پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دو برنز جهانی برای شورش

دو برنز جهانی برای شورش





۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۴

دو برنز جهانی برای شورش

سی امین دوره مسابقات شنای بین المللی IDM معلولان که از 20 خرداد در کشور آلمان آغاز شده بود، عصر یکشنبه با شناخت نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان رسید. این مسابقات که بعد از پارالمپیک، معتبر ترین مسابقات شنای معلولان جهان محسوب می شود، امسال نیز با حضور 119 تیم از 40 کشور مختلف برگزار شد، تیم علوم پزشکی مشهد با منتخبی از شناگران معلول کشور، به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت کرد.
در تیم 9 نفره علوم پزشکی مشهد که سرمربی گری آن بر عهده دکتر محمدحسین اقبالی بود، استان کرمان نیز یک نماینده داشت. سید شورش دلپسند شناگر جوان و 32 ساله شهرمان، یکی از اعضای تیم ایرانی شرکت کننده در مسابقات آلمان بود که در پایان موفق به کسب دو مدال برنز در رشته های 100 متر پروانه و 50 متر قورباغه در این مسابقات شد.شورش دلپسند در مصاحبه ای با روزنامه پیام ما، سطح برگزاری این مسابقات را بسیار بالا دانست و گفت: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران در اطلاعیه ای که در تاریخ 28/11/94 منتشر می کند از تمامی ورزشکاران و شناگران معلول و علاقمند شرکت در این مسابقات که دارای اسپانسر(حامی مالی) می باشند، دعوت می کند.
بعد از این فراخوان، بنده با حمایت اداره ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی کرمان و شرکت سپیدار سنگ برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردیم.
وی که سرمربی تیم شنای معلولان و جانبازان کرمان هم می باشد، در ادامه اظهار کرد: هزینه اعزام به این مسابقات برای هر نفر 9 میلیون تومان بود که من به اتفاق پسر خاله ام که به عنوان کمک من به آلمان آمده است، 18 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کردیم و به همراه تیم 9 نفره ای که منتخب ایران بودیم، عازم این مسابقات شدیم. نیمی از این هزینه ها را حامی مالی(شرکت سپیدار سنگ)و اداره ورزش و جوانان و بهزیستی و نیم دیگر را از جیب شخصی پرداخت کردیم.
شناگر ملی پوش ایرانی ادامه داد: من در رده سنی بزرگسالان و دیگر هم تیمی هایم در رده سنی پیشکسوتان (مستر) در سی امین دوره این مسابقات شرکت کردیم. برای من، این آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک محسوب می شد که متاسفانه نتوانستم آن را به دست بیاورم. هرچند صاحب دو گردن آویز برنز در رشته های 110متر پروانه و 50 متر قورباغه شدم اما این مدال ها هم نتواتست من را به مسابقات برزیل برساند که از این بابت بسیار متاسفم.
شورش دلپسند که احتمالا 5 شنبه به کرمان برمی گردد، از آقای محمودی نیا، دکتر صادق زاده ، مهندس نخعی و مهندس حمید گنجه ای که حمایت ویژه ای از او داشتند تشکر و قدردانی کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *