پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۴۸

آیت‌الله مظاهری: ارتباط نامشروع در شبکه‌های اجتماعی، نارضایی امام زمان(عج) را به دنبال دارد
ایلنا نوشت: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: ارتباط‌های نامشروع دختر و پسر در شبکه‌های اجتماعی، دل امام زمان(عج) را خون می‌کند.
همدردی اینستاگرامی رمضان زاده با جانشینش در دولت یازدهم: ستاد جنگ روانی علیه دولت در سال 82 هم بود
خبر آنلاین نوشت: پس از سخنان اخیر محمدباقر نوبخت در نشست مطبوعاتی اخیرش درباره تشکیل اتاق فکرهایی علیه دولت یازدهم، سخنگوی اسبق دولت نیز با او ابراز همدردی کرد. عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات در اینستاگرامش نوشت:
۱۸ دی۸۲: روزنامه‌ها به نقل از سخنگوی دولت خاتمی از تشکیل ستاد جنگ روانی علیه دولت خبر می‌دهند. ۲۶ خرداد ۹۵: روزنامه‌ها به نقل از سخنگوی دولت روحانی از تشکیل اتاق فکر علیه دولت خبر می‌دهند.
مشاور ظریف: احمدی‌نژاد رفتاری ماجراجویانه داشت
خبر آنلاین نوشت: سید محمد صدر مشاور وزیر امور خارجه و پژوهشگر ارشد مرکز مطالعات وزارت امور خارجه گفت: آقای احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران رفتاری ماجراجویانه داشت. ادبیات رئیس‌جمهوری سابق کشورمان غیر دیپلماتیک بود. این ادبیات به‌گونه‌ای بود که دولت‌ها را می‌ترساند. دیپلمات‌ها انتظار دارند که یک رئیس‌جمهوری با ادبیات دیپلماتیک و باوقار صحبت کند. از یک رئیس‌جمهوری انتظار نمی‌رود که با ادبیات سطح پایین با دنیای بین‌الملل صحبت کند. الفاظ و اصطلاحاتی مانند «ماشین اتمی ما دنده‌عقب ندارد» یا «ترمز و دنده‌عقب قطار هسته‌ای را کنده و دور انداخته‌ایم» ادبیاتی در سطح یک رئیس‌جمهوری نیست. در عرض ۸ سال به دلیل بی‌تدبیری‌های متعدد دولت‌های نهم و دهم هر آنچه دستاورد سیاست خارجی ایران محسوب می‌شد، از میان رفت.
رضا ضراب هرروز یک‌تن طلا صادر می‌کرد
یک قاضی فدرال آمریکا ضمن مخالفت با حبس خانگی رضا ضراب گفت این تاجر ترکیه‌ای که به اتهام نقض تحریم ایران در آمریکا بازداشت‌شده است روزانه یک‌تن طلا صادر می‌کرده است و پنجاه و ششمین مالیات‌دهنده بزرگ در ترکیه به شمار می‌رود.
مشاور رییس جمهور خبر داد: تحریک برای برگزاری
تجمع علیه دولت
صالحی امیری مشاور رئیس‌جمهور و رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی در جلسه شورای اداری استان قم گفت: دولت و نظام یکی هستند و تفکیک و تلاش برای شکاف بین آن‌ها انحراف است و تخریب دولت در حقیقت تخریب نظام است. یکی از اهداف دولت روحانی، مسئله ثبات و آرامش است برخی به دنبال به حاشیه بردن دولت هستند ولی دولت وارد حاشیه نمی‌شود. برخی اعضای کابینه مانند اسحاق جهانگیری می‌گفتند بعد از انقلاب و جنگ چنین شرایط سختی را ندیده بودیم، در همین وضعیت برخی به بازنشستگان نیروهای مسلح پیامک داده بودند که حقوق به شما نمی‌دهند بیاید تجمع کنید،آیا این درست است که مردم را تحریک به تجمع کنیم؟، اصلی که از اساس دروغ بود، حقوق بازنشستگان بعد از چند روز پرداخت شد.
دو دستگاه کامیون ایرانی در ترکیه به آتش کشیده شد
دو دستگاه کامیون ایرانی در شرق ترکیه در مسیر جاده دوغوبایزید – چالدران – وان در نزدیکی مرز جمهوری اسلامی ایران به آتش کشیده شد ولی به راننده‌های آن آسیبی نرسیده است. یک سخنگو در سرکنسولگری ایران در ارزروم گفت: کامیون‌های ایرانی از طریق مرز بازرگان وارد خاک ترکیه شده بودند و در حال حمل بار به وان بودند که در گردنه تندورک موردحمله افراد مسلح قرار گرفتند. در همین گردنه علاوه بر کامیون‌های ایرانی شش دستگاه کامیون ترکیه‌ای نیز به آتش کشیده شده است. در تماس با ژاندارمری محل نیز این حادثه مورد تائید قرارگرفته و کامیون‌ها به همراه بار آن‌ها به‌کلی در آتش سوخته و رانندگان بعد از مدتی توسط افراد مسلح آزاد شدند.
توضیح رشید پور درباره احمدی‌نژاد در برنامه «دور همی»
رضا رشید پور در برنامه دوره همی، در پاسخ به سؤال مهران مدیری در خصوص کار نکردن در دولت قبل گفت: هیچ ارادتی به دولت قبل ندارم و نخواهم داشت اما افتخار می‌کنم بخشی از زندگی‌ام را در دولت فعلی فعالیت سیاسی کردم.
هیجان فردوسی پور از هماهنگ بودن صدا و تصویر در بازی انگلیس – ولز و چند نکته منشوری!
عادل فردوسی پور که بازی انگلیس مقابل ولز را گزارش می‌کرد در خلال گزارشش از اینکه صدا و تصویر باهم هماهنگ هستند و هیچ فاصله‌ای بین آن‌ها نیست ابراز خرسندی کرد. او در این مورد گفت: «چقدر کیف می‌دهد وقتی در حال گزارش کردن صدا و تصویر باهم هماهنگ هستند.» او البته در نیمه اول بازی و بعد از گل انگلیسی‌ها هم گفت مشکل اصلی پشت دروازه ولز است و تماشاگران آن قسمت از ورزشگاه همکاری لازم را با ما نداشتند.» او چند بار دیگر هم عبارت‌هایی ازاین‌دست را برای جذاب کردن گزارشش داشت!
روایت مشاور عارف از عهدشکنی 50 عضو لیست امید
– تسنیم نوشت: عضو هیئت‌مدیره بنیاد باران گفت: عملکرد حزب اعتدال و توسعه در جریان انتخاب رئیس مجلس تأثیر منفی بر اصلاح‌طلبان داشت که باید برطرف شود. رسولی با اشاره به اینکه این سیاست راهبردی در راستای کمک به تأمین منافع ملی، آرامش و امنیت کشور بود، اظهار کرد: پس از مرحله دوم انتخابات مجلس برخی از کاندیداهایی که موردحمایت بودند – به‌ویژه نامزدهای مدعی حزب اعتدال و توسعه- در جریان انتخاب رئیس مجلس از تصمیم ائتلاف امید تبعیت نکردند. وی افزود: رفتار این 50 نفر که به نظر بنده، عهدشکنی کردند و بر اساس تصمیم فردی عمل کردند هنوز به‌درستی مشخص نیست. اینکه حزب اعتدال و توسعه نتوانسته با انجام هماهنگی و رایزنی به تعهدات ائتلافی خود عمل کند یا این رفتار به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و برگرفته از موضع حزب اعتدال و توسعه بوده، هنوز به‌درستی روشن نیست.
شکوری راد: اصلاح‌طلبان از بقیه انقلابی‌تر هستند
ایسنا نوشت: دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: زمان به نفع اصلاح‌طلبان در حال گذر است. شکوری راد اظهار کرد: امروز بحث بر سر این است که چه کسانی انقلابی هستند، به نظر من اصلاح‌طلبان انقلابی‌تر از هر کس دیگری هستند، چراکه آنان بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید می‌کنند. وی تصریح کرد: کسانی که دم از انقلابی بودن می‌زنند اما برای آنان فساد و مبارزه با آن مهم نیست، کسانی که عدالت و حتی زندان رفتن برایشان مهم نیست، آیا این‌ها می‌توانند ادعای انقلابی بودن کنند و بعد اصلاح‌طلبان را به انقلابی نبودن متهم کنند؟
سخنگوی جبهه پیروان: اصولگرایان دچار قحط‌‌‌ الرجال نشده‌اند
ایسنا نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان نیروهای باتجربه، مدیر و مدبر برای انتخابات 96 کم ندارند. سید کمال سجادی در پاسخ به این دیدگاه که اصولگرایان نامزد جدی برای رقابت باروحانی ندارند، تصریح کرد: این دیدگاه صحیح نیست. جناح وسیعی مثل اصولگرایان حتماً نیروی کافی دارد. من حاضرم اسم سی نفر را ببرم. ما اصولگرایان زیادی داریم که سابقه سیاسی، علمی و مدیریتی دارند. این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اصولگرایان دچار قحط‌ الرجالی نشده‌اند، افزود: ما نامزدهایی داریم که می‌توانند روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به چالش بکشند. روحانی پیش از ریاست جمهوری، سابقه اجرایی چندانی نداشت و اصولگرایان افرادی که سوابق شبیه روحانی داشته باشند زیاد دارند که آن‌ها کم‌کم و با نزدیک شدن به زمان انتخابات مشخص می‌شوند.
دبیر کل موتلفه: اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندیدا معرفی می‌کنند
ایسنا نوشت:دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد:‌ در حزب موتلفه بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 را از چند هفته پیش آغاز کرده‌ایم. این فعال سیاسی در واکنش به این دیدگاه که اصولگرایان فاقد مهره کلیدی برای رقابت باروحانی هستند، تصریح کرد: من این دیدگاه را قبول ندارم، هنوز کسی را انتخاب نکرده‌ایم، اما اصولگرایان از داخل جبهه خود نامزد معرفی می‌کنند و با نبود نامزد مواجه نخواهیم بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *