پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۱

۱۰ راه هوشمندانه برای کسب درآمد در حین گشتن دور دنیا
سفر دور دنیا جزو آرزوهای دسته‌ی بزرگی از آدم هاست. کسانی هستند که دل به دریا می زنند و به دنبال این آرزوی دیرینه شان میروند، و بعضی دیگر هم هستند که از ترس مواجه شدن با مشکلات مالی، از آرزوی دیرینه‌ می‌گذرند.
اگر بدانید شغل و درآمدتان در سفر به دور دنیا تامین است، دوست دارید هر چه سریع تر برنامه ریزی سفر را آغاز کنید؟ شغل هایی وجود دارند که خود به خود باعث میشوند شما سفرهای زیادی بکنید، و کم کم کل جاذبه های کره زمین را با چشم های خودتان ببینید. این شغل های پیشنهادی ما به شما کارهای خیلی تخصصی نیستند و هر کسی از پس انجام دادنشون برمیاد.
۱ . راهنمای تور باشید
به عنوان یک راهنمای تور شما می توانید به قسمت های مختلف دنیا سفر کنید، با فرهنگ های مختلف آشنا بشوید و اتفاقا درآمد خوبی هم از این راه فراهم کنید.
نکات منفی و مثبت: راهنماهای محلی تقریبا کار آزادی دارن، به این معنی که روزانه حقوق می گیرند و میزان آن می‌تواند در روزهای مختلف با هم متفاوت باشد. بعضی از این راهنماها پیشنهاد تور های مجانی میدهند و از توریست‌ها انعام می گیرند، که به نظر امنیت شغلی زیادی در این کار نیست. اما گروه دیگری هم به عنوان راهنمای بلند مدت با قرار داد با شرکت های صاحب تور به طور تمام وقت کار می کنند. اگر ثبات کاری برای شما اهمیت دارد، دومین نوع گزینه بهتر است.
۲ . انگلیسی تدریس کنید.
اگر زبان انگلیسی می‌دانید، می توانید در کشورهای زیادی کار کنید. از سایت eslcafe.com بازدید کنید و درخواست‌هایی برای مدارس مختلف بفرستید. در نهایت چندین دعوت‌نامه‌ی مصاحبه دریافت می کنید.
۳ . کار در مزارع ارگانیک
می‌توانید داوطلبانه برای نگهداری و اداره مزرعه‌ها در عوض غذا و محل اقامت مشغول به کار بشوید. این شغل شرایط متفاوتی را برای آدم های مختلف دارد، و همچنین انعطاف بالایی هم دارد و شما می توانید با عوض کردن محل اقامت‌تان به همه جا سفر کنید.
۴ . عکاسی در سفر را انتخاب کنید.
کسانی که عکاسی بلدند، می‌توانند عکس هایی که در سفر می‌گیرند را در فروشگاه‌های خودشان در سایت‌هایی مثلSmugMug.com به فروش بگذارند. در چنین سیستم هایی شما می توانید عکسهای‌تان را به مجلات سفر و … بفروشید.
۵ . تجارت تخصصی محصولات خارجی
می توانید با کمی سرمایه سفر کنید و اقلام خاص آن منطقه را به وطن خودتان برگردانید و بفروشید البته قبل این کار حتما از قوانین تجارت و صادرات و واردات باخبر بشوید.
۶ . برای کتاب‌های راهنمای سفر تحقیق کنید
اگر آدمی هستید که پژوهش وتحقیق را دوست دارید برای شرکت‌های راهنمای سفر مثل Lonely Planet و Fodor کار کنید. این کار به شما این امکان را میدهد فرهنگ ها ،مواد غذایی و هتل های لوکس و … زیادی را ببینید.
۷ . مهماندار هواپیما
یکی از گزینه‌های خوب برای دیدن کل دنیا، مهمانداری هواپیماست. درآمد این شغل نسبتا خوب‌است و شما اگر بخواهید می تونید سفرهای زیادی به نقاط مختلف داشته باشید.
۸ . برای خط کشتی رانی کار کنید
این کار پر از سفر به نقاط اسرار آمیز و مهیج است. درآمد این شغل با توجه به ساعت کاریش، خیلی زیاد نیست، اما سفرها و هزینه‌های اون به صورت رایگان انجام میشود، و البته از خدمات مخصوص خدمه هم نمی‌شود گذشت.
۹ . یک وبلاگ سفر راه بیاندازید
وبلاگ نویسی حرفه ای سفر کار بسیار سختی‌است، اما سفر به تمام مکان‌های دور و هیجان انگیز خیلی می تواند وسوسه انگیز باشد. البته برای شروع این کار، تبلیغات قبل از درآمدزایی از این سایت انجام می‌شود، بنابراین باید برای راه اندازی کمی روی پس انداز خودتان حساب کنید. شاید اوایل لازم باشد انرژی زیادی برای چرخاندن وبلاگ مصرف کنید، اما بعد از آن سفر های بیشتری انتظار شما را خواهد کشید.
۱۰ . وبلاگ نویس آزاد
وبلاگ نویسی آزاد این روز ها تبدیل به یک کسب و کار خوب شده. مزایای وبلاگ نویس آزاد بودن خیلی متنوع است. برای این کار در هر جای دنیا که باشید و در هر زمانی، کافی است یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت داشته باشید. درآمد وبلاگ نویس‌های معتبر خیلی خوب است و می‌شود به خوبی روی آن حساب کرد.
منبع:گردالی دات کام

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *