پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مسئولین کرمان از مرکز توان بخشی امام علی(ع ) بازدید کردند افطار با طعم مهربانی

مسئولین کرمان از مرکز توان بخشی امام علی(ع ) بازدید کردند افطار با طعم مهربانی





۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳

مسئولین کرمان از مرکز توان بخشی امام علی(ع ) بازدید کردند
افطار با طعم مهربانی
پیام ما- در قالب طرحی حمایتی از کودکان کم توان ذهنی واتیسم تعدادی از مسئولین استان کرمان بازدیدی را از مرکز جامع آموزشی وتوان بخشی خرد سالان امام علی(ع) به عمل آوردند.
در این بازدید که در ساعاتی قبل از اذان مغرب انجام شد، دکتر صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان از اهمیت ارتباط موثر ودوستانه ارگان های شهر با مراکز توان بخشی سخن گفت و برحمایت از مراکز آموزشی ودرمانی تاکید کرد. دراین مراسم که به میزبانی سازمان بهزیستی و مرکزتوان بخشی امام علی بر گزار شد، نصرالله گرامی مشاور استاندار، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی، محمد رضاجهانگیری مدیر کل آمورش فنی حرفه ای، مهناز نجیب زاده مدیر روابط عمومی فنی حرفه ای، محمد جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان و موسی برومند سرپرست آموزش و پرورش استثنایی مهمان بودند.
در این دیدار تفاهم نامه ای با مهمانان این مرکز و سازمان بهزیستی با محتوای اینکه هر ارگان با توجه به پتانسیل وتوانایی خود از مرکز امام علی حمایت کند، بسته شد.
و در انتها بهزیستی کرمان از خیریه «مولی الموحدین» به دلیل همکاری خالصانه با این سازمان تقدیر به عمل آورد و همچنین در این مراسم تعدادی ازکارکنان مرکز امام علی(ع) مورد تقدیر قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *