرانس مایکروسافت حضور یافت و عنوان «کارت بازی” Gwent را برای کنسول Xbox One معرفی کرد. این بازی در سپتامبر امسال (اواخر شهریور تا اوایل مهر) منتشر خواهد شد.

نمایش Tekken 7 و ارائه یک هدیه ناقابل!
بازی Tekken 7 هم با یک نمایش ویژه گیم پلی میزبان تمامی تماشاچیان شد. این بازی در اوایل سال 2017 برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. علاوه بر این، کاربران طلایی اکس باکس وان، تا پایان هفته جاری می توانند با استفاده از شبیه ساز Backward Compatibility بازی نسل هفتمی Tekken Tag Tournament 2 را به صورت رایگان دریافت کنند.

معرفی بازی Dead Rising 4
بازی Dead Rising 4 برای معرفی شد. شماره چهارم این فرنچایز، در فصل کریسمس همراه با موسیقی های جذاب سال نو میلادی روایت می شود. بازیکنان دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 طی پاییز سال جاری، می توانند این بازی هیجان انگیز را تجربه کنند.

پخش گیم پلی ScaleBound در بخش co-op
نمایشی بسیار جالب و دوست داشتنی از بخش co-op بازی ScaleBound به اشتراک گذاشته شد. در این بازی، شاهد بزرگ ترین باس فایت هایی خواهید بود که شرکت Platinum Games تا کنون ساخته است! لازم به ذکر است که بازی ScaleBound نیز در سال 2017 برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 منتشر خواهد شد.

نمایش بازی Sea of Thieves
نمایشی بسیار زیبا از بازی Sea of Thieves منتشر شد. در این بازی، لحظات شاد و خوش گذرانی، حساس و استرس انگیز، جنگ و مبارزه، و … را در کنار دوستان خود سپری خواهید کرد؛ دوستانی واقعی که نقاب دزدان دریایی را به صورت زده اند! لازم به ذکر است که بازی Sea of Thieves هم برای هر دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 عرضه می گردد.

معرفی بازی State of Decay 2
بازی State of Decay 2 نیز برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 معرفی شد. متاسفانه هیچ گونه اطلاعات دیگری به اشتراک گذاشته نشد. حتی تاریخ انتشار تقریبی آن را نمی دانیم.

اعلام تاریخ انتشار Halo Wars 2
و آغاز بتای بازی
یک نمایش هیجان انگیز از بازی Halo Wars 2 منتشر شد. این بازی در 21 فوریه سال 2017 (یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴) برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 منتشر خواهد شد. همچنین هم اکنون می توانید بتای آن را برای مدت زمانی محدود تجربه کنید.

معرفی قدرتمند ترین کنسول تاریخ : Xbox Project Scorpio
و می رسیم به سورپرایز نهایی کنفرانس : کنسول قدرتمند Xbox Project Scorpio به صورت رسمی معرفی شد!
این دستگاه که درواقع قدرتمند ترین کنسول تاریخ به شمار می رود، دارای قدرتی برابر با 6 ترافلاپ می باشد و طی تعطیلات پاییز سال 2017 روانه‌ی بازار خواهد شد. نکته‌ی جالب درمورد کنسول Project Scorpio این است که ارتباط مستقیمی با دستگاه های فعلی Xbox One دارد و کاملا با نسل هشتم سازگار است.
به عبارتی دیگر، کنسول Xbox Project Scorpio از تمامی بازی ها و لوازم جانبی Xbox One پشتیبانی می کند. بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران بازی هایی باشید که تا سال 2017 منتشر می شوند. چون در آینده، حتی اگر Xbox Project Scorpio را تهیه کنید، باز هم می توانید از بازی هایی که برای آن ها هزینه کرده اید، لذت ببرید.
بنا به گفته آقای «فیل اسپنسر” (Phil Spencer) (رئیس اکس باکس)، کنسول Xbox Project Scorpio باعث می شود تا صنعت بازی های رایانه ای، هرگز بخاطر محدودیت های سخت افزار کنسول ها عقب نماند. هر بازیکنی هم با توجه به شرایط اقتصادی خود، می تواند از تجربه بازی ها لذت ببرد. چون پشتیبانی مایکروسافت از دستگاه های فعلی Xbox One قرار نیست متوقف شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *