سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲:۳۹

واکنش برخی از اهالی موسیقی به درگذشت حبیب
– احسان خواجه امیری : رفتن حبیب عزیز از بین ما خیلی غم انگیز بود
– سیروان خسروی: حبیب و خیلی از هنرمندای قبل و بعد ایشون به مرگ طبیعی از دنیا نمیرن. بلکه با خانه نشین شدن و ممنوع الکاری دق مرگ میشن
– مهدی یراحی: یکی از بدترین روزها قطعاً امروز است که عجیب تداعی‌کننده روز پرواز غریبانه فریدون فروغی و فرهاد است
– رضا یزدانی: تنها صداست که می‌ماند
– علی پهلوان: آنها که نگذاشتند باز هم برایمان بخوانی هم در یاد می‌مانند
– تهمورس پورناظری: در امتداد حبس نفس. اجازه مردن داری. وقتی مجوز خواندن نداری
– بابک جهانبخش: روحت شاد و در آرامش حبیب جان
– هومن خلعتبری: صدای دهل از سینه‌کش کوههای بلند روستای «نیاسته کتالم» رامسر برای حبیب آمد
– رضا صادقی: مرد تنهای شب رفت و یادگارهایش خواهد ماند
– محسن یگانه: با صدای گیتارش خاطرات زیادی داشتم

روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد تکذیب کرد:
پیکر «حبیب» از تالار وحدت تشییع نمی شود
معاونت هنری وزارت ارشاد در رابطه با تشییع پیکر حبیب محبیان اظهار نظری نکرده است و دخالتی نخواهد داشت.
پیکر «حبیب» از تالار وحدت تشییع نمی شود/ وزارت ارشاد دخالتی نخواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت حبیب محبیان خواننده ایرانی، شایعاتی مبنی بر تشییع پیکر او از مقابل تالار وحدت منتشر شد که مهدی وجدانی روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد.وجدانی که پیش از این هرگونه اطلاع از این خواننده را نفی کرده بود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این موضوع که پیکر آن مرحوم از مقابل تالار وحدت تشییع می شود، کذب است. معاونت هنری وزارت ارشاد در این رابطه اظهار نظری نکرده و البته در این مورد هم کاری انجام نمی‌دهد. روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما هیچگونه نقشی در برنامه ریزی مراسم تدفین و تشییع این خواننده نخواهیم داشت. همچنین فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تشییع از مقابل تالار وحدت انجام نخواهد شد و در خصوص خاکسپاری این خواننده در قطعه هنرمندان هم، هنوز درخواستی به معاونت هنری ارشاد نرسیده است.
در ساعات پایانی باخبر شدیم که خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد پیکر حبیب محبیان آهنگساز و خواننده از محوطه تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شود.

ایسنا تصویر جنازه حبیب
را پاک کرد
پس از انتشار تصاویر جنازه «حبیب محبیان» توسط سایت ایسنا و عصر ایران که با اعتراض کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شد. خبرگزاری ایسنا و سایت عصر ایران این تصاویر را از خروجی سایت خود حذف کردند. انتشار چنین تصاویری که بواسطه افزایش شبکه های اجتماعی طی سال های اخیر به شدت افزایش یافته است باعث شده برخی خبرگزاری ها در پیشی گرفتن در ارسال خبر اقدام به انتشار اخبار، تصویر و یا شایعاتی کنند که در نوع خود جالب توجه بوده که از جمله جدیدترین آن میتوان به انتشار فیلم جنازه مرحوم «مهرداد اولادی» توسط باشگاه خبرنگاران جوان نام برد که اعتراضات زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

اقدام متناقض سایت رجا نیوز
گردانندگان این سایت در هنگام حیات حبیب به گونه‌ای اقدام به انتشار خبر کرده بودند که با انتشار خبر فوتش در تناقض است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *