سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲:۴۷

انتشار آپدیت برای Moto 360 Sport و Moto 360 2nd Gen
کمپانی موتورولا/لنوو انتشار آپدیت جدیدی را برای ساعت های هوشمند Moto 360 Sport و Moto 360 2nd Gen آغاز نموده است. به لطف این آپدیت بخش امنیتی سیستم عامل Android Wear به روز رسانی خواهد شد و همچنین ثبات کلی سیستم نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در کنار موارد فوق امکانات جدیدی نیز برای این ساعت ها اضافه شده است. در نرم افزار Moto Body سیستم جدیدی برای محاسبه کالری مصرفی اضافه شده که ضربان قلب را هم در نظر می گیرد. همچنین اندازه گیری ضربان قلب با نصب این آپدیت به صورت مداوم انجام خواهد شد و احتیاجی به اسکن مجدد توسط کاربر نیست. شماره ساخت آپدیت جدید ساعت های هوشمند سری موتو MWD49B می باشد. انتظار می ورد که دیگر ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Android Wear هم آپدیت فوق را البته به غیر از موارد اختصاصی موتورولا در آینده نزدیک دریافت نمایند تا هم بخش امنیتی آنها به روز رسانی شود و هم ثبات سیستم افزایش یابد.

احتمال عرضه iMessage برای اندروید توسط اپل
وبسایت MacDailyNews در گزارشی جالب توجه خبر از احتمال معرفی iMessage برای اندروید در کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC داده است. در این گزارش آمده است که امکان دارد این اتفاق به دلایل فنی کمی به تعویق هم بیفتد اما در هر صورت اپل مصمم است تا iMessage برای اندروید را در سال ۲۰۱۶ منتشر نماید. نکته مبهم در این میان دلیل اپل برای انجام چنین حرکتیست، چرا که iMessage به عنوان یکی از عوامل بازدارنده کاربران اپل از به کارگیری اندروید به شمار آمده و از ابتدای کار همواره در انحصار این گروه بوده است. در نظر داشته باشید که عرضه Apple Music برای اندروید برای اپل درآمدزایی داشته است اما iMessage کارکرد متفاوتی دارد. هنوز دلایل کافی برای رد یا قبول این شایعه وجود ندارد اما در صورت صحت آن انتظار می رود که شاهد اثر منفی بر روی بازار اپل باشیم. البته باید در نظر داشت که با توجه به روال معمول اپل برای حفظ انحصار در محصولات خود، در صورت صحت این شایعه حتماً اهداف خاصی هم پیش روی این کمپانی وجود دارد که احتمالاً در زمان وقوع این اتفاق بیشتر مشخص خواهند شد.

حضور جان اسنو در قسمت جدید Call of Duty
«کیت هرینگتون» (Kit Harington) بازیگر که چند سال اخیر به خاطر نقش جنگجوی نترس «جان اسنو»‌ در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» یا همان Game of Thrones به شهرت رسیده، قرار است در Call of Duty: Infinite Warfare نقش یک تبه‌کار را بازی کند. او شخصیت اول یک سازمان تندروی انحرافی را بازی می‌کند که قصد نابود کردن زمین را دارند. با وجود این که در سریال «بازی تاج و تخت» هیچ‌کس بی‌گناه مطلق نیست اما جان اسنو در طی شش فصل این سریال یکی از مثبت‌ترین شخصیت‌ها بوده. این در حالی است که به گزارش Activision شرکت ناشر این بازی، شرور نقش اول، کاملا متضاد جان اسنو است. مدیر تیم راوی مجموعه‌ی Call of Duty: Infinite Warfare، «تیلور کوروساکی» (Taylor Kurosaki) در کنفرانس خبری گفت: “کیت استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و یک حرفه‌ای تمام عیار است. داستان ما درباره‌ی آخرین حماسه‌ی نیروهای مخالف است و کیت خود را در نقش غرق کرده. ما مشتاقانه منتظریم هواداران، کیت را در نقشی کاملا متفاوت با آنچه تا کنون از او دیده‌اند، ببینند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *