پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱:۳۵

بررسی پرونده شرور مسلح رودبار جنوب خارج از نوبت
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان سهراب سالاری از رسیدگی ویژه به پرونده شرور مسلح ‹آریا جاویدان› در این شهرستان خبر داد وافزود: شرارت های آریا جاویدان با دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، سحرگاه جمعه 21 خرداد با گرفتار شدن در دست قانون، پایان یافت. وی اظهار کرد: اخبار تکمیلی در زمینه صدور حکم این شرور و هم دستانش به اطلاع شهروندان خواهد رسید. وی گفت: این متهم شرارت های متعددی از قبیل قتل و آدم ربایی را در شهرستان های ریگان، نرماشیر و رودبارجنوب در پرونده سیاه خود دارد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: پرونده این شرور و همدستانش در شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است. وی تصریح کرد: ماموران اداره اطلاعات در درگیری های چندماه گذشته با این شرور، دو تن از همدستان وی را به هلاکت رساندند و شش گروگان را نیز آزاد کردند.

نجات کودک کرمانی از داخل ماشین لباسشویی
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: کودک بازیگوشی که در داخل ماشین لباسشویی گیر کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت. علی عسکری اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه و گروه امداد و نجات را به محل حادثه در خیابان گلدشت اعزام کرد. وی با بیان اینکه کودکی داخل ماشین لباسشویی گیر کرده و والدین کودک مضطرب شده بودند، افزود: والدین کودک مذکور وقتی متوجه وقوع این حادثه شدند، بلافاصله تلاش کردند فرزند خود را بیرون بیاورند ولی هرچه تلاش کردند نتیجه نداد و با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با به کارگیری تجهیزات امداد و نجات، کودک را از داخل ماشین لباس شویی خارج کرده و به والدین او که به شدت نگران بودند تحویل دادند.

دستگیری شکارچی غیرمجاز قوچ های وحشی در رفسنجان
رئیس اداره محیط زیست شهرستان رفسنجان گفت: شکارچی غیرمجاز سه قوچ وحشی در ارتفاعات غربی این شهرستان دستگیر شد. حسین آخوندی فزود: دو شکارچی در ارتفاعات شهرستان رفسنجان، اقدام به شکار غیرمجاز سه راس قوچ وحشی کرده بودند که طی دو روز گذشته یکی از آنها دستگیر و دیگری نیز شناسایی شده و تحت تعقیب است. وی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان با همکاری دوستداران طبیعت، موفق به دستگیری شکارچی متخلف و کشف سه لاشه قوچ وحشی، یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و دوربین چشمی شدند. آخوندی بیان کرد: متهم دستگیر شده محکوم به پرداخت 300 میلیون ریال غرامت برای تلف شدن سه رأس قوچ وحشی شد. وی خاطرنشان کرد: پرونده شکارچی غیرمجاز سه قوچ وحشی در رفسنجان تشکیل و به همراه فرد متخلف و ادوات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد. وی تاکید کرد: دیگر متهم متواری شده این پرونده نیز تحت تعقیب قرار دارد.

«اصغر بیچاره» هنرمند عکاس و بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گذشت
اصغر بیچاره در سال‌های اخیر به لس آنجلس کوچ کرده بود. اخیراً غده‌ای در گلوی بیچاره پیدا شده بود که او را از پای انداخته بود. اصغر بیچاره هنرمند عکاس و بازیگر سینمای ایران شنبه شب در روز تولدش در ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در تماس با خانواده اصغر بیچاره در آمریکا ضمن عرض تسلیت به آنان و جامعه هنری کشور اعلام کرد: پیکر او پس از انجام تشریفات قانونی به ایران خواهد آمد و در قطعه هنرمندان آرام خواهد گرفت. از او به عنوان قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران یاد می‌شود. بیچاره بزرگ‌ترین آرشیو عکس و بزرگ‌ترین کلکسیون دوربین‌هاى عکاسى قدیمى از جمله دوربین نخستین عکاس ایران، ماشاءالله خان عکاس باشى را در اختیار داشت. او همچنین سه جلد کتاب درباره تاریخ سینمای ایران نگاشت. بیچاره افزون بر عکاسی ۳۸ فیلم، سابقه بازی در ۲۳ فیلم سینمایی را نیز در کارنامه داشت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *