پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شبکه

شبکه





۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱:۳۸

انگار سوشا مکانی قصد دارد
سر و سامان بگیرد
دروازه بان پرسپولیس، سوشا مکانی فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت. سوشا بعد از اینکه 3 هفته اول لیگ را محروم بود، خیلی فرصت درخشش پیدا نکرد تا اینکه دوباره حاشیه دور او را گرفت و او را حتی راهی زندان هم کرد. بعد از حل این مشکل، سوشا دوباره برگشت اما باز هم پر اشتباه. بعد از پایان فصل هم که جام از دست پرسپولیس پرید، خبری آمد که گلر اول این این تیم به دلیل پوشیدن لباس نامناسب 6 ماه محروم خواهد شد. این خبر هنوز تایید رسمی نشده است ولی جدایی سوشا از پرسپولیس حتمی است. روزنامه پیروزی در جلد امروز خود مصاحبه ای سوشا مکانی منتشر کرده است که این دروازه بان گفته است : « گذشته ها را فراموش کنید. امسال حتما داماد می شوم! » احتمالا سوشا با این تصمیم می خواهد خود را از حاشیه دور کند و به فوتبالش بپردازد.

ثروتمندترین مردجهان که حتی رایانه وموبایل هم ندارد
وارن بافت، متولد 1930 درآمریکا پولدارترین مرد جهان که زندگی بسیارساده ای برای خود ساخته که حتی رایانه و موبایل هم ندارد.

عیادت شبانگاهى از پژمان
همسر پژمان بازغی با انتشار عکس زیر نوشت: عیادت شبانگاهى، نفس آخرین نفریه که فرصت دیدار باباش رو داره وقتی همه رفتند، البته با کلی ارفاق.
پژمان بازغی در پی بازی فوتبال در جام ستاره ها پس از افت فشار به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. هم اکنون حال این بازیگر سینما و تلویزیون مساعد گزارش شده است.

ساخت جدیدترین هواپیمای مسافربری در روسیه
روسیه از یک هواپیمای مسافربری رونمایی کرد که ادعا می کند رقیب سختی برای مدل های بوئینگ و ایرباس خواهد بود.

مادری که با لباسش در بازی یورو ۲۰۱۶ سوژه رسانه‎ها شد
وقتی هر یک از فرزندانت در یکی از دو تیم درون زمین بازی کنند ، ناچاری چنین لباسی به تن کنی!
مادر برادران ژاکای به سوژه ای برای رسانه های دنیا بدل شده بود. او که بازی تیم های سوئیس و آلبانی را از درون ورزشگاه با عروسش به تماشا نشسته بود ، پیراهنی به تن داشت که روی آن نیمی از پرچم آلبانی ونیمی از پرچم سوئیس نقش بسته بود. یکی از پسرهای این زن در تیم ملی سوئیس و دیگری در تیم ملی آلبانی بازی می کرد. سوژه ای که در طول 90 دقیقه بازی تقریبا 90 باری از سوی جواد خیابانی به بینندگان تلویزیونی مسابقه گوشزد شد!

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *