پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲:۲۷

تولد یک نوزاد پشت وانت
در رودان
نوزادی توسط مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان و در قسمت باری ماشین وانت بار متولد شد. مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان گفت: در حدود ساعت 11 پنجشنبه و پس از اطلاع نگهبانی بیمارستان مبنی بر حضور خانم بارداری در محوطه بیمارستان سریعا به محل مراجعه کردم و در کوتاهترین زمان ممکن نوزاد متولد شد. عاطفه الهیاری افزود: عملیات زایمان به صورت طبیعی و در داخل ماشین وانت بار انجام شد و پس از زایمان نیز نوزاد و مادر در سلامتی کامل به سر می برند. وی تصریح کرد: مادر باردار از شهرستان منوجان استان کرمان به بیمارستان امام علی (ع) رودان مراجعه کرده بود و طبق صحبت های مادر باردار و همراهان ابتدا به مراکز بهداشتی و درمانی منوجان مراجعه کرده اند که مادر باردار را تحویل نگرفته اند و پس از آن به بیمارستان رودان مراجعه کرده اند. مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان خاطر نشان کرد: در حدود دو هفته پیش نیز مورد مشابه ای در بیمارستان رودان اتفاق افتاد که به علت فوریت انجام زایمان طبیعی، نوزاد در همان محل و یا در داخل ماشین متولد می شود.

دستگیری شرور سابقه‌دار جنوب
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از دستگیری شرور سابقه‌دار جنوب کرمان با بیش از 100 فقره اتهام و جرم خبر داد.
خلیل همایی راد، در تشریح این خبر اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز (۲۱ خردادماه) شرور سابقه دار جنوب استان کرمان، «آریا جاویدان» دستگیر شد. وی ادامه داد: این شرور سابقه دار جنوب کرمان که قبلا تامین گرفته و متواری شده بود، دارای بیش از ۱۰۰ فقره اتهام و جرم است که براساس مصوبه شورای تامین استان و شهرستان رودبار و همکاری موثر دادستانی رودبار، صبح امروز (۲۱ خردادماه) توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ادره کل اطلاعات استان کرمان در مخفیگاه خود در ارتفاعات جبالبارز دستگیر شد.
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه چند مورد قتل، گروگانگیری، راهزنی مسلحانه، حمل مواد مخدر و …. از جمله شرارت‌های این فرد است، تصریح کرد: این شرور عامل موثری در ناامنی‌های جنوب استان بوده و دستگیری وی، تاثیر مهمی در ارتقای امنیت جنوب استان خواهد داشت.

زمین لرزه بم
را لرزاند
زمین لرزه ای به بزرگی 3،5 ریشتر بامداد جمعه بم را لرزاند که به گفته فرماندار این شهرستان خسارتی نداشته است.
رضا اشک افزود: این زمین لرزه بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری ساعت یک و 40 دقیقه بامداد امروز بوقوع پیوست.
وی تصریح کرد: با توجه به استحکام بناها، اینگونه زمین لرزه ها در بم خسارتی بر جا نمی گذارند.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه با مشخصات عرض جغرافیایی 29.039 (درجه -شمالی )و طول جغرافیایی 58.327 ( درجه -شرقی) در عمق 9 کیلومتری زمین روی داد و به دلیل نزدیکی به سطح زمین باعث لرزش نسبتا شدید شد. بم به واسطه ساخت و سازهای اصولی بعد از زلزله سال 1382 یکی از مقاوم ترین شهرهای کشور در برابر زلزله محسوب می شود.

هشت مرکز عرضه قلیان در رفسنجان پلمپ شد
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: هشت مرکز عرضه قلیان در این شهر، طی دو روز گذشته پلمپ شد. سرهنگ نصرالله عباسی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر امام جمعه رفسنجان افزود: مکانهای عرضه قلیان در این شهر شامل خانه و زیرزمین با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و پلمپ شدند.
وی تصریح کرد: قبح بسیاری از منکرات در جامعه شکسته شده و بسیاری به سمت انجام کارهای زشت و منکر مانند اعتیاد، مصرف قلیان و غیره می روند در حالی که معروف ها نیز در جامعه رنگ باخته اند.
عباسی بیان کرد: باید انجمن های مردم نهاد یا ستاد عملیاتی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایجاد شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای دستورات و عمل به وظایف کوتاهی نمی کند تصریح کرد: باید عزم جدی در این راستا به کار گرفته شود تا معضلات کم رنگ و محو شوند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *